balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotaxy!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • whorled phyllotaxy
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 128

    #31
    Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

    Brrrrr wordt een koud nachtje voor ze ma voor mij gellukig niet
    Legalize it

    Comment

    • whorled phyllotaxy
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2013
      • 128

      #32
      Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

      goedemorgen allemaal volgens mij vonden ze t wel lekker vanacht nu alweer in de zon 20130525_094228[1].jpg hier hebben ze geslapen . 20130525_094208[1].jpg northernlight auto. 20130525_094211[1].jpg en dit.jaa wat moet ik hiervan zeggen me amnesia haze auto
      Legalize it

      Comment

      • berry ryder
        Special member
        420 MemberLucky Member
        • Dec 2012
        • 2666

        #33
        Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

        Haze is altijd wat moeilijker buiten, geduld die trekt wel bij
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment

        • whorled phyllotaxy
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2013
          • 128

          #34
          Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

          Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder
          Haze is altijd wat moeilijker buiten, geduld die trekt wel bij
          heey okee bedankt! dat is dan afwachten denk ik ik vindt de northern light als een speer gaan

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          20130525_094244[1].jpg jaa dat vinden ze lekker in de zon over de 20 graden
          Legalize it

          Comment

          • whorled phyllotaxy
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2013
            • 128

            #35
            Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

            De zon laat zich goed zien vandaag

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            vandaag nog langs een vriend van mij geweest 20130525_135132[1].jpg crittical jack 20130525_135141[1].jpg en een northern licht de rest staat binnen bij hem 20130525_152503[1].jpg 12x royal cheese die moeten nog een aantal weekjes
            Legalize it

            Comment

            • whorled phyllotaxy
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2013
              • 128

              #36
              Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

              Baah baah wat een bagger weer
              Legalize it

              Comment

              • whorled phyllotaxy
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2013
                • 128

                #37
                Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                Wat een grijze dag vandaag lekker vochtig
                Legalize it

                Comment

                • phangngaone
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2013
                  • 375

                  #38
                  Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                  waar blijft die zon...

                  Comment

                  • whorled phyllotaxy
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 128

                    #39
                    Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                    Oorspronkelijk geplaatst door phangngaone
                    waar blijft die zon...
                    de zon is er nu 20130526_172901[1].jpg20130526_172854[1].jpg voor t eerst van de dag hehe
                    Legalize it

                    Comment

                    • whorled phyllotaxy
                      Elite Stoner
                      MemberLucky Member
                      • May 2013
                      • 128

                      #40
                      Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                      Heerlijke dag vandaag i LOVE THE SUN
                      Legalize it

                      Comment

                      • whorled phyllotaxy
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 128

                        #41
                        Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                        he mede kwekers vandaag weer super weer gehad ze staan der echt mooi bij
                        -northernlight automatic is bezig met haar eerst paar 5 vingerige blaadjes aant ontwikkelen (groeit als kool)20130528_174956[1].jpg
                        -amnesia haze automatic is bezig met haar eerste drie, drie vingerige blaadjes aant ontwikkel (groeit een stuk slomer)20130528_175000[1].jpg

                        ik vindt de amnesia haze er zeer vreemd uitzien maar wel grappig ben benieuwd naar haar aftakkingen
                        20130528_175025[1].jpg20130528_175032[1].jpg hopen op meer goed weer. Grow babies, GROW!!
                        Legalize it

                        Comment

                        • LR2
                          Mother of all Growers
                          MemberLucky Member
                          • Nov 2011
                          • 8552

                          #42
                          Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                          Ziet er goed uit, bijna tijd voor de eindpot denk ik. Ze zullen komende week wel wat voorbloei showen, dat wilt zeggen dat ze nog maar even hebben tot de échte bloei begint. En dan moeten ze de ruimte al gehad hebben, als het even kan
                          Succes!
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment

                          • whorled phyllotaxy
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 128

                            #43
                            Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                            Oorspronkelijk geplaatst door LR2
                            Ziet er goed uit, bijna tijd voor de eindpot denk ik. Ze zullen komende week wel wat voorbloei showen, dat wilt zeggen dat ze nog maar even hebben tot de échte bloei begint. En dan moeten ze de ruimte al gehad hebben, als het even kan
                            Succes!
                            He dankjewel en jaa dat dacht ik ook maar de amnesia haze is nog wat klein voor t over potten denk ik zelf en zs zeggen dat de northern ligt m tot 1.20m wordt ben benieuwd en de amnesia haze wordt ook ongv even groot zeggen ze op RQS
                            Legalize it

                            Comment

                            • whorled phyllotaxy
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2013
                              • 128

                              #44
                              Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                              eindelijk de amnesia haze boekt vooruitgang 20130530_155234[1].jpg en de northern light gaat ook hard20130530_155241[1].jpg 20130530_155246[1].jpg nu hopen op wat beter weer
                              Legalize it

                              Comment

                              • LR2
                                Mother of all Growers
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2011
                                • 8552

                                #45
                                Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                                Zo groot worden ze alleen in een ruime pot, hoe eerde die ruim is, hoe groter ze kunnen worden. Want als ze eenmaal in bloei staan dan groeien ze relatief weinig meer. In autoflower wereld bestaat niet zoiets als te vroeg overpotten
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...