Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: the balconia flowers

    Super dat je in de prijzen bent gevallen felicitaties bro!!!
    Keep them growing

    Comment


      Re: the balconia flowers

      Hippie ik denk dat je dit wel leuk zal vinden, je hebt ook aan de wieg hiervan gestaan

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Voetbal-Hoekje

      Comment


        Re: the balconia flowers

        Thanks makker Leo, we gaan ze laten groeien
        Ronn, ja dat vindt ik wel leuk, haha
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          Re: the balconia flowers

          'n hele pagina vol tekst en niet 1 fototje
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            Re: the balconia flowers

            Congratz oerhippie!
            Hopelijk heb je veel plezier an je prijs!



            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              Re: the balconia flowers

              Angel, 3 dagen geleden update anders zie je het verschil niet
              Nik, je bedoelt de prijs van juli, das weer effies geleden, time fly's

              Hier wat fotos van vanmiddag;

              autokweekje juli 2013 224.jpgautokweekje juli 2013 225.jpg Ahbd's willen gaan bloeien, zie sinds vandaag haar knopjes komen

              autokweekje juli 2013 218.jpg Autoflowermix gaan de goede kant op, nog geen ballen gespot dus worden wat groter als de Ahbd.

              autokweekje juli 2013 219.jpg Danisch Passion x Auto AKsnow is haar bloei ingegaan op 20 augustus autokweekje juli 2013 220.jpg autokweekje juli 2013 221.jpg autokweekje juli 2013 223.jpg morgen gaat ze haar 11e dag in.

              autokweekje juli 2013 185.jpg deze makker weet wat er gaande is... stiekum meekijken op het JD forum he? Hier heb je je eigen plantje autokweekje juli 2013 222.jpg soortje onbekend in een klein potje

              Weer een updaatje en fijn weekend iedereen.... laterssss
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment


                Re: the balconia flowers

                Zoooo die Danisch Passion, wat een fotomodelletje zeg. Verslik me hier gewoon ff..En al bloei in die adhd'tjes geloof dat de Sint iets vroeger in het jaar langs gekomen is dit keer. Ernie op zijn eigen jacobs laddertje op weg naar het valhalla...Tjonge zal wel een kippenhok wezen nu op dat balkonnetje met al die dames...Lekker hoor Hippie...

                Comment


                  wiet- grassstoel.jpg heb jij wat krijt dan maken we er een veldje van chatbox check
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    Re: the balconia flowers

                    je kan eens proberen te zaaien in 10 liter pot
                    dat remt de groei wat minder als 1 liter potjes.
                    alhoewel ik ze meestal ook in die kleine potjes laat voorgroeien tot de bloei verschijnt zijn mijn resultaten ook variabel hoor
                    had er ook 'n dame in de tuin staan die heel mooi was maar waar nog geen 5 gram droog vanaf zou zijn gekomen.

                    NIET elk zaadje word 'n grote boom!

                    (ik kijk stiekum mee als er plaatjes te zien zijn )
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      Re: the balconia flowers

                      Ja, wat ik voorstelde. 10ltr pot vullen met light mix, kuiltje graven ten grootte van een 10x10 potje, zaai/stek erin en hup, het kiempje erin...
                      Wat vindt je van die Deense, grotere pot, 1,5 ltr.water per dag met de volledige dosis terra, goed spul die hypro, geen teken van overvoeding
                      en een goed resultaat, ligt ook natuurlijk aan de breeder. Zn af kruising houd haar een beetje in toom, Denen kunnen bomen worden!!!
                      En nu wat uitslapen, morgen weer een nieuwe dag.......
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        Re: the balconia flowers

                        autokweekje juli 2013 228.jpg 2x Autoflowermix overgepot naar 10ltr. pot. Dit zijn de linkse 2. Heb ze even bekeken alle 4 en is puur op gevoel, er is iet vrouwelijks te besmeuren.Werd tijd dat ze overgingen, van de andere 2 nog zware twijfel,
                        maar gaan dr van de week ook aan geloven. in de 10ltrs met lightmix. De aarde water gegeven rondom tegen de potrand met 5ml/ltr. hp-wortelstiem en 3ml/ltr hp-terra, ruim half literje per pot. Dan kunnen ze er tegenaan!

                        autokweekje juli 2013 229.jpg... nog 1 plaatje van de Danish P. x AAKSNOW, gaat lekker manne... tot laters en lekker roken
                        Last edited by de oerhippie; 2 September 2013, 15:17.
                        The seeds of today are the flowers of tomorrow

                        Comment


                          Re: the balconia flowers

                          go go go

                          Nog steeds mijn favo de danish, mooi groen ook
                          sigpic

                          Comment


                            Re: the balconia flowers

                            Jij weet waar je mee bezig bent makker !
                            Alle dames hebben het lekker naar de zin zo te zien. Wel hopen dat Ernie zich beperkt tot dat ene plantje of je houd zelf niets over ^^

                            Comment


                              Re: the balconia flowers

                              autokweekje juli 2013 231.jpg autokweekje juli 2013 232.jpg autokweekje juli 2013 233.jpg Deze nog even voor jou Inti, de 13de dag bloei de stam autokweekje juli 2013 234.jpg autokweekje juli 2013 235.jpg haar 15ltr. pot doet haar goed
                              Ze staat zo strak als een huis, geen slappe plant maar powerrrr....even afwachten als de toppen groter worden hoe de zijtakken het gaan doen
                              Bongool, ja man, gaat lekker hier, geen bladproblemen of wat dan ook, geen beesjes...Ernie rookt zn eigen plantje, broekspijpen dicht makkert, hahaHeb tie meer dan genoeg aan, gaat ook lekker!

                              autokweekje juli 2013 236.jpg autokweekje juli 2013 237.jpg Ahbd's autokweekje juli 2013 239.jpg autokweekje juli 2013 240.jpg Autoflowermix en nog 2 in de zaai/stek met mn twijfels.

                              Laters weer manne, en bedankt.... tot laters
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                Re: the balconia flowers

                                Goedenavond Hip, ziet er weer gezellig en veelbelovend uit.

                                Houden zo.

                                Mooie bloem al op de 13e dag.

                                Zo direct de eerste explosie van het goddelijke wit, hahaha
                                zo willen we ze zien.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X