en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • JiMBR0wsKi
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 207

    #16
    Re: en we zijn weg...

    Je zou toch batmix gebruiken? Gaat een paar centen kosten!
    Hoe dan ook of waar je ook koopt beter niet te zuinig of je moet zelf aan de mix. En agh man ook hier skiet et voor geen ene centimeter op. Komt wel goed je moet toch geduld hebben tot het oktober wordt.
    Je gaat wel snel met overpotten btw. Toch opgeschoten?

    Comment

    • CannaVis
      Banned
      • Jul 2009
      • 845

      #17
      Re: en we zijn weg...

      ja zijn redelijk opgeschoten de laatste week. vooral met die laatste 2 dagen stralend weer.zal straks eens een foto posten!
      alleen ben er nog niet uit of ik in potten ga kweken of in volle grond,of een combi van beide...
      is gewone grond uit de tuin mengen met bv batmix ook een goeie combinatie of is dit af te raden?

      @ feyenoord : mijn potten zitten genoeg drainagegaten in. en in die emmer heb ik zelf gaten geboord


      cheers

      Comment

      • JiMBR0wsKi
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2012
        • 207

        #18
        Re: en we zijn weg...

        Waarom niet gewoon allebei als het kan? Misschien leerzaam en weet je meteen wat je fijnst vind. Krijg je waarschijnlijk verschillen met dezelfde soort, interessant toch?
        Ik doe ook batmix in een plantgat en daar gaat meestal ook wat zwarte grond bij maar ja das guerilla. Kan in de tuin vast beter.

        Comment

        • CannaVis
          Banned
          • Jul 2009
          • 845

          #19
          Re: en we zijn weg...

          zo sé tijd voor een kleine update..
          we zijn weer een weekje verder en ze doen het behoorlijk al was binnen kweken onder de lamp toch iets anders...
          maar hey aangezien dit geen mogelijkheid meer is voor mij zal ik maar content zijn met hetgeen kan/gaat.
          alleen zit ik met een klein bladprobleempje bij 1 of 2 planten. zie foto's
          dan heb ik ook nog een paar nakomertjes geplant zoals je wel kan zien in het kleine potje.
          er staat er nog 1 binnen die van gisteren pas in de pot zit(was wel al ontkiemd dus zal snel bovenkomen)

          maandag worden er ook nog 2 stekken bijgehaald.welke soort dat betreft horen jullie soon!



          het bladprobleem



          moet ik mij zorgen maken of moet ik het gewoon laten gaan zoals het is?

          Comment

          • JiMBR0wsKi
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2012
            • 207

            #20
            Re: en we zijn weg...

            Mmm lijkt nog het meest op een calcium of magnesium tekort. Maar eerlijk is eerlijk ik ben geen wietdokter.

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #21
              Re: en we zijn weg...

              vind het raar,plantje staat niet stil,en word niet erger...ach kijk het wel ff aan. volgende week gaan ze wrs toch naar hun definitieve plaats.

              Comment

              • Sjaakh
                Senior Stoner
                • Jul 2012
                • 39

                #22
                Re: en we zijn weg...

                Gewoon een beetje verbrand (met behulp van waterdruppel?) door de zon ofzo? Volgens mij geen enge aandoening, en als je verse gevoede grond hebt gebruikt lijkt een tekort me ook niet aan de orde. Misschien het tegenovergestelde, maar dat is toch meestal in de bladpunten/rand te zien denk ik. Weinig aan de hand als je het mij vraagt.

                Comment

                • CannaVis
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 845

                  #23
                  Re: en we zijn weg...

                  tijd voor een update.
                  we zijn weer 4 dagen verder en ze hebben een spurt genomen.het weer van de laatste dagen heeft ze goed gedaan en er is nog meer van dat weer in aantocht.
                  foto's zeggen meer dan 1000 woorden dus bij deze


                  Last edited by CannaVis; 3 June 2013, 18:30. Reden: 2 dezelfde foto's geupload

                  Comment

                  • NoGrowExperience
                    Expert Stoner
                    Member
                    • May 2013
                    • 85

                    #24
                    Re: en we zijn weg...

                    Ziet er mooi uit man
                    Ik blijf je checken

                    Comment

                    • Samnesia
                      Stekje
                      • May 2013
                      • 6

                      #25
                      Re: en we zijn weg...

                      Die staan er mooi bij zeg!

                      Comment

                      • BRR
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2013
                        • 83

                        #26
                        Re: en we zijn weg...

                        Leuke plantjes man! Gaat de goede kant op
                        Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

                        Comment

                        • CannaVis
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 845

                          #27
                          Re: en we zijn weg...

                          thx dude's,maar iets heeft vanacht of dezemorgen aan mijn plantjes liggen eten... schade valt nog mee maar is toch niet fijn om te zien!!!

                          Comment

                          • HR83
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2011
                            • 1046

                            #28
                            Re: en we zijn weg...

                            fotootje van het horrorverhaal !

                            zou spijtig zijn, want ze zien er goed uit!


                            __________________________________________________ ______________

                            When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                            sigpic

                            Comment

                            • CannaVis
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 845

                              #29
                              Re: en we zijn weg...

                              zal straks foto's posten,1tje of 2 zijn er getopt(niet dat dat zo erg is maar was een beetje vroeg daarvoor nog) en bij 2 andere is er van iets groter blad al gegeten.

                              Comment

                              • HOMMEL
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2012
                                • 229

                                #30
                                Re: en we zijn weg...

                                WIE HEEFT HET GEDAAN ???

                                slak.jpg of was het naaktslak.jpg

                                greetz
                                HOMMEL
                                Leren = Experimenteren

                                Comment

                                Bezig...