Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Balkon kweek 2015 - start met 2x WW-auto van RQS in pot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Balkon kweek 2015 - start met 2x WW-auto van RQS in pot

    Ziet er heel goed uit! Ik neem aan dat je wel met ons gaat delen hoeveel je hebt geoogst van je ww. Ik ben zelf ook benieuwd naar hoeveel ze bij mij gaat geven

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9000 met Tapatalk
    Don't kill my high, because you're too low!

    Comment


      #92
      Re: Balkon kweek 2015 - start met 2x WW-auto van RQS in pot

      Update 29 juli het groeiseizoen vliegt voorbij

      HK SCROG, GWS achter en WW#1 rechts
      20150728_HK_GWS_WW#1.jpg

      De laatste beelden van de levende WW#1
      20150728_WW#1_closeup.jpg20150728_WW#1 voor het laatst gezien.jpg

      De WW#1 is nu ook geoogst. De toppen waren een stuk groter maar minder compact dan die van de WW#2. De boel hangt te drogen in de culinaire droogdoos samen met de toppen van de WW#2. Het bladafval met hars erop en de pluistopjes van beide WW's heb ik gebruikt om hasj je maken volgens de methode in het topic Eerste poging Gumby hasj maken

      20150729_schone wasjes.jpg


      De kluiten heb ik uit de potten getild en vooral bij de WW#1 zie je dat de wortels licht ontvangen hebben door de witte potten. Ze zijn een beetje groen.

      Links WW#1 en Rechts WW#2
      20150729_WW#1 kluit_groene wortels.jpg20150729_kluit.jpg

      Groet!

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting. EDIT: dit is geen dubbelposting, dit zijn gewoon twee verschillende updates waar ik nu de tijd voor had


      @appeljuice

      Ik laat nog weten wat de opbrengst is, zodra de boel droog is. Heb verschillende kleuren garen gebruikt om de topjes op te hangen, dus ik kan het per plant wegen.


      Update
      05 augustus

      Hindu kush links en Great White Shark SCROG rechts. Met elkaar overgebleven en wat meer ruimte nu de WW's weg zijn.
      20150805_HK GWS.jpg20150805_HK GWS (2).jpg

      GWS

      De GWS heeft nog steeds veel last van trips20150805_GWS tripsschade.jpg er zijn al wat bladeren door verschrompeld. Verder is de GWS erg klein gebleven, ik begin bijna te twijfelen of ik de zaadjes van de HK en GWS misschien heb omgewisseld bij het zaaien of naamkaartje plaatsen.

      Ik heb de SCROG verticaler gezet, zodat deze bijna loodrecht op de zon staat. De GWS maakt sinds een week ook hars aan op de topbladeren. 20150805_GWS bloemetjes.jpg
      20150805_GWS_scrog gekanteld.jpg

      HK

      De HK is al een flinke dame geworden en de bloei komt erin, maar nog geen hars op de bladeren. Qua hoogte had ik deze liever gescrogd, maar zo is ze veel mooier!

      20150805_HK.jpg20150805_HK_beginnende bloei.jpg20150805_HK bloemetjes.jpg

      Vraatschade op onderstaande foto is van een DIKKE groene rups, al een paar aangetroffen. Rupsen zijn sneaky bastards met hun schutkleuren en vreten wanneer je even de andere kant op kijkt zo een blad weg. Op de WW#1 had ik al rupsenpoepjes gezien, maar heb ze pas bij de oogst ontdekt, het waren bruine in dat geval, maar ook nauwelijks op te merken. Om die dikke groene te vinden moet je gewoon elke dag even naar vraatschade zoeken en dan zit de rups daar vaak in buurt.

      20150805_HK groene rups schade.jpg

      Los van de vraatschade zijn het mooie beesten die rupsen. In Tanzania enorm veel verschillende gezien, maar kan even niet bij mijn foto's. Volgens mij komen de cybergothic outfits daar ook vandaan, hier een voorbeeld:
      rups.jpg

      Groet!
      Last edited by PPMbuzi; 5 August 2015, 21:23.
      Balkon-kweek 2015

      Comment

      Bezig...
      X