Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

Bijzonder in de zin van niet alledaags.

Ik zie geen ballen, dus mijn inziens geen herma, maar een zeer vreemde dame.

Zou graag zien welke toppen deze plant zal gaan aanmaken de komende weken.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Re: 1e buitenkweek bubba kush (greenhouse feminised), shiva skunk en purple met foto's!

Oke top zal je op de hoogte houden! Vind het idd ook erg bizar vandaar ik aan herma dacht. Wat de oorsprong is weet ik ook niet, zaadje komt uit een zakje purple wiet en voor de grap eens gepoot. Doet het nog best "bijzonder" aardig

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Komt zo foto, purple is aan een pk'tje toe dus zal de camera ff meenemen

Die foto is gemaakt nog voor de foto daarvoor, zal zo ff nieuwe maken!

Downie is op fotoshoot geweest! Erg rare plant maakt nu ineens alleen nog maar 1 vingerige bladeren aan... Bubba staat mooi in bloei daarvan foto's later deze week!
      DSC_0003.jpgDSC_0004.jpgDSC_0005.jpgDSC_0007.jpg

Ook zitten alle bladeren direct aan de stam, kan dat zijn doordat hij te laat gepoot is en daardoor geen tijd heeft gehad om zijtakken te maken?
      Attached Files
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

Comment

Gaat mooi met de bloei van de bubba

DSC_0009.jpgDSC_0010.jpgDSC_0011.jpg

Valt me op dat mijn 2 hoofdtoppen van het zelfde formaat zijn als de rest van de toppen... Krijg ik misschien alleen maar hoofdtoppen?

Foto's zijn van 17 dagen bloei! Flinke bak zon vandaag erop... Hoop dat dit zo doorgaat! Heb ook een zakmicroscoop in bestelling om de trichomen te bekijken als ze zover is. Daarnaast nog een thermo/hygrometer om te kijken of mijn niet gebruikte doucheruimte geschikt is om te drogen.. Hoop met een temperatuur van 17 graden en een luchtvochtigheid van 40% langzaam te kunnen drogen... tot dat de takjes bijna knappen en dan gaan de toppen de wekpot in om te curen... Maar dat duurt nog even... Bloei mag nog wel een tijd doorgaan

Comment

Aangezien het hier kwa comments een aardig dooie boel is knal ik er een liedje in

Comment

Mensen ik heb last van stamrot! Het viel me op dat 1 hele zijtak/top wat gelig begon te worden en toen ik eens bij de basis keek trof ik dit aan! Wat kan ik er tegen doen?

DSC_0070.jpg

Mijn stam is niet zacht, maar na aanraking vliegen er duidlelijk sporen af! What can i do?
            Last edited by chemmie; 25 September 2013, 14:14.

Comment

Aub had geen zin om het zelf te typen allemaal weer.

Hier de info waar je om vraagd.

Waardoor krijg ik stamrot?
              stamrot ontstaat door een te vochtige omgeving. Planten die buiten veel in de regen staan hebben een grote kans op stamrot. Zorg dus voor een afdakje voor het geval de zomer alsnog nat eindigd.Wat kan ik doen tegen stamrot, hoe kan ik het tegenhouden?Als je op je plant al een plek hebt met stamrot kun je dit toch heel makkelijk stoppen. De rot verdwijnt niet, maar wordt ingesloten en zal hierdoor waarschijnlijk niet verder rotten. Maak de stamrot schoon, krab voorzichtig het zachte rotte weefsel weg. Hierna druppel je simpelweg de hele rottende plek onder het kaarsvet. Probeer indien mogelijk de plant op haar zij te leggen om wat makkelijker bij de stam te komen en de druppels goed op de rottende plek kunnen laten vallen.

Comment

Alles inmiddels weggeschraapt en dichtgesmeerd met kaarsvet van een gesmolten waxinelichtje met een kwastje.

DSC_0071.jpg

Nu hopen dat de voeding weer door de tak heen gaat...

thx staff!

Hier nog even een foto van de bovenkant! Zo als de meesten waarschijnlijk kunnen zien; rechts de zijtak die besmet was bij de basis met stamrot en duidelijk geen voeding meer tot zich kreeg en links de gezondevertakking... Goed je plant bekijken dus! Ik was zo dom om deze signalen als ondervoeding te zien en heb er toen direct een bak met voedingswater bij gegooid terwijl dit helemaal niet nodig was en het gewoon aan de rot lag (die overigens nog erg oppervlakkig was)

DSC_0075.jpg

Comment

beginnerstip: pluk geen blad weg, zie je die gele steel-restant op de stam op foto 1? Die gaat over een paar dagen rotten, dat slaat de stam weer in, hele gezeik weer opnieuw.

Nog een tip: ontsmet die wond met alcohol of peroxide, of chloorwater. Daarna pas dichtsmeren met kaarsvet, of vaseline. Ik meng vaseline met keukenzout en smeer dat op de wond. De plant heeft er weinig last van maar schimmels kunnen nĆ­ets in zo'n zoute, zuurstofloze en droge omgeving, die tevens bestaat uit petroleum-afval (niet opneembaar voor planten volgens mij). In het geval van kaarsvet kunnen scheuren ontstaan, of kiertjes open blijven waar water in blijft liggen; recept voor rot. Vaseline is zo zacht dat het makkelijker dichtsmeert zonder die gaten open te laten. En als er gaten vallen, dan zijn die zo vettig dat water er vanaf rolt. Vandaar dat mijn voorkeur naar uit gaat naar zacht vet.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Thx voor de tip zal de boel goed in de gaten houden en morgen maar even behandelen!

