KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chemmie
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2013
    • 1535

    #16
    Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

    Moooi!!! staat de dj btw ook voor discjockey?
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment

    • kinkydj
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2012
      • 283

      #17
      Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

      @Chemiel, nee ik kan niet eens het juiste nummer bij de juiste artiest plaatsen haha.

      Comment

      • LR2
        Mother of all Growers
        MemberLucky Member
        • Nov 2011
        • 8552

        #18
        Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

        Holy shit dat zijn flinke jopen!

        Komt die mega bud ook van RQS?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        • kinkydj
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 283

          #19
          Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

          2013-09-17 19.15.59.jpgDit was de grootste top die we geoogst hebben. En dat was van een Megabud.
          In totaal kwam van de laatste drie ruim 500 gram nat.

          Bij elkaar was alles gedroogd 425 gram.
          Niet gek en een lekker rokertje zegt manlief.

          @ LR Nl's waren huismerk van Dutch headshop en mega's,... van Green label.

          Aangezien wij niet zoveel geduld hadden met drogen hebben we de toppen een dag in een hetelucht oven gezet (Wel op een rooster voor goeie circulatie) op zo'n 27 graden. Werkt perfect.
          Ventilator in de oven blaast lekker door en de temperatuur is ook goed te controleren.

          Volgend jaar gaan we weer aan de gang met auto's. Alhoewel mijn liefde uit gaat naar enorme planten, geeft dit meer resultaat.
          (Misschien toch eentje, gewoon om haar te zien groeien en groeien en groeien....)

          mensen ik wens jullie mooi jaar verder en rond eind maart ben ik weer van de partij.

          Thnx voor jullie interesse.

          Comment

          Bezig...