Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

    Nah geen probleem me dunkt, luxe idd .
    Langs de andere kant wel redelijk tantra...nog even afblijve ^^

    En dat gevoel ken ik wel escargot, wat stammetjes wrijven en dan vingertjes ruiken( klinkt vrij obsceen nu ik het lees)...
    Verder kan ik enkel stellen geduld en je word beloond. Dit is men eerste kweek en de gedachte binnenkort Mijn eigen, zelf gekweekte stash te roken brengt me in vervoering .
    Dit is dan nog maar de eerste van zes hihi

    Wat ik wel erg jammer vindt, is dat ik het usa'tje niet als soort dusdanig ken. En geen enkele referentie heb, behalve dan de gare verkoper van de headshop.
    Dus stel ik vind dit echt geweldige rookwaar, waar vind ik ze dan ooit nog terug
    Ik heb er nog 1 zaadje van, had er nl. 2 gekregen.
    Last edited by Bongool; 17 August 2013, 23:07.

    Comment


      #92
      Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

      Hij gaat lekker Bong, dat wilde ik even zien. Wat dat vingertje ruiken betreft dat deden we vroeger toch ook regelmatig, hehedat wil nog niet zeggen hoe de vrucht smaakt
      Geduld is het goeie woord, niks overhaasten met natte sokken en nog een extra slokkie voeding. Laters makker, groeten aan de hond weer, mijn kat lust hem ook wel...
      katroken.jpg...wandel even langs en spreek je op mn balkon supasilvhaze in de fik, zware kost
      Last edited by de oerhippie; 17 August 2013, 23:31.
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        #93
        Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

        ooh kom zometeen es kijken

        Comment


          #94
          Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

          Even tussendoor, algemene update volgt vanavond of morgen.

          Ik heb wat budshots gemaakt van men kleine Miss USA en bestudeert. Na al men research over trichomes en oogstijd, lijkt deze dame er wel klaar voor.
          Ik zie vooral milky trichs en enkele amber, maar ik heb hier nog geen ervaren oog voor, dus graag even jullie mening.
          Als dit zo is, knip ik vanavond de hoofdtop en hoger gelegen buds en laat de lager gelegen buds nog verder afrijpen.

          Zien jullie echter andere dingen dan ik, hoor ik het graag en kan ik de oogst nog wat uitstellen.

          trichs.jpgIMG_0497.jpgIMG_0495.jpgIMG_0492.jpgIMG_0491.jpgIMG_0490.jpg

          Laters!

          Comment


            #95
            Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

            He bongool, zie 2/3 over de gehele plant bruine haartjes, trichomen ogen goed.
            Volgens mij is ze er klaar voor. Maak nog een foto voor mij in haar geheel, mooi man
            Ja, die kleintjes kan je laten staan, is het de moeite waard?
            Tot laters makker en geluk met je andere planten
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              #96
              Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

              Jaaaaaaaaaaaaa Kop er af..... kop er af guillotineren, ikke ben er klaar voor
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                #97
                Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                aight snel paar picas maken en dan gaat ze om. Of seves of morgen middag.
                Eerst nog een droogdoos maken en nog es nalezen dat ik niets moet zoeken als de moment zich aandient.
                Algemene update zal voor morgen avond zijn ^^.

                gz

                ziezo pics
                DSC08063.jpgDSC08060.jpgDSC08049.jpgDSC08065.jpg
                En de takjes die ik nog zou laten hangen
                DSC08059.jpgDSC08058.jpgDSC08056.jpgDSC08055.jpg

                De droogdoos
                DSC08070.jpgDSC08071.jpg
                Last edited by Bongool; 19 August 2013, 20:50.

                Comment


                  #98
                  Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                  Hier zijn we dan!
                  Gisteren een erg drukke dag gehad, de update kwam er niet meer van.
                  Maar dan nu een update van formaat!

