Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

    Korting op 420shop
    Goedendag medekwekers,

    Na de ellende van vorig jaar wilde ik er eigenlijk niet aan beginnen om weer een kweek op te zetten.
    Voor degene die niet weten wat er allemaal gebeurde en nieuwsgierig zijn : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-dit-ergens-op

    Vorige week toch besloten het dit jaar te wagen met uitsluitend wat autoflowers.

    3 maal Royal Queen Northern lights auto en 2 maal Megabud auto klaargezet voor ontkieming.
    Net als vorig jaar tussen 2, met bronwater doorweekte, wattenschijven. In een bak en afgedekt met huishoudfolie met wat gaatjes. Ze staan lekker buiten in het zonnetje.
    Het zijn zaden van vorig jaar. Netjes koel en donker bewaard maar toch ben ik benieuwd wat er gaat ontkiemen.

    Hopelijk komt mijn ervaring van vorig jaar te pas en heb ik geen last van externe factoren.

    Ik zal zo nu en dan wat posten en ervaringen delen. Waarschijnlijk zal ik jullie ook weer om raad vragen.
    Wens jullie een mooi kweekseizoen en tot later.

    #2
    Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

    Gisteren was maar 1 NL ontkiemd en beide Megabuds. (MB) Voor de zekerheid nog een MB en een white widow tussen de watten gelegd.6-18 zaadjes kiemen.jpg
    Vandaag waren alle NL's ontkiemd.
    6-18 ontkiemde zaadjes.jpg
    Dit zijn de MB's. De derde pas gisteren in de watten gelegd dus niet ontkiemd nog.

    De potten voorbereid, potgrond van intratuin met in het midden een ruimte ter grootte van een flinke beker gevuld met stekgrond van de intratuin.
    De 3 NL's elk in een 12L pot gezet en de 2 MB's samen in een 12L pot. Dit omdat de ervaring van vorig jaar liet zien dat er geen extreme wortelontwikkeling plaatsvindt en het vrij smalle planten worden.

    6-18 aarde voorbereid.jpg

    Alles wat bronwater gegeven en daarna besproeid met regenwater. Afgedekt met huishoudfolie om het even een paar daagjes te laten broeien en vochtig te houden.
    Nu de laatste MB en de WW afwachten en uiteraard wachten op het eerste steeltje.

    Laterz

    Comment


      #3
      Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

      6-20 boven de grond NL2.jpgDe NL's zijn boven de grond gekomen. WW is net open dus verwacht morgen dat ze in de pot kan. MB3 is ook in de pot bij MB! en MB2 gezet. Nog niet boven.

      Comment


        #4
        Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

        Net je verhaal gelezen van vorig jaar. Balen zeg! Ken het gevoel ik had er 5 in de tuin volgens de buurvrouw Halve struik leeg geknipt ook...
        We gaan gewoon verder. Succes dit jaar !
        Baco's paarse ronde = done

        Baco's eerste keer binnen =
        done

        Comment


          #5
          Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

          Thnx Bacos

          Comment


            #6
            Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

            Tip: koop een (dummy) camera. En hang die veel te zichtbaar op. Soms zijn ze wel ergens in de aanbieding voor een paar euro, denk aan bol.com/conrad/dx.com of zelfs de macro of sligro.

            Ik woon nabij een ROC-college en sinds die camera heb ik geen rippers meer gehad, wel twee jochies die even kwamen checken of ze echt gefilmd werden. Dat werden ze..
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

              veeklok , zo'n paddenstoel weet je wel op het hek , blijven ze er wel af , vieze kut jongen , veel suc6 met je kweek en laat je niet bestelen !!!

              Comment


                #8
                Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

                Dank voor de tips. Het helpt ook wel als m'n kids niet gaan rondvertellen dat we wat aan het kweken zijn. .

                Comment


                  #9
                  Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

                  Nou krijg er even geen foto's op zo te zien.
                  De meisjes groeien best lekker. Ben een paar weekjes op vakantie geweest en de oppas heeft goed voor ze gezorgd.
                  Een was op sterven na dood maar toch weer opgelapt.
                  Zodra het lukt met de foto's zal ik ze plaatsen.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  sweet.jpgmwah.jpg
                  Nou dus toch gelukt via omweggetje. Dit was alweer 4 dagen terug. Ze zijn alweer een eindje groter.

                  Comment


                    #10
                    Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

                    Nou volgens mij gaat alles sneller dan vorig jaar. Het merendeel van de dames is aan de bloei begonnen. Sinds een week of 2 nu.
                    Verschil met vorig jaar is dat ze 24/7 onafgedekt buiten staan. Vorig jaar was dat in een tent.
                    Ik heb er 1 die nog niet bloeit en dat zou zomaar stiekem de gewone white widow kunnen zijn. Ik dacht dat ik 2 zaden had verwisseld tijdens het kiemen en een was niet ontkiemd.
                    Dus wie weet.

                    Ze krijgen nu wat terra flores mee in de hoop dat er wat dikkere toppen in komen. Was vorig jaar te fluffy naar mijn zin terwijl in beschrijveng mooie toppen werden beloofd.
                    Kan ook gewoon in de genen van de plant zitten dat fluffy, maar you never know.

                    P1080889.jpgP1080890.jpgP1080891.jpg
                    In het midden op de derde foto de twijfelachtige dame.
                    Ze zijn trouwens niet zo hoog geworden deze keer.
                    Hebben ze meer energie over voor de bloei

                    Comment


                      #11
                      Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

                      IMG_0161.jpgIMG_0162.jpg

                      Er komen al mooie toppen in de plantjes. Vooral de Northern lights hebben mooie harde/compacte toppen.
                      De geur is niet al te sterk maar ze plakken al lekker.
                      De terra flores doet z'n werk of het is gewoon een goed kweekjaar.

                      Comment


                        #12
                        Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

                        die staan er mooi bij, goed werk
                        #puffpuffpasstuesday

                        Cannatuin '13

                        Comment


                          #13
                          Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

                          mooie toppies hoor voor zo een late grow.
                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

                            IMG_0167.jpgIMG_0168.jpgIMG_0177.jpgIMG_0178.jpg

                            Ik ben echt heel erg tevreden over de topvorming van de Northern lights.
                            Vorig jaar geroepen dat megabuds haar naam geen eer aandoet.
                            Wanneer je voeding geeft, doen ze dit duidelijk wel.

                            Bij beide soorten echt keiharde volle toppen.
                            Helaas heeft bij een Nl toprot toegeslagen en die is dus zaterdag geoogst.
                            Nu was ze al wel 50% amber dus niks verloren.
                            Wat een gedoe om de rot eruit te knippen. Maar toch nog 169 gram natte oogst.

                            Zondag een MB en een tweede Nl geoogst.
                            Respectievelijk 154 en 196 gram natte oogst.
                            Ik zeg,...Helemaal niet gek .

                            De andere 2 moeten nog even wachten. De dubbele MB geeft geen amber trichomen en de laatste NL begint net een beetje amber te vertonen.. Maar goed, zij mag wat langzamer zijn na een herrijzing uit de dood.

                            Ow, en het mag dus inmiddels duidelijk zijn dat mijn Mysteryplant geen White widow was, maar gewoon een MB.

                            Comment


                              #15
                              Re: KINKYDJ gaat het toch weer doen. Northern lights en megabud autoflowers.

                              Ziet er idd goed uit, veel plezier ermee!

                              Comment

                              Bezig...
                              X