Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

the balconia flowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: the balconia flowers

    Wat ruikt hier zo?

    Balen van die ballen, maar des te meer liefde voor de overgebleven dames!
    Verder al iets omgehakt, of ben je nog aan het aankijken?

    Comment


      Re: the balconia flowers

      Ik weet het niet hij lijkt mij in slaap gevallen, arme hij was pas 38 uur wakker
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        Re: the balconia flowers

        Escar, jij kan beter boven op het dak gaan pitte dan zien ze je nietAls ik teveel zaai heb je meer kans op dames waar mijn oppervlakte weer te klein voor is.
        Afgelopen jaren zijn er een aantal vertrokken naar een maatje met tuin vanwege ruimtegebrek(PP, Silverhaze, WW)De planten werden vervoerd naar 2 km
        verderop met de 6 cil.amerikaan Buick in een openstaande kofferbak, rustig buurtje bij ons zo nog op de chat, son of a dick, hahaha

        Vale, ja, vindt ik ook. Zit al een tijdje te wachten vanwege z'n kruising Auto AKsnow, dit is vrouw Snowryder(sensi) x man Auto AK47(lowlife).
        We laten haar het werk doen, het weer heeft ook goed gedaan afgelopen weken. Thanks makker en laters weer!

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.aceofspadesdeathly.jpgwe zien wat happens.
        Heb m'n kanjer achter de hand die binnenkort afscheid moet nemen van haar vriendinnetjes en graag nog wat nieuwe meiden
        in haar omgeving leert kennen om mee te kletsen Laters en thanks voor je reactie makker
        Attached Files
        The seeds of today are the flowers of tomorrow

        Comment


          Re: the balconia flowers

          Wordt ik nu van het balkon gestuurd, ik had me net zo lekker geinstalleerd
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            Re: the balconia flowers

            Vandaag was het tijd om de Danisch Passion x AutoAKsnow een grotere pot te geven.

            autokweekje juli 2013 146.jpgvan de 5ltr. naar de 15ltr. potautokweekje juli 2013 149.jpg zo, weer een beetje ruimte in krappe tijden autokweekje juli 2013 147.jpg autokweekje juli 2013 148.jpg
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              Re: the balconia flowers

              Mooie plant die Deen, ik zie ook dat ze reuze trots is op haar nieuwe schoentjes.. En nou hossa Knallen met die deen.
              Je andere plantjes gaan ook nog goed, dus ik denk dat je weer ff wat weckpotjes erbij moet gaan aanschaffen

              Comment


                Re: the balconia flowers

                Mooi wortelgestel Hip, daar zal ze idd heel erg mee gaan pronken...

                Trouwens.. wat een vreeslijk mooie plant is dat, mooi van bouw
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  autokweekje juli 2013 150.jpg autokweekje juli 2013 154.jpgautokweekje juli 2013 158.jpg deze was fluffy wat de andere 2 betreft en erg veel bladautokweekje juli 2013 157.jpgkeiharde topautokweekje juli 2013 159.jpgfluffy top, kramp in de vingers plantje
                  Het is niet veel, maar wel lekker. Het zal mij benieuwen wat z'n thc en medicinale werking bereft, ze mogen nog even drinken en dan gaan ze ondersteboven in de kast.

                  De 2 kereltjes van de 4 Ahbd plantjes is een feit, die gaan er tussenuit helaas.

                  autokweekje juli 2013 160.jpgautokweekje juli 2013 161.jpgautokweekje juli 2013 163.jpgjullie moeten het gaan doen, rakkers
                  Dat was weer een update, tot laters en de mazzel weer
                  Attached Files
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    Re: the balconia flowers

                    Off with their Heads....Nou die staan er mooi geknipt bij. Aparte manier van knippen ook. Ik leg ze gelijk om en dan ga ik pas knippen. Misschien eens proberen over een paar weken bij me eigen plantjes. Denk dat die snoeppot van je lekker gevuld gaat worden. Maar laat je ze nu nog ff staan of haal je ze morgen of vandaag nog om?

                    Comment


                      Re: the balconia flowers

                      Ja guillotineren..... guillotineren...
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        Re: the balconia flowers

                        omhakken
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment


                          Re: the balconia flowers

                          Lekker Hippie!
                          Kan niet wachte op je rookverslag!
                          Profi geknipt btw.

                          Geniet ervan en zet deze succesmethode maar verder .

                          Comment


                            Re: the balconia flowers

                            zeker mooi geknipt man !
                            Ze glimmen je ook tegemoet, laat t je smaken
                            sigpic

                            Comment


                              Re: the balconia flowers

                              Ronn; Ja, ze gaan zo aan de stropthanks

                              Escar; autokweekje juli 2013 168.jpghet mes erin

                              Hoi Angel, dat lijkt me een goede oplossingautokweekje juli 2013 170.jpg

                              Bongool, je hoort ervan als ze droog zijn voor tussen de vloei

                              Inti, we gaan hem proeven maar nog even drogen...

                              autokweekje juli 2013 166.jpgautokweekje juli 2013 167.jpgdaar hangen de Ahbd's, nog even wachten voor het gaat smaken

                              Bedankt voor jullie reacties en tot laters
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                Re: the balconia flowers

                                Woow, escar pak je agenda erbij. Die rooksessie kennen we gaan inplannen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X