                  Haha al twee dagen loop ik te grijnzen, miss Usa is er verdomme klaar voor! Mijn allereerste kweekje brengt de eerste vruchten voort.
                  De gedachte zelfvoorzienend te worden komt prominenter naar voren, afhankelijkheid van anderen wordt langzaam verdrongen.
                  We zijn er nog lang niet, maar de eerste steen is gelegd.
                  Terwijl we verder ploeteren voor een mooie oogst in het tuintje, worden plannen voor binnen concreter.
                  Gisteren tijdens het knippen kreeg ik voor het eerst in jaren een positief woordje van de wederhelft aangaande cannabis, ze ziet dat het anders en beter kan,
                  en bovenal goedkoper. Ze leek zelfs trots haha.

                  Terug naar gisteren,

                  Eerst had ik me voorgenomen van Usa 's middags al te oogsten, echter ben ik eerst begonnen aan een regenjasje voor men scrog. Het concept van de andere tentjes
                  was niet echt van toepassing omdat ik toch overal makkelijk bij moet kunnen.
                  Dus is het meer een afdakje geworden.
                  Eerst USA naar binnen gezet zodat ik haar tentje kon ontmantelen, rap een paar beelden geschoten, de laatste van een dame in volle glorie.
                  IMG_0521.jpgIMG_0519.jpg
                  Dan aan het dak begonnen
                  IMG_0515.jpgIMG_0508.jpgIMG_0504.jpgIMG_0503.jpgIMG_0502.jpg
                  Nieuwsgierig ....
                  IMG_0513.jpgIMG_0509.jpg
                  Tijdje later
                  IMG_0529.jpgIMG_0528.jpg

                  Ok zijn we bij de planten, struiken en bomen beland ^^

                  Scrogje staat er lekker bij, dame laat qua bloei nog een beetje op zich wachten. pistel productie is nog niet echt hoog.
                  IMG_0532.jpgIMG_0531.jpgIMG_0530.jpg
                  NL 2 is sinds een paar dagen aan de echte bloei begonnen. Ze is nog flink doorgegroeid ook, momenteel 150 x 140 ong.
                  IMG_0543.jpg
                  Big bud laat nog steeds geen bloei zien, blijft groeien en meet ook een vrolijke 150 ong.
                  IMG_0552.jpgIMG_0551.jpg
                  NL auto 1, zij bloeit al een weekje nu, eerste pruikjes in aantocht. Zij is maar een beetje korter dan de BB.
                  IMG_0548.jpgIMG_0547.jpg
                  NL auto 2, Idem, maar meet iets meer dan een meter.
                  IMG_0546.jpgIMG_0545.jpg

                  Tot slot ging ik dan 's avonds over tot het oogsten van Miss USA!
                  Ik heb overwogen voor ze in haar gehele te laten drogen, maar toch besloten van haar wat te trimmen.
                  Bij de NL auto's ga ik de test doen, een ophangen in de hele, de ander ook knippen. En zo voor mezelf proberen vast stellen of er een wezenlijk smaakverschil is, en dan alsnog besluiten wat ik de beste manier vind.
                  Het knippen op zich, is iets wat bij mij tergend langzaam ging en er zit nog aardig wat klein blad in de topjes. Dit op zich niet zo'n punt gezien ze allen lekker blonken en het wel rookbaar zal zijn. Maar ja al doende leert men.
                  Daar sluit ook op aan dat er in de top-opbouw ook aardig wat blad zit. Maar nogmaals lijkt me niet hinderlijk.
                  De toppen zijn wel erg compact en voelen solide aan. Erg plakkerig bij het vastnemen en vastlopen van knipgerei tot gevolg. De geur is overweldigend, kan het wel niet thuisbrengen. Ik meen een vleugje citrus te herkennen met een zwoele, erg aanwezige, zoete nawalm. En nog meerdere indrukken, maar nogmaals onervaren als ik ben, nog niet herkenbaar.

                  Ik had ook de bedenking gehad voor enkele takjes te laten hangen voor wat verder te ontwikkelen, maar na nadere inspectie was dit niet echt de moeite.
                  Deze dan ook getrimmed en te drogen gelegd.

