Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@ Cookaap
Excuses als ik een beetje boos overkwam, was teleurgesteld/moe.
@ peter18
ya echt wel .
@ stafford
Bedankt voor de tip, maar er zijn zoveel Purple Haze soorten van verschillende zaadbanken.
En het Indica/sativa aandeel is niet gelijk +veel verschillende genetica soorten gemixt, daarbij is het dus ook zo dat de Purple Haze van sommige zaadbanken gewoon bagger zijn en als Purple Haze worden verkocht onder het moto: Strain van Jimmy Hendrix : om zo extra geld te kunnen vragen voor een minderwaardige soort.
Tenminste, heb dit vaker gelezen op fora. Volgend jaar is niet ver weg zal wel zien wat voor soortjes ik zal gebruiken, maar denk niet dat het Purple Haze zal worden.
Vandaag ook de RQS Automatic Jack Herrer #1 geoogst.
@ Cookaap
Bedankt, het weer is er gewoon vreemd dus niks aan te doen, ben blij met wat ik heb .
Het is ook één van de (grote)nadelen van buitenkweek, je moet al voorcalculeren dat je iets aan schimmel verliest.
Dit geld dubbel voor AutoFlowers, het beste zou zijn voorgoei en 4/5/6 weken bloei buiten en dan naar binnen onder de lamp in een ruimte waar je luchtvochtigheid kan beheersen.
De Jack Herrer was echt plakkerig kon het niet van mijn handen krijgen met zeep en ook niet met King Cleaner, een echte aanrader voor de liefhebber(van speciale/zoete soorten).
De +Speed die op 28-05 is gezaaid en de Blue Mammoth hebben last van schimmel, zal nog proberen om ze verder te laten groeien want ze presteren nogal slecht.
@ roeg
Ja, jammer is het altijd om je vruchten van je arbeid weg te gooien door schimmel(of andere), maar was er op tijd bij en kon nog genoeg redden.
Voor mij zijn die dikke dichte toppen ook nieuw, anders had ik ze wel iets bij gebogen.
Jammer om te horen dat je zoveel weg moest gooien, word het dan niet tijd om te oogsten (beter één mus in de hand dan tien in de lucht).
Weet zelf ook dat sommige mensen Amber trichomen willen hebben, maar als buitenkweker heb je het gewoon niet altijd voor het kiezen en moet je soms iets eerder stoppen.
Vind het al een genot om de planten te zien groeien en bloeien, en om te ruiken wat voor geurtjes/geurcombinaties de planten in zich hebben.
Weet niet waarom maar kon de luchtvochtigheid in mijn droog ruimte maar niet verminderen(67%), dus het kan zijn dat er nog wat verloren gaat (heb vanaf dag 1 al een ventilator en nu ook 5 liter silica).
Weer wat plantjes om dus. Er komt niet veel van een autoflowertje af maar de kunst is daarom om er heel veel te zetten.
Hoeveel plantjes heb je nog over eigenlijk? Volgens mij nog best wat.
Ik zie dat jouw Purps ook een vrij dunne stengel heeft, die van mij worden ook niet echt dik (al staan ze wel een hele kleine potten).
Het blad dat jouw purps maakt begint nu ook bij de mijne te komen. Echte indica
@ Cookaap
Autoflowers hebben ook hun ruimte nodig, veel plantjes zetten is niet voor iedereen een optie.
Heb nog een halve Jack Herrer #1, Auto AK 47, Big Devil en DieselRyder.
Vind het ook irritant dat de stengel zo dun en fragiel blijft, en dat ze dun zijn ligt niet aan de pot maat(moet mijn plant ondersteunen).
Dan duurt het nog even en dan komt de voorbloei.
No Problem, weet van mezelf als buitenkweker dat ik niet vaak bij binnenkweek topics(of even heel snel) kijk.
En daarbij is de techniek die je gebruikt ook nieuw.
Nog het beste gewenst met je kweek weed-2.gif .
Gisteren de Red Poison #2 geoogst, was het zat om de hele tijd schimmel eruit te halen.
Vind het nogal schandalig, aangezien de buds super fluffy zijn en wind er makkelijk doorheen kan.
En hier dan het plantje wat het best goed doet, deze zat de hele tijd in een(kieming 1,5l) 7,5 liter bak(sinds 23/8 in een 18 liter pot) en heeft een hele mooie dikke top. 20130826_140407.jpg
RQS Royal Dwarf
Sweet Seeds... niet echt voor koud/regenachtig klimaat, onstabiele genetica en een hoop leugens.
Kan er niets goeds over zeggen.
De +Speed had wel een lekker geurtje, maar denk dat je met een Auto White Widdow van een andere zadenbank betere resultaten krijgt.
Hmm sweetseeds is een echt no-go.
Erg jammer, er zijn niet veel mensen die sweet seeds hebben en er een verslag van maken (van wat ik kan herinneren), dus ja.
Ik kijk eigenlijk ook nooit naar buitentopics omdat ik een binnenkweker ben (ja ik kweek sinds begin van de week weer binnen).
Tenzij ik er een abbo op heb
K hoop dat er nog wat moois van de 3 en een halfe afjes af komt en anders The Purps!
Het is altijd goed om een nieuw smaakje te proberen, luidt mijn moto.
Het is soms ook wel een beetje demotiverend om naar de mega toppen van binnenkwekers te kijken, terwijl je als buitenkweker nogal afhankelijk bent van weer en meestal fluffy of kleine buds die je aan een plant kunt hebben(anders schimmelt alles in de meeste situatie's weg).
De Auto AK 47 doet het goed, moet wel dagelijks de buds controleren en even bijbuigen zodat ze niet te dicht op elkaar zitten(helpt wel in geringe mate heb ik gemerkt).
Comment