De eerste 2 van Rude

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • LR2
    Mother of all Growers
    MemberLucky Member
    • Nov 2011
    • 8552

    #16
    Re: De eerste 2 van Rude

    Het gaat niet om de haartjes maar die druppels die op je plant zitten.
    Ik zie bovenin foto 1 trouwens ook nog rot-verkleuring. Klopt dat? Of komt dat door de paarsigheid?
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment

    • Rude
      Senior Stoner
      Member
      • Jun 2013
      • 26

      #17
      Re: De eerste 2 van Rude

      Ik weet dat het om de trichomen gaat, jij noemt ze druppels
      Als het goed is is dat geen schimmel/rot op de foto maar inderdaad paarsigheid.
      Het zag er anders uit dan bij de schimmelplekken die ik weg geknipt heb, maar ga het wel goed in de gaten houden.

      Comment

      • CannabinoidDroid
        Chronic Stoner
        • May 2013
        • 192

        #18
        Re: De eerste 2 van Rude

        Die paarsigheid kan zijn door het koude weer van de afgelopen dagen

        Comment

        • Rude
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2013
          • 26

          #19
          Re: De eerste 2 van Rude

          Net weer even bij de planten gekeken.. Helaas nog veel meer rot gevonden, bijna elke grote top gaat eraan
          Ik kan hier niks tegen doen of wel? Gewoon alles wegknippen wat geinfecteerd is, maar dat zullen bijna de hele planten wel zijn..

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Thanx voor je antwoord trouwens CannabinoidDroid

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          IMAG1861.jpgIMAG1862.jpgIMAG1863.jpgIMAG1865.jpg Net dit eruit moeten knippen

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Zonet nog weer meer toppen eraf geknipt na een nog betere check, blijft weinig over zo..

          Comment

          • Rude
            Senior Stoner
            Member
            • Jun 2013
            • 26

            #20
            Re: De eerste 2 van Rude

            Ik zit er sterk over te denken om ze morgen om te hakken. Gezien er volgens mij nog steeds rot in de planten zit en ik geen zin heb om straks alles in de groencontainer te moeten gooien. Goed idee?

            Comment

            • Rude
              Senior Stoner
              Member
              • Jun 2013
              • 26

              #21
              Re: De eerste 2 van Rude

              Gisteren de planten omgehakt. Van de ene heb ik de onderkant nog laten staan, daar zit geen rot in en moet nog even bloeien eigenlijk. De rest heb ik nu opgehangen dus binnenkort eens even proeven Geen foto's

              Ook gisteravond een jointje gedraaid van de schaarhasj van het knippen, werd een partij vaag en een uur daarna dikke koppijn. Geen idee of het nou aan de schaarhasj lag..

              Comment

              • El Plantos
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 1609

                #22
                Re: De eerste 2 van Rude

                Vaag zeg, ik word juist lekker high van schaarhasj...

                Kan je geen verklaring geven.

                Greetz
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment

                • Rude
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Jun 2013
                  • 26

                  #23
                  Re: De eerste 2 van Rude

                  Ja ik werd ook wel high hoor, maar het rare is dat ik daarna hoofdpijn kreeg.
                  Misschien lag die hoofdpijn aan iets anders, zal strax nog eens een jointje ervan draaien

                  Comment

                  • berry ryder
                    Special member
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2012
                    • 2666

                    #24
                    Re: De eerste 2 van Rude

                    Die schaarhash lekker in een pijpje proppen.
                    Alleen maar keelpijn van het hoesten
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment

                    • Rude
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Jun 2013
                      • 26

                      #25
                      Re: De eerste 2 van Rude

                      Haha, goede tip ik heb nog wel een pijpje liggen

                      Comment

                      • peepzzz
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2012
                        • 160

                        #26
                        Re: De eerste 2 van Rude

                        Jammer van die rot, heb 1 van mijn planten ook vroeg moeten oogsten door rot.

                        Hoop dat je nog een aardige oogst heb van de rest.

                        Groetjes

                        Comment

                        • Rude
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jun 2013
                          • 26

                          #27
                          Re: De eerste 2 van Rude

                          Hoelang was die plant van jou al in bloei?
                          Ik ben echt heel benieuwd of mijn planten een beetje te roken zijn als ze straks goed gedroogd en gecured zijn.

                          Comment

                          Bezig...