                  Na het drogen gaan ze weckpotten in, zal al wel 'ns een testertje roken als ze droog is. Maar wil toch zeker zijn dat ik voor optimale smaak ga met curen.
                  Dus rookverslag zal nog even op zich laten wachten.

                  Tot slot wat plaatjes

                  Kluit
                  IMG_0623.jpgIMG_0622.jpg

                  IMG_0618.jpgIMG_0615.jpg

                  Comment


                    #99
                    Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                    IMG_0611.jpgIMG_0606.jpgIMG_0599.jpgIMG_0591.jpgIMG_0587.jpg

                    Zo dat was het weer. Tot volgende week.

                    Comment


                      Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                      Heerlijk man! hopen dat ze lekker smaakt.
                      goed Curen die wiet zal de smaak goed doen.

                      Ga zo door

                      Comment


                        Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                        Lekkersssssssss...... Bong, daar doe je het voor tochvoor? De rest komt later makker, het weer zit nog steeds mee
                        De groeten aan je kat, heb er ook een en zit er ook tussen. Bij mij geen rare vogels op t balkon, ha Laters maar weer
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                          Mooie constructie heb je daar man! was ik ook maar ze handig
                          welke bloeivoeding heb je ze gegeven? die Miss usa zal je ondertussen al aardig gesmaakt hebben
                          #puffpuffpasstuesday

                          Cannatuin '13

                          Comment


                            Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                            @Nogrow: Jeah thanks dude. Komt goed!
                            @Hippie: Bongo (de kat) doet die gekkerd van jouw ook de groeten . Jep voor men eerste kweekje buiten heb ik tot nog toe al een goed jaar uitgekozen.
                            De verwachtingen naar de nazomer zijn nochtans hoog, de bloei is bij de anderen nog maar net ingetreden. Maar ik hoop dat ik het met die tentjes red.
                            American dream tot dusver, ruiken doet ze overheerlijk, ze ziet er super uit en is knalhard. En zoals gezegd breng ik het geduld op, ik had de oogst al goed getimed denk ik dus ga dit met het drogen en curen ook trachten.
                            @Rollingstoner: Leuk dat je meekijkt. Tot dusver zijn de tentjes qua weer al bewezen, echter de verwachte najaarsstormen zullen de echte test worden me dunkt.
                            Roken heb ik haar nog niet gedaan, drogen en curen is de key. Rookverslag zal ongeveer volgen als de anderen omgaan me dunkt.
                            Qua voeding heb ik getracht van de start voldoende mee te geven, dit door te potaarde op te waarderen naar mijn goeddunken. De samenstelling heb ik gebaseerd op info die ik toen al verwerkt had. Gezien de bloei die onverwachts optrad heeft ze geen "groeivoeding" gekregen, enkel wat voorhanden was in de aarde. Als bloeivoeding had ik het zo simpel mogelijk proberen te houden en me gericht op de basis. Fosfor en kalium, meer fosfor eerste weken bloei en meer kalium de laatste weken.
                            Ik gaf ze beendermeel voor fosfor en patentkali voor kalium natuurlijk . Laatste weken water, en enkel op haar aangeven.

                            Gz

                            Comment


                              Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                              autokweekje juli 2013 068.jpggroeten terug Bongo van Mies. Tentje staat goed toch? Bij mij gaan ze ook in de weckpot. Laters weer, de kat
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                                Hoi JD'ers

                                Update tijd.

                                Autotjes gaan derde week bloei in, NL 2 De tweede week, scrog week 1.
                                BB vertoont nog steeds geen bloei, maar blijft groeien als een speer.

                                Prentjes

                                IMG_0640.jpgIMG_0639.jpgIMG_0637.jpgIMG_0636.jpgIMG_0635.jpg
                                IMG_0633.jpgIMG_0632.jpg
                                IMG_0631.jpgIMG_0630.jpg
                                IMG_0629.jpgIMG_0628.jpg
                                IMG_0627.jpgIMG_0626.jpg

                                Zo kort en bondig!

                                Laters

                                Comment

                                Bezig...
                                X