Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Garden of Eden 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: LR2's Garden of Eden 2015

    Hey LR mooie knakplant Ik gun je natuurlijk geen luizen en rot, maar aan de andere kant is het goed te zien dat het ook de besten kan overkomen. Spiritus en groene zeep heeft de luizen bij mij in ieder geval voorlopig verholpen. En de toprot hier en daar is een kwestie van pappen en nathou.. euh, knippen en droog houden
    Autoflowers 2016

    Comment


      Re: LR2's Garden of Eden 2015

      Thanks allemaal! Fijn dat jullie er net zo van genieten als ik.

      Tegen de luizen doe ik niets. Die gaan hun gang maar. Het leven is druk genoeg, te druk om te gaan zitten friemelen voor een beetje luis. Na het drogen vallen ze zo uit de toppen namelijk. In mijn ogen is het dubbel werk om ze dan te bestrijden. Tenminste, zolang de planten er niet zichtbaar onder lijden.
      De planten die ik heb staan die moeten in mijn ogen gewoon alles overleven, anders zijn ze het roken (en zaden kweken) niet waard.

      De bonuswinnaar is uit de hoed gekomen trouwens, dat is [edit] niet psychadelic. Verdomme, slap geheugen vandaag. Hypnotized bedoel ik natuurlijk. Psychadelic deed niet eens mee. Proficiat! Ik zal zo even PM's gaan sturen.
      Last edited by LR2; 18 July 2015, 11:49.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Re: LR2's Garden of Eden 2015

        Gefeliciteerd Hypno !
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          Re: LR2's Garden of Eden 2015

          :0 wat een geluk heb ik!

          Thx stemma

          Comment


            Re: LR2's Garden of Eden 2015

            Ik heb ook geluk!
            Eindelijk de P#3 kunnen oogsten. Voor de helft dan.
            Ik schat de droge opbrengst op 15 gram ofzo. Erg weinig voor wat ik verwachtte. Maar goed, het is iets. Misschien willen de andere punishers nog wel compenseren.
            De geur heeft wat weg van critical, maar ook richting haze. Ik ben benieuwd hoe ze opdroogt.

            Toen kwam ik nog zo'n ding tegen (plaatje van wikipedia):

            Een vieze made. Maar dat blijkt dus geen made te zijn (of eigenlijk weer wel, maar geen vleesmade) maar een zweefvlieglarve. Die eten luizen. Hupsakee!
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: LR2's Garden of Eden 2015

              Update uit de binnentuin. De punisher #2 (overgebleven uit het rommeltopic) heeft na 8-10 maanden - ik heb het niet bijgehouden - de pijp aan maarten doorgegeven. Tropisch klimaatje in het terrarium; 28-35 graden en een LV van 70-100% de hele dag.
              DSCF8191.jpg

              De bubblekush die inmiddels 1.5 jaar oud is, al dan niet ouder.. Die heb ik vermeerderd. Gewoon door takken te snijden en die op vochtige seramiskorrels te leggen. Ik wilde sowieso een back-up hebben van die plant. Want ze is de enige in haar soort, en een project dat inmiddels al minstens 5 jaar loopt.

              DSCF8192.jpg
              Als ze er bovenop liggen, gebeurt er dit hierboven.
              DSCF8193.jpg
              Als je ze er een stukje in steekt, dan dit.

              Voor de gein ga ik er eentje naar buiten gooien denk ik. Eens kijken of die leuk wilt groeien of bloeien.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                Vet die wortels
                Die Bubblekush heb je laten hybernaten in dat binnentuintje, das handig en mooi om te zien..
                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment


                  Re: LR2's Garden of Eden 2015

                  Hybernaten wil ik het niet noemen. Want ze staat er nog steeds
                  Maar inderdaad is het leuk om te zien. Het is tevens de oudste cannabisplant die ik tot nu toe in bezit heb gehad. In leven sinds ongeveer december 2013.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Re: LR2's Garden of Eden 2015

