Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: the balconia flowers

    Dat dacht ik ook Angel, maar toen ik het zakje bekeek stond er geen naam op dus twijfelde of het inderdaad Kulu's waren. Thanks
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      Re: the balconia flowers

      gewoon zaaien en en of
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        Re: the balconia flowers

        Nee Angel, balkonnetje is vol. Misschien volgend jaar 1tje dr bij, ik hou het bij de Autoflowermix zaden. Laat de 4 Autoflowmix plantjes, en de 2 Ahbds die NU al ietsje voorbloei vertonen
        lekker hun gang gaan. Das toch niet gezond Ze dateren van 5 augustus! De Danisch Passion x AutoAKsnow is sinds 2 dagen met bloeien begonnen, die staat ook nog.
        De Ahbd gaan wel binnenkort in deen natuurlijk effies de. Keek daarnet even en moet nog geduld hebben, gaat vrij snel moet ik zeggen
        Ik rook nu de binnen super silverhaze van me maat, deze is voor op mn stoeltje te zitten hahawiet- grassstoel.jpggeen zin meer om op te staanis ook niet alles.
        Wacht mn eigen rokertje wel......AF(jes)
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          Re: the balconia flowers

          Geduld geduld

          Leuk die deense soortjes ga ik ook ff naar kijken.
          sigpic

          Comment


            Re: the balconia flowers

            Zit de Ahbdtjes net een testje af te nemen makkert Inti, dit is er een met formaat, vrij krachtig en goed ontspannen, heb ook nog zin om iets te ondernemen dus geen lichamelijke stoner.
            De smaak is niet overheersend maar glijdt lekker over de tong, volgens mij voldoende gespoeld en is nog niet helemaal, maar was alleen maar benieuwd
            De Deense dame wordt voller en voller, nieuwe scheuten en de bloei doen zn werk
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              Re: the balconia flowers

              Zie je wel....verdorrie ik rook het hier gewoon al...hahaha..lekker hoor hippie...die gaan nog een stukkie door curen wordt het dalijk als nog een couchlocker.

              Comment


                Re: the balconia flowers

                Geduld met het drogen van de topjes Ahbd, de smaak moet tenslotte tot zijn recht komen.
                De nieuwe 2 Ahbds heb ik vanmiddag overgepot in de 10ltr. pot met de lightmix, die kunne weer vooruit wat de bedoeling is

                autokweekje juli 2013 190.jpgeven zn vorm in de aarde maken, kweekpotje eraf en in de grond.autokweekje juli 2013 191.jpg
                Ze beginnen nu al met wat voorbloei wat inhoud dat ze waarschijnlijk niet groot worden, maar we wachten
                het af. De 4 Autoflowermix gaan al richting plantjes dus die gaan de goede kant op.

                De Danisch Passion x Auto AKsnow laat haar topjes elke dag wat vooruit gaan, ze geniet van het leven zie ik

                autokweekje juli 2013 192.jpgautokweekje juli 2013 193.jpgautokweekje juli 2013 197.jpgautokweekje juli 2013 195.jpgautokweekje juli 2013 196.jpg ze gaat knalle... autokweekje juli 2013 188.jpg...ziehieryepp... aan 1 goeie kogel heb je genoeg

                Dat was weer een update zoals het eruit ziet hier, tot laters weer, en fijn weekend allemaal!
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  Re: the balconia flowers

                  Nieuwe schoenen voor de dames, dat gaan ze zeker weer lekker vinden Ziet er weer mooi uit daar Hippie.

                  Comment


                    Re: the balconia flowers

                    Over een Smoking gun gesproken, wil best wel eens dueleren met die cowboy
                    IMG_00000054.jpg

                    Comment


                      Re: the balconia flowers

                      Stresserendkruispuntvoorhomo_s Leo's pic JD.jpg...gaan we wel de goeie kant op...the hard way
                      Attached Files
                      Last edited by de oerhippie; 25 August 2013, 03:17. Reden: kan toch niet waar zijn?????
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        Re: the balconia flowers

                        Gewoon rechtsomkeer en LOPEN vriend
                        Denk dat die platen toch geHOMOlogeerd moeten worden

                        Comment


                          Re: the balconia flowers

                          Lol...Aarsschot..hahaha....Net als die film No county for old people dit is No county for straight people No offence verders people

                          Comment


                            Re: the balconia flowers

                            Of rij je gewoon recht op die paal ?
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment


                              Re: the balconia flowers

                              Hahahaha ja voor jullie moet het daar een fantastische splitsing zijn
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...
                                X