Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Durban Bloei verslag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Durban Bloei verslag

    Je kunt beter geen blad weghalen..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Durban Bloei verslag

      Dat klopt LR2, sinds ik geen extra voeding meer geef vallen die uitzichzelf, vandaar dat ik van mening ben dat het ongeveer tijd is

      @ Nicolasvb, Wij zitten dan met dezelfde keuzes. Hebt u ze ook vanaf eerste week juli 12x12 gezet of hebt u een autoflower?

      Comment


        #18
        Re: Durban Bloei verslag

        Jai dd, nee ik heb ze in de volle grond gezet, ze moet nog in bloei gaan, voorbloei is al begonnen (al een geluk), maar mijn hollands hope ga ik 12/12 doen vanaf vandaag
        dit is mijn kweekverslag dan kan je het eens zien : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Hollands-Hope
        Knowledge Speaks, Wisdom Listens

        Comment


          #19
          Re: Durban Bloei verslag

          Nou vandaag is het er dan toch van gekomen, ik heb eerste plant geoogst
          Foto's zijn met flits gemaakt, was echt een paar minuutjes geleden.
          Een andere plant die even lang bloeit is iets grooter en voller, deze oogst ik later, kijken of ik het verschil ook merk.

          1b.JPG1d.JPG1f.JPG1e.jpg1g.JPG1h.jpg

          Comment


            #20
            Re: Durban Bloei verslag

            Hee ziet er goed uit!
            Had denk iets langer gekunt maar zo is het ook gewoon goed!
            Beetje mooie compacte buds?
            Heb je goed de plant gecheckt op rot en ongedierte voordat je hem onderste boven hing?
            Ik zou de grote bladeren er nog wel ff vanaf halen anders is het amper te scheiden van je bladafval straks.

            Succes met je lekkere rokertje

            Comment


              #21
              Re: Durban Bloei verslag

              THanks! Buds zijn zeker wel compact en redelijk groot Heeft nooit geen ongedierte bij gezeten en al helemaal geen top rot. Ik weet dat het wat vroeg is, toch ben in super benieuwd wat ik er echt van ga merken als ik het later rook. Zoals ik al vermelde, heb ik nog zon plant die ik een week later wil oogsten

              Ik heb ergens gelezen dat het goed is om hem met blad en al op te hangen, dit is de eerste keer dat ik dit zo doe. Ik ben van plan dit weekend de grote bladeren te verwijderen en dan volgend weekend de rest eraf te knippen. I hoop dat dat werken gaat, zo niet dan doe ik het de volgend keer weer anders. Ik zal hier nog wat foto's posten over hoe het gegaan is

              Comment


                #22
                Re: Durban Bloei verslag

                Ziet er goed uit hoor , mooie oogst !!!!!! grtz budha

                Comment


                  #23
                  Re: Durban Bloei verslag

                  Nee denk dat je zeker wel een weekje of 3-4 moet laten drogen.

                  Comment


                    #24
                    Re: Durban Bloei verslag

                    Dat doe ik denk ik ook, niet direct knippen maar gewoon even wachten wat er gebeurd. Ik las dit stukje en probeer me hier aan te houden: http://www.superwiet.nl/Het_droogproces.html

                    De ervaring zal me leren hoe goed dit me bevalt.

                    Comment


                      #25
                      Re: Durban Bloei verslag

                      Hey collega JosefKriebel

                      Goed gedaan mien jonkie ..... ^^

                      Comment


                        #26
                        Re: Durban Bloei verslag

                        Whaha skullekulle
                        2de plant is nu eind week 8, mooie toppen, zal deze een dezer dagen denk ik wel oogsten. Nu ziet ze er zo uit:

                        Volle top week 8 dag 7.jpgzoom top week 8 dag 7.jpg

                        Aan het eind van zon rit is het toch altijd weer fijn om te zien waar het voor geweest is

                        Comment


                          #27
                          Re: Durban Bloei verslag

                          Even een "Kleine" correctie op de informatie in dit topic. Nadat de oogst gerookt/test is en wat rond gevraag heb blijkt dat dit geen Durban maar Amnesia Haze is Heb nu 2 planten klaar en resultaat mag er zijn. Nog even de laatste foto met de opbrengsten van 2 planten per plant in een wek flesje.

                          123.jpg

                          Groetjes,
                          Josef.

                          Comment

                          Bezig...
                          X