Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Pinus Sylvestris, (ofwel grove den, of wilde pijnboom) ligt voor de hand.
    Alleen dat Hentai kan ik even niet plaatsen.
    Misschien omdat Hentai, net als Bonsai uit hetzelfde land komt ... of omdat ze beiden eindigen op -ai ofzo.
    En wat je ermee gaat doen, hmmm,think.jpg de pitjes oogsten of hars uit winnen misschien, om bijv. zeep uit te maken ?
    Al zal dat wel even duren, voor je daaraan kunt beginnen.

    Ik heb er meerdere vlakbij het huis staan van 20-30 meter hoog.
    Gelukkig groeien ze niet heel breed. Het hele jaar door dennenappels op je dak horen vallen zou ik gek van worden.
    Helaas wel dicht genoeg bij het grasveld, dus 's zomers elke 2-3 weken voor het maaien even met de bladhark er overheen.
    Als je dat niet doet is gras maaien een hachelijke onderneming, dan loop je de hele tijd rondvliegende projectielen te ontwijken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: LR2's Garden of Eden 2015

      We hadden zelf een Wolfgarten (dacht ik?) maaimachine op benzine. Die stalen bladen zorgden ervoor dat er inderdaad flink wat projectielen door de tuin vlogen, maar harken was niet nodig.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          De Chinese pistache (

          Comment


            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              Ik ga eens een vraag stellen zegt hij
              Ik al lang afgehaakt,deed nl.pijn aan men brain
              S6 met de hoge hoed zoektocht

              Comment


                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                Gefeliciteerd Q !

                Wel Japans maar geen Japonica

                En ik maar foto's kijken uit vorige jaren.
                Ik begrijp nu dat het antwoord niet in je topics stond.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  Re: LR2's Garden of Eden 2015

                  Hahaha sorry Stemma! Dit keer was het vrijwel totaal ongerelateerd.

                  Nu voordat ik de hoge hoed ga zoeken, zal ik eens flink de schaar moeten zetten in die punishers#2. Ze worden veel te groot! Een spanwijdte van 1.5 m is wat teveel van het goede.

                  Hoe ik dat ga doen?
                  Ik pak een schaar, en ik knip. Ik zie wel waar we eindigen.
                  Nee, wacht! Ik ga alles verbuigen en vlechten tot een soort kunstwerk. Als de takken er van pijn en zieligheid afvallen, dan is het alsnog gelukt.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Garden of Eden 2015

                    Lr2

                    Comment


                      Re: LR2's Garden of Eden 2015

                      Geweldig verslag, erg leerzaam en leuk om te lezen

                      Comment


                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        DSCF8184.jpg
                        De zaailingen
                        DSCF8190.jpg
                        Krijgen allemaal een eigen plekje, soms moeten ze delen.
                        DSCF8189.jpg
                        Ook hier. WR# onderaan en P#3 bovenin
                        DSCF8185.jpg
                        Knakbende, zo is het gegaan dus. Eerst naar beneden geknakt, nu weer naar binnen richting de stam.
                        DSCF8187.jpg
                        Na een dag ziet dat er zo uit van bovenaf. Bijna niets meer van te zien.

                        DSCF8183.jpg
                        Luizenparade!
                        DSCF8178.jpg
                        P#3 denkt er aan om nog een keer door te bloeien. Super leuk! Maar..
                        DSCF8181.jpg
                        Rot! Gelukkig in een heel vroeg stadium.
                        DSCF8179.jpg
                        En cool blad. Aan het eind van de bloei gebeuren die dingen nu eenmaal. Geef ik niks om.
                        Wel jammer dat ik net voor het weekend (morgen dus) ga moeten knippen ivm rot.
                        DSCF8170.jpg
                        Was dit nu een oude foto of niet? Anyways, totaaloverzicht.

                        De PPP zijn uit elkaar; de vergroeiing was er, maar zo licht dat ik vind dat ze toch hun eigen weg moeten gaan. Ik heb mijn hoop op hen gevestigd dit jaar; daar zou de grootste oogst vanaf moeten komen. Maar ik denk toch echt dat de P#2 semi/non-auto de winnaar gaat zijn. De PPP is wel bezig met een inhaalslag in de hoogte. Ik heb ze volgens mij vorige week een keer getopt, dus misschien komen er nog leuke zijtakken aan.

                        Er zitten aardig wat kutfoto's tussen. Voel je vrij om ze te posten bij het slechte foto topic
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: LR2's Garden of Eden 2015

                          Mooie jungle, buiten kweken lijkt me bijna nog mooier dan binnen, als ik je foto's steeds zie.

                          Woon alleen niet zo mooi als jullie (jij en QnQ).

                          Redelijk grote tuin, maar niet echt mooie zonplekken die een beetje uit het zich van de buren staan.

                          Volgend jaar toch maar even goed kijken. Kun je een hoop lol mee beleven zo te zien.

                          Comment


                            Re: LR2's Garden of Eden 2015

                            LR2, je intrigeert me.
                            Lees je stukken graag, onderuit gezakt op de bank. Mooi man.


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            Wees een beetje lief voor elkaar.

                            Comment


                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              Inderdaad altijd leuk om de updates te lezen hier. Mooie foto's en een leuk verhaal

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment


                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                Leerzaam verslag! Kan mijn stoel er ook nog bij?

                                Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...
                                X