en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • inti
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1259

    #211
    Re: en we zijn weg...

    gaat nog goed daar, zien er mooi uit hoor goed gedaan!
    Nu concentreren op de volgende periode,
    good luck
    sigpic

    Comment

    • CannaVis
      Banned
      • Jul 2009
      • 845

      #212
      Re: en we zijn weg...

      een goeie bloeivoeding icm green sensation en ik heb alle vetrouwen erin dat alles goed gaat...
      mijn enige schrik is rot!

      Comment

      • inti
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1259

        #213
        Re: en we zijn weg...

        yep ze moeten wat opschieten nu , geef ze n schop onder hun achterste
        sigpic

        Comment

        • de oerhippie
          Ultra Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Aug 2011
          • 2132

          #214
          Re: en we zijn weg...

          Cannavis, de plaatjes spreken voor zich, jammer van die kerel. Ja, toprot is de schrik van iedere buitenkweker. Hou ze groen
          The seeds of today are the flowers of tomorrow

          Comment

          • SweetMango
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2013
            • 1252

            #215
            Re: en we zijn weg...

            Ziet er echt geweldig uit, ben echt jaloers. Wil ook zo'n grote plant!

            Wel jammer van je blad probleem. Weetje al wat het is of niet?
            sigpic

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #216
              Re: en we zijn weg...

              woppa...de eindstand is bekend!

              8 grote vrouwen in de volle grond over gehouden en 1 OG kush in pot jammer genoeg.
              gisteren 2 OG mannen verwijderd.

              9 op 12 vrouwen uit regular zaad...al bij al geen slechte score denk ik zo!!

              laat de bloei nu maar heel snel gaan

              Comment

              • peepzzz
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2012
                • 160

                #217
                Re: en we zijn weg...

                Ziet er goed uit, en zeer mooie planten

                Veel succes verder met de bloei alvast!

                Groetjesss!

                Comment

                • stafford
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 2382

                  #218
                  Re: en we zijn weg...

                  Cannavis toch heeft tjapado wel gelijk...
                  Grotere planten betekend ind niet altijd meer wiet.

                  Staff

                  Comment

                  • CannaVis
                    Banned
                    • Jul 2009
                    • 845

                    #219
                    Re: en we zijn weg...

                    UPDATE!!!


                    yoyo...
                    zoals jullie kunnen zien is er 1 die een beperkt bladprobleempje heeft.
                    maar laat dat de pret niet drukken
                    her en der een geel blaadje ook maar daar ga ik me nie druk om maken.
                    de grote plant is ongeveer 2.80 en zal nu wel uitgegroeid zijn hoop ik
                    ongeveer 5 planten staan duidelijk in bloei,de rest staat een weekje achter ongeveer.
                    de voorlaatste foto is de plant die het ijzertekort lang heeft gehad en heeft zichzelf helemaal hersteld...
                    foto's zjin s'avonds genomen dus vandaar de hangende bladeren.
                    IMG_0854.jpgIMG_0864.jpgIMG_0863.jpgIMG_0862.jpgIMG_0861.jpgIMG_0860.jpgIMG_0859.jpgIMG_0858.jpgIMG_0857.jpgIMG_0856.jpgIMG_0855.jpgIMG_0865.jpg

                    Comment

                    • Cookaap
                      Elite Grower
                      • Dec 2011
                      • 2730

                      #220
                      Re: en we zijn weg...

                      me mond viel open toen ik die eerste foto zag! Wat een grote plant man echt super.

                      Hoop echt voor je dat het geen langbloeiers zijn want het lijkt erop dat ze nu een ± een week aan het bloeien zijn.

                      Wat een bos! binnekort maar kamperen

                      Comment

                      • Nicolasfvb
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2013
                        • 114

                        #221
                        Re: en we zijn weg...

                        ze zien er echt goed uit, hoop ook dat het geen langbloeiers zijn!
                        Knowledge Speaks, Wisdom Listens

                        Comment

                        • stafford
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 2382

                          #222
                          Re: en we zijn weg...

                          Prachtig cannavis.
                          Echt waar,maar zouw me toch maar wat zorgen gaan maken met de bloei.
                          Foto 2 duidt al op sativa kenmerken.

                          Staff

                          Comment

                          • CannaVis
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 845

                            #223
                            Re: en we zijn weg...

                            time will tell

                            Comment

                            • HOMMEL
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2012
                              • 229

                              #224
                              Re: en we zijn weg...

                              Looking REALLLLLY nice.
                              Ik begrijp alleen niet goed waarom iedereen het heeft over plantjes..... ik zie alleen maar bomen
                              Leren = Experimenteren

                              Comment

                              • CannaVis
                                Banned
                                • Jul 2009
                                • 845

                                #225
                                Re: en we zijn weg...

                                staan ook nog 2 PLANTJES tussen als je ze met de rest vergelijkt.
                                maar geen erg...ervaring leert mij dat dikwijls de slechtste planten de beste wiet kunnen leveren!(kwantiteit daar gelaten offcourse)

                                Comment

                                Bezig...