Comment

Denk ook beginnend meeldauw te zien, erg kleine witte vlekjes die er ineens plotseling zitten, gaat lekker na de ellende van gister... Iemand bekend met microsulfo???

DSC_0076.jpgDSC_0077.jpgDSC_0078.jpg

Kan iemand al zien of dit meeldauw is?

Comment

besproei de planten met een oplossing van 60 procent water en 40 procent melk en dat 1 maal per week. dt zal ervoor zorgen dat de meeldauw tegengehouden wordt

Comment

Top had het inmiddels al gelezen thx!

Comment

@lr2

weet je wel wat je zegt.....

Chloorwater dood ind bacterien ja daar heb je ook alles mee gezegd,maar weet je ook de andere processen wat het doet & kan aanrichten?
                            de chloorfenolen blijven altijd achter in de plant,
                            de huid en de slijmvliezen kunnen irriteren gaan en kunnen zelfs kankerverwekkend zijn,

je theorie klopt en je praktijk ook,dit kun je op planten gebruiken,maar gebruik het liever niet op de cannabis plant waar je het product van rookt.
                            of op planten waar uiteindelijk vruchten groeien, dus niet consumptie planten kun je dit ind toepasse,maar niet bij wel consumptie planten.

kwekers denken niet na vaak met wat ze doen,growshops geven jullie zomaar de zwaarste chemiesche giffen mee, zonder de blijvende werking ervan te weten,en wat het aanricht in je lijf,
                            vertimec gebruiken kwekers al snel, maar je moest eens weten wat het van binnen in met je doet, dat wiet schade aanricht is geen waarheid!!
                            wiet dat word behandeld met middelen als vertimec etc, geven weldegelijk schade aan jezelf, ik hoop dat jullie eens wat beter gaan opletten en beseffen,wat jullie zomaar gebruiken makkelijk,
                            en de gevaren en effecten op te duur ook eens de tijd voor nemen.
                            en bij blootstelling aan de huid,trekt het ook al je bloedbaan in.
                            dat wiet in het slechte daglicht komt,met gevaar hier,en blabla komt juist door deze praktijken :
                            dan nog maar verzwijgen de praktijken om de toppen te verzwaarzen,haarlaklood, verf, synthetische en organische oliƫn, suiker,Chloorfenolen, hexachloorfenol (ontsmettingsmiddel uit de zeepproductie),
                            etc etc.

waterstof peroxide 0,3 % heb ik ooit eens verneveld op een plant met dauw,
                            in mijn ervaring heeft dit ooit geholpen, wel was ik mieterig, en verdunde het na 0,03 dus 10x
                            maar de plant kon afbloeien,wel leek het alsof de thc,na de toepassing wat afgebroken was, voor de toepassing was de thc daadwerkelijk hoger in de top en op het blad,
                            1 jaar later zag ik een topic op wf,
                            waaruit blijkt dat mensen dit zelfs via hun voedingsvat meegeven, met als gevolg goede resultaten,(waterstof ontgiftigd) ook.
                            deze mensen gebruikten het in hun bubbelpotten,
                            op alles buiten deze methode kan ik niks zeggen,maar op de bubbel methode is dit een rage,en zover ik de ervaring van de kwekers las,en sprak mee, waren ze allemaal zeer positief erover.
                            het valt in het water gemengd uit elkaar,en word opgenomen zo door de wortels,
                            bij erten heb ik ik dit ook gezien, deze erten werden in anderhalve maand,dubbel zo groot, als de zelfde erten die dit niet kregen.
                            ook hiermee kan ik geen zekerheid zeggen of geven...omtrent onze plant op aarde.
                            of het nu ook kan buiten bubbel kweken,
                            ik denk het momenteel nog niet, maar ik kan het ook mishebben nu,

toevallig heb ik dit jaar gen 200, en toevallig ontgiftigd dit ook het water.
                            ook hier nam ik waar dat de planten met gen 200 dubbel zo dikke stammen kregen,en veel breder en steviger werden,en zich vlotter ontwikkelden,als de stekken die geen gen 200 kregen,
                            ze hebben allemaal dezelfde mama,pot,grond,voeding.

ook vernam ik op een oude fles booster van canna wat ik ontdekte met een grote schoonmaak eens de waarschuwing erop :niet mengen met H2O2

ik denk dat we hier een mooie uitdaging hebben en een gespreks stof.

ben een benieuwd of er meer ervaren mensen zijn, die ons bewijzen en de info kunnen geven,
                            en meer erover kunnen vertellen.

ik ben zeer geinteresseerd hierin,en vol interesse

staff
                            Last edited by stafford; 27 September 2013, 06:00.

Comment

Chloor is ook een stof die een plant nodig heeft? Kan nooit in hoge concentraties zijn maar het lijkt wel zo.

En sinds jij die Gen 200 hebt is die voor alles goed? lijkt wel een tele-verkoper ^^

Comment

Bongool dat heeft er niks mee te maken.
                                Met gen 200,echter zeg ik hier de naam van het product en effect,
                                Waterstof peroxide,ontgiftig ook water,
                                Gen 200 ook,
                                Snapje wat ik bedoel....

Ben niewschierig,wil wat leren hier.
                                En hopelijk antwoorden

En sinds ik gen 200 heb heb ik nooit gezegd dat het voor alles goed is.
                                Tele verkoper? Nee bedankt ben afgekeurd voor die onzin
                                Last edited by stafford; 27 September 2013, 13:27.

Comment

Bezig...
                                X