Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)
Collapse
X
-
Re: Smokings 1ste Balkon Kweek. (3x Blue berry/2x Royal Dwarf autoflowers fem)
~ Escargot, Is goed. Alleen ga ik hem wel ietsjes uit de wint zetten.. Anders ben ik bang dat die echt knakt.
~Goedemorgen Ronson.
Ja, ik heb ook war verklaard aan die kat als die er nog eens in de buurt komt.. Hij kan kiezen tussen 2 balkons, en kiest natuurlijk weer de kleinste om lekker rond te hangen >.>
Is dat me dochtertje de kat zo leuk vind, anders had ik die kat al tijdje terug weg gedaan...sigpicComment
-
Wind maakt de plant juist sterker..... echter niet in een tropisch stormpje zetten~ Escargot, Is goed. Alleen ga ik hem wel ietsjes uit de wint zetten.. Anders ben ik bang dat die echt knakt.
~Goedemorgen Ronson.
Ja, ik heb ook war verklaard aan die kat als die er nog eens in de buurt komt.. Hij kan kiezen tussen 2 balkons, en kiest natuurlijk weer de kleinste om lekker rond te hangen >.>
Is dat me dochtertje de kat zo leuk vind, anders had ik die kat al tijdje terug weg gedaan...
dat is weer het andere uiterste.
Ik zet op mijn zwakkere planten de ventilator op vol vermogen erop, dat zal ze leren hahahaha....
Je kan al zien dat het er hier op z'n spartaans toe gaat.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!Comment
-
Vreemd genoeg heb ik het idee dat me dochter het maar 1 keer zou aanraken ipv mij kat.. Mijn kat is nou niet echt de slimste..
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Kzie je echt voor me met zo'n klein zweepje.:pWind maakt de plant juist sterker..... echter niet in een tropisch stormpje zetten
dat is weer het andere uiterste.
Ik zet op mijn zwakkere planten de ventilator op vol vermogen erop, dat zal ze leren hahahaha....
Je kan al zien dat het er hier op z'n spartaans toe gaat.
Is goed, dan laat ik hem gewoon staan zo ver het weer het toe laat.sigpicComment
-
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
-
Dan hebben ze je vast wel eens een goede lach kick gegeven Escar.
Die van mij wel igg:pLast edited by SweetMango; 22 August 2013, 11:37.sigpicComment
-
Nee, was zomaar in een keer. Toen wou ik het veranderen maar kon het niet. En nu in een keer wel..sigpicComment
-
Volgens mij heeft die kat van je hier iets mee te maken
hahaha, die beesten....
GRRRRrrrWat je leert moet je ook weer doorgeven...
-
Comment
-
Nee hoor, ik ben gek op mijn katje, hij is leuk onhandig en best lief.
Hij loopt heerlijk rond op de binnenplaats en denkt de hele wereld aan te kunnen.
Ik heb hem nu al een dag of 10 niet gezien, zal wel wat te ****** hebbenWat je leert moet je ook weer doorgeven...
-
Tja, iedereen heeft lusten he
Wel een PIMP heb je daar dan hoor :psigpicComment

Comment