balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotaxy!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • whorled phyllotaxy
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 128

    #1

    balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotaxy!!

    Korting op 420shop
    Hallo mede kwekers,
    Ik begin hier met mijn eerste kweek, ik heb ze vorige week ontkiemd de northenlight kwam al heen snel boven, maar de amnesua haze duurde ffe toen hij boven kwam zat het zaadje er nog om heb ik hem zo voorzichtig mogelijk er af gehaald, de volgende dag kwam ik er achter dat die amnesia haze drie kiem blaadjes heeft en de volgende dag zag ik de eersye drie normale blaadjes.
    Ik wist niet wat ik zag. Ik heb naar al mijn vrienden die ook kweken fotos gestuurd en die wisten er niks over het schijnt dat dat een aandoening is. Die whorled-phyllotaxy heet dat betekwnd dat hij per internode (aftakking punten) 3 of meer aftakkingen kringt . Toeb hwb ik er meer over opgezocht maar ik kan nergens een verslag vinden waar mensen zon aandoening hadden meteen vrouwtjes plant ze zwggwn dat 95% een mannetje is en dat je een zaadje hebt met zon aandoening komt maar 1 op de 10000 voor komt hierbij zet ik r fotos op en hool op meer informatie te krijgen
    Legalize it
  • mildred
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2012
    • 766

    #2
    Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

    uit die teksten van je gaat niemand hiero iets wijzer worden... en die foto van je die is zeker appart...

    Comment

    • boytjee
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2013
      • 41

      #3
      Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

      laat de fotos maar zien ben benieuwd

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #4
        Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

        Gebeurt wel vaker, ik zou er me geen zorgen over maken....

        Comment

        • whorled phyllotaxy
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2013
          • 128

          #5
          Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

          20130519_104627[2].jpgkijk dit is wat ik bedoel

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          20130519_104624[1].jpgen dit is de northernlight automatic

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          dit is gefeminiseerd zaad dus dit kan tog geen manetje worden terwijl ze op internet zeggen dat 95% die deze aandoening heeft een mannetje is en bijna niet mogelijk is dat het een vrouwtje is

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          als het lekker weer is zoals gister staan ze buiten maar het word zo slecht weer dus heb ik ze in me kamer met een spaar lamp

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          IMG-20130519-WA0006[1].jpgIMG-20130519-WA0007[1].jpgkheb ze gister ook maar effe gespalkt want hij strekt een beetje
          Legalize it

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #6
            Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

            Okay, dubbelposten doen we hier niet. Je ziet de meldingen tussen je berichten.
            Gebruik de "Bewerk Bericht" knop als je iets wilt toevoegen.

            En dat spalken laat je beter ook, graaf ze tot de lob in als je ze wilt houden.

            Comment

            • whorled phyllotaxy
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2013
              • 128

              #7
              Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

              Tot de lob wat bedoel je ? En hoezoo niet
              Legalize it

              Comment

              • ceBep
                Retired
                • Jun 2009
                • 4745

                #8
                Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                De ronde blaadjes zijn dat, lees je eerst eens in op het forum zou ik zeggen; staat info genoeg!
                Succes.

                Comment

                • whorled phyllotaxy
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 128

                  #9
                  Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                  Okee kan dat strax ook bij het over potten want ik wil ze over anderhalf week in 25liter potte zetten
                  Legalize it

                  Comment

                  • whorled phyllotaxy
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 128

                    #10
                    Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                    Oja ik heb canna aarde, en ik ga ze overpotten als het lekker weer is. Dan doe ik ze 25liter potten en ga voeding van canna gebruiken o.a. groei voeding, bloei voeding, wortel stimulatie, pk 13/14, Cannazym. ik heb ze nu in me kamer onder een phillips tornado lamp. de temperatuur licht tussen de 21 en 24 graden. vanavond weer een update foto SMOKE ze allemaal
                    Legalize it

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #11
                      Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                      Waarom denk je dat één tornado meer licht geeft dan de zon? Waarom staan ze in zulke miniscule potjes? Waarom pot je ze niet vandaag al over? Waarom heb je zoveel voeding als je al rijke grond hebt?

                      Bedenk je dat autoflowers het liefst in een ruime pot staan, gemaakt zijn in koud weer, weinig voeding nodig hebben naast dat wat er in de grond zit en dat het buiten op een bewolkte dag nog steeds lichter is dan onder een lamp.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • whorled phyllotaxy
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 128

                        #12
                        Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                        Ik denk niet dat een tornado meer licht geeft masr ik dacht dat het nog veelste koud is buiten ik heb wel een tomaten kas die ik ga gebruiken bij het slechte weer maar dat houd de temperatuur niet hoog buiten is het gemideled deze week 13 graden dat lijkt mij veelste koud en ik ga ze morgen over potten in grotere potten maar ik wil pas na de 25 liter pot gaan als het lekker weer is zou jij ze nu al buiten zetten dan dit is mijn eerste eigen kweek dus heb nog niet veel ervaring met buiten kweken als je me informatiw geeft over hoe jij het zou doen dan help je me goed

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Wie helpt mij?? Binnen onder een tornado of buiten in dit shit weer ( ik heb een tomaten kas )

                        Kan geen foto uploaden via de telefoon en me pc doet raar dus morgen maar weer
                        Ik heb ze net over gepot en ze meteen wat dieper in de aarde gestopt op advies van vale ben benieuwd
                        Last edited by whorled phyllotaxy; 21 May 2013, 21:58.
                        Legalize it

                        Comment

                        • whorled phyllotaxy
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 128

                          #13
                          Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                          Vanmiddag rond vijf uur zet ik nieuwe fotos er op vandaag staan ze weer binnen denk dat ik een extra tornado er bij ga doen

                          Jaa net een nieuwe tprnado lamp gekocht als ik thuis ben met werken gaat ie meteen aan hebben ze eindelijk apparte lampies
                          Last edited by whorled phyllotaxy; 22 May 2013, 11:53.
                          Legalize it

                          Comment

                          • whorled phyllotaxy
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 128

                            #14
                            Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                            hallo allemaal, net thuis van werken meteen bezig met de baby's 20130522_165453[1].jpg20130522_165449[1].jpg20130522_165609[1].jpg net ook nog me 25 liter potten opgehaald juppie laat het lekkere weer maar beginnen
                            Legalize it

                            Comment

                            • francisp
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2012
                              • 685

                              #15
                              Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                              De mijne staan al drie weken buiten in de folie-tomatenkas, dus het kan wel.

                              Comment

                              Bezig...