en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • berry ryder
    Special member
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2012
    • 2666

    #136
    Re: en we zijn weg...

    Ik vind het mooi vis
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment

    • CannaVis
      Banned
      • Jul 2009
      • 845

      #137
      Re: en we zijn weg...

      Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder
      Ik vind het mooi vis
      ty berry,ik ook maar het zou nog mooier zijn als er budporn is

      Comment

      • berry ryder
        Special member
        420 MemberLucky Member
        • Dec 2012
        • 2666

        #138
        Re: en we zijn weg...

        Mooier ja. Maar het voorspel is ook altijd lekker.
        De eerste haartjes, dan die lekkere pruikjes.
        Bamm en dan die opzwellende buds. Mmmmmmm
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment

        • CannaVis
          Banned
          • Jul 2009
          • 845

          #139
          Re: en we zijn weg...

          haha,so true... ben ook echt een voorspel man!!yummie!!!

          Comment

          • jonkofied
            Advanced Stoner
            • Dec 2008
            • 51

            #140
            Re: en we zijn weg...

            Hey Cannavis,
            ze staan er mooi bij,dat ziet eruit alsof dat een lekker oogstje gaat worden

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #141
              Re: en we zijn weg...

              ik hoop het jonko...
              tel nu van de 9 op mijn andere locatie(waar de grote staan) 8 van de 9 vrouwen.
              en dat uit regular zaad!!!!

              de OG'S die thuis staan zijn ook hard opgeschoten...
              morgen volledige update van ze allemaal!

              Comment

              • JiMBR0wsKi
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2012
                • 207

                #142
                Re: en we zijn weg...

                Ik kijk uit naar de fotos. 8 van de 9!! Mazzelpik. Ik vond seven of nine ook altijd al erg lekker http://en.wikipedia.org/wiki/Seven_of_Nine



                Comment

                • CannaVis
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 845

                  #143
                  Re: en we zijn weg...

                  yoyo hier de beloofde update.
                  iets later dan verwacht maar heb het pokkedruk gehad en met dat fokking heet weer niet veel zin in gehad ook
                  de OG's doen het naar behoren,zijn terug in gang geschoten vanaf ik voeding ben beginnen geven...
                  staan nu wel een beetje nat na het onweer van gisteren maar dat droogt wel opIMG_0149.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  update van de andere planten volgt straks ergens...

                  Comment

                  • EL Guerilliero
                    Advanced Grower
                    • Nov 2012
                    • 1090

                    #144
                    Re: en we zijn weg...

                    zeer leuk begin vis, 'laat het gras maar groeien' om het met de wijze woorden van mijn favoriete Belgische bard te zeggen ..

                    Comment

                    • CannaVis
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 845

                      #145
                      Re: en we zijn weg...

                      ben nooit een sam gooris fan geweest...
                      deze zullen geen meter hoog worden maar dat was ergens ook de bedoeling...
                      heb al 9 redelijk grote staan dus deze mogen best klein blijven

                      Comment

                      • Cookaap
                        Elite Grower
                        • Dec 2011
                        • 2730

                        #146
                        Re: en we zijn weg...

                        Zie er goed uit CannaVis. Ze zullen niet zo groot meer worden als je andere prachtexemplaren maar nu weet je wel een beetje hoe de soort is.
                        Misschien handig voor later.
                        Dat water vinden ze wel lekker met dat weer! zo wat is het heet

                        Comment

                        • inti
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2009
                          • 1259

                          #147
                          Re: en we zijn weg...

                          gaat lekker!
                          Is die middelste nou een stuk geler of lijkt dat maar zo ?
                          sigpic

                          Comment

                          • CannaVis
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 845

                            #148
                            Re: en we zijn weg...

                            ziet er gewoon zo uit op foto inti...
                            zijn gewoon allemaal dezelfde kleur!!

                            alle planten behalve degene met zijn ijzertekort doen het prima...
                            weet niet hoe het komt dat het zich tot 1 plant beperkt.

                            de kleinste is een 50cm hoog en de grootste 1.75m.
                            ze leven allemaal van een halve dosis canna terra vega eens om de paar dagen.
                            8 van 9 vertonen vrouwelijke voorbloei!
                            de kleinste(die alleen staat links vanachter vertoont nog niets.

                            picca tijd :
                            :IMG_0159.jpgIMG_0160.jpgma...IMG_0158.jpgIMG_0157.jpgIMG_0156.jpgIMG_0155.jpgIMG_0154.jpgIMG_0153.jpgIMG_0152.jpgIMG_0151.jpgIMG_0150.jpgIMG_0149.jpg




                            weet nie waarom de foto's zo raar staan maar hoe dan ook spreken ze voor zich...
                            Last edited by CannaVis; 24 July 2013, 19:25.

                            Comment

                            • Cookaap
                              Elite Grower
                              • Dec 2011
                              • 2730

                              #149
                              Re: en we zijn weg...

                              Lekker cannavis, vreemd dat jij al geslachtsbepaling hebt ik heb er alleen 2 mannetjes uit kunnen halen ( van de 4).
                              Betekend dat dan dat die overige vrouwtjes zijn?

                              Wat jou betreft heb je super lucky dat je 8 vrouwtjes hebt! Gaat een goed jaar worden voor je.

                              Comment

                              • Nicolasfvb
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2013
                                • 114

                                #150
                                Re: en we zijn weg...

                                gaat hier lekker bij je. ga regelmatig eens langskomen
                                Knowledge Speaks, Wisdom Listens

                                Comment

                                Bezig...