                    ELS!
                    WAT?!
                    EEEEEELS!
                    JA WAT?!
                    EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELS!
                    JA KUTJONG!
                    Hoe vaak knak ik nu per week?
                    Wacht, ik zal het eens nakijken.. Ongeveer 3 tot 4 keer per week LR2.
                    Wow. Dat is best veel vind je niet?
                    Ik krijg niet betaald om een mening te hebben, LR2.
                    Oja, dat klopt. Vind de plant het niet een beetje veel?
                    Zie je drievingerig blad?
                    Nee.
                    Oh. Dan niet dus. Dat ik jou dat moet vertellen LR2! Sjonge! Zal ik de rest van het verhaal ook maar doen dan?
                    Nee. Dit is MIJN topic Els!
                    *pieperig stemmetje* nee dit is mijn topic els!
                    Wil je ontslagen worden?
                    Pfffff, jij en mij ontslaan. Als ik de belastingdienst bel, dan zullen we nog weleens zien wie hier de baas is. Een proefperiode van 5 jaar?! Kom nou.Nou, dan. Hier komt ie:
                    Er is weinig gebeurd. De planten groeien weinig, beetje raar blad hier en daar. De PPP zijn getopt vandaag. De P#2 groeien ontzettend, nee echt, ontzettend hard. Maar ze hebben hier en daar wat abscissie van blad.

                    Abscissie, wa is da?
                    Af snijden.
                    Oh, je bedoelt knippen?
                    Nee, de plant doet abscissie zelf, wanneer het blad kapot is of niets meer oplevert.Vuile slijmbal.
                    IS HET NOU WEER NIET GOED?!
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      Re: LR2's Garden of Eden 2015

                      Lol, je hebt het er maar druk mee

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        Re: LR2's Garden of Eden 2015

                        IMG_20150805_200543.jpg
                        Klein grut, staat een beetje in de schaduw. Gaat niet hard zo.


                        IMG_20150805_200548.jpg
                        Zou dat toprot zijn? P#3. Ik had echt geen zin om die te knippen eigenlijk. Ja, de hoofdtop is er uit. De rest heb ik maar laten gaan.
                        Zo ziet dat er uit dus..

                        IMG_20150805_200557.jpg
                        White Rihanna #2 gaat wel lekker.

                        IMG_20150805_200600.jpg
                        P#3 met dwergsyndroom.

                        IMG_20150805_200616.jpg
                        hier komen jullie voor toch? Een brok plant. Met twee sliertjes PPP er naast. Wel geinig. Dit weekend nog eens flink snoeien, want met knakken is het niet bij te benen.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Re: LR2's Garden of Eden 2015

                          Ja, daar komen wij voor
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            Re: LR2's Garden of Eden 2015



                            Mooi groen LR2 vooral de powerplant vind ik mooi groeien qua opbouw

                            Comment


                              Re: LR2's Garden of Eden 2015

                              Ik vind die PPP maar suf eigenlijk. Ze doen het prima hoor! Absoluut! Maar ik had ze graag wat minder gestrekt gezien. Ach, maakt ook allemaal niks uit. Getopt en geknakt enzo, dus dat kan nog komen. Als ik die P#2 eens een flinke beurt geef met de schaar, dan zullen ze wel wat leuker opvullen.
                              Dit weekend maar eens even wat manscapen in de tuin, want het gaat allemaal erg traag dit jaar. Ik ben er ook niet zo fanatiek mee bezig als voorgaande jaren.

                              Als de echte camera het weer doet, komen er weer meer updates.
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment


                                Re: LR2's Garden of Eden 2015

                                Blijf het een mooie tuin vinden. Gebeurt van alles


                                Vraag me af waarom alles zo verschillend is qua grootte.

                                Een prachtige bos en twee mooie planten, en dan die kleine opdonders d'r bij...

                                ...maar ik zal je topic later nog even wat terug bladeren (laatst wat updates gemist)

                                Comment

                                Bezig...
                                X