Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

    Hallo Jd'ers,

    Tijd voor een update.
    Voorlopig gaat alles nog redelijk naar wens, behalve dat ik bij auto twee paar topjes moest verwijderen om wille van rot.
    Allen staan in bloei. Big bud gaat haar tweede week in, NL 1(scrog) week 4 , NL 2 week 5 en de auto's week 6.
    De tentjes heb ik ondertussen al wat moeten verstevigen want de huidige weersomstandigheden vergen er het uiterste van.
    NL 2 staat niet beschut, is wel een beetje gezekerd tegen de harde wind. Hoewel ze al enorm veel water te verduren kreeg heb ik nog nergens rot kunnen bespeuren. Hopen dat dit nog wel een tijdje zo blijft.

    Deze keer heb ik nog 'ns voor een uitgebreidere fotoreportage gezorgd

    Big Bud
    DSC08175.jpgDSC08174.jpgDSC08173.jpgDSC08172.jpgDSC08165.jpgDSC08164.jpg
    NL2
    DSC08188.jpgDSC08186.jpgDSC08184.jpgDSC08182.jpgDSC08181.jpgDSC08179.jpg
    NL 1
    DSC08215.jpgDSC08213.jpgDSC08212.jpgDSC08210.jpgDSC08206.jpg
    Auto 1
    DSC08163.jpgDSC08161.jpg
    Auto 2
    DSC08171.jpgDSC08170.jpgDSC08169.jpgDSC08167.jpg

    Zo dat was het voorlopig weer.
    Groeten en tot laters.

    Comment


      Comment


        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

          @Outgrow : Bedankt! idd weer is klote, maar ja kan je nu eenmaal niet veel aan veranderen. Ik probeer me alleszins een beetje te wapenen.
          @Hippie: Jo makker, ja klopt wat je zegt, steeds nog onervaren en zeker qua knippen, dus dat gaat zen tijd nodig hebben :p . Tentje heb ik wat gestut met x verbindingen, geeft toch wat meer rigiditeit. De NL 2 verbaast me, we houden ons hart vast.
          Die auto's zijn de eerst volgende, hier heb ik de mogelijkheid ze binnen te zetten in het atelier van men vrouw, mocht het nodig zijn(het gebouw in de achtergrond op de meeste foto's ). Dit doe ik dan ook om verdere kans op rot te beperken. Zo moet ik natuurlijk redelijk wat aan licht inboeten, maar liever wat minder dan niets.
          Voor mijn afwezigheid moet ik nog iets regelen, ik hoop op wat goodwill van men vrouw.
          Water zullen ze alvast niet teveel nodig hebben. voeding is al toegediend. De enige die nog wat nodig heeft is de Big Bud, maar das weer voor binnen enkele weken.

          Laters mannen!

          Comment


            Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

            hoi bongool

            ziet er goed uit gozer
            heb je geen last met je Buuren ??

            ik bedoel met de lucht

            mijn buurman ging al klagen en ik heb maar 4 planten
            nou ja nu nog maar 2
            2 hangen te drogen vroeg op 12/12 gezet

            gr su6

            Comment


              Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

              Hi Roel

              Bedankt makker!
              Wel, neen eigenlijk niet, de buurman die ze kan zien vroeg of het hennep was( voor te vissen), waarop ik volmondig ja zei. Verhaaltje aan opgehangen .
              De achterburen lijken nogal op zichzelf en storen zich er voorlopig ook niet aan. We zien wel hoe het verder loopt. nog een 3 tal weken en dan zijn het er nog 3.
              En verder ruiken alleen die auto's nogal wat, Big bud bloeit nog maar net en die ander NL's geuren nagenoeg nog niet. Ze geuren ook vooral in de ochtend.
              Leuk, dan heb jij binnenkort ook al een roker om je andere mee op te wachten ^^

              Comment


                Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                hoi bongool

                oke zo te zien heeft hij er geen verstand van ha ha houden zo

                ik heb ook verder geen last ik woon in een rijtjes huis maar heb ook nog buren boven me wonen
                iedereen kan het zien maar ik heb er geen last van
                heb een husky die me planten bewaakt lol ze blaft niet bijt gelijk
                ze durven me tuin niet in

                en ja heb 2 pp om gekapt 1 hangt al te drogen en de ander ben ik bezig met knippen ga wel een hoop tijd in zitten

                P15-09-13_14.30.jpgP15-09-13_14.31.jpgP15-09-13_14.31[1].jpgP15-09-13_14.31[2].jpg


                maar alles voor het goede doel

                ben tevreden dit jaar

                gr su6
                Last edited by roel213; 17 September 2013, 22:01. Reden: toto

                Comment


                  Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                  Haha ja da is natuurlijk ook een oplossing, angst!
                  Ziet er een mooi resultaat uit makker, laat het je smaken.

                  Gz

                  Comment


                    Re: Bongools vrolijke tuinfeest 2013!

                    Mooi man!
                    Goed bezig

                    Comment


                      Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                      Bedankt Heribei , we doen ons best en leren bij .

                      Comment


                        Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                        Ziet er helemaal toppie uit.

                        Nog even, veel plezier.
                        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                        Comment


                          Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                          ha escargot,

                          Bedankt en leuk dat je ook nog van de partij bent
                          Ja we tellen al een beetje af voor de auto's, weekje of drie gok ik. De rest moet nog wel even.

                          laters

                          Comment


                            Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                            Hallo mede kwekers,

                            Vandaag een prachtige nazomerdag gehad, perfecte gelegenheid om een update te maken me dunkt!

                            We tikken vandaag bloeiweek 5 aan voor de scrog, week 6 voor NL 2 en week 7 voor de auto's. Big Bud week 3.
                            Bij de kleine auto al tamelijk wat toppen moeten liquideren ivm rot, de grote auto nog niets. In me struik ook al een paar kleine topjes gehad, maar dit vooral door rupsen of andere boosdoeners denk ik. Verder gaat het nog lekker.
                            Vandaag ook met de aanwezige zon, voor het eerst de aroma's van de NL 2 mogen ruiken. Ze heeft op zich laten wachten qua geurverspreiding, maar als ik nu de deur naar de tuin nog maar open komt haar geurtje me al tegemoet ( me tuin is een 40 meter diep overigens en de planten staan helemaal achteraan ^^).

                            Ik gooi er nog enkele plaatjes bij

                            Scrog
                            IMG_1003.jpgIMG_0994.jpgIMG_0990.jpgIMG_0982.jpg
                            NL 2
                            IMG_0976.jpgIMG_0973.jpgIMG_0971.jpgIMG_0970.jpgIMG_0968.jpg
                            Big Bud
                            IMG_0966.jpgIMG_0957.jpgIMG_0954.jpgIMG_0950.jpg
                            Auto's
                            IMG_0962.jpgIMG_0960.jpgIMG_0949.jpgIMG_0948.jpgIMG_0946.jpgIMG_0945.jpgIMG_0944.jpg

                            Zo dat was het weer, jullie opmerkingen ed. blijven welkom

                            Volgende week zal er geen update zijn, maar de week daarop zijn we weer van de partij.

                            Groeten en tot later!

                            Comment


                              Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                              Mooie collectie planten heb je daar! we kunnen enkel blijven hopen op de zon die stand houdt
                              #puffpuffpasstuesday

                              Cannatuin '13

                              Comment


                                Re: 2013 Northern lights en Northern lights auto - buitenkweek

                                Mjummie, ik krijg enorme trek in een Pet.

                                Ziet een helemaal top uit.

                                Volgend jaar ook een kleine serre voor mij
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X