Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

    Oei ja
    Dat is namelijk niet zo tof ik ga prikeldraad hangen rond mijn omheining met en plus op de draad snachts en en min in de grond met ijzer priem wie dan wil over klimen zal wel efjes weg zijn van de schok.
    Wel mooi in elkaar gestoken met radio bij op ze zullen dit jaar mss komen maar trug gaan lopen.
    Hoop dat je ze eens kan vast pakken die rotte manetjes wij kwekers steken er zoveel tijd en liefde in en dan moeten we onze schatjes nog zo beschermen terwijl het in onze tuin staat echt wel erg eigenlijk maja hoop ook niet bestollen te worden darom probeer ik ook zoveel mogelijk.
    Greets
    buitenkweek 2015

    Comment


      #32
      Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

      Hallo allemaal!

      Het gaat allemaal nog goed met de planten. De bloei zit er nu er komen langzaam topjes in.

      Enkel de planten wat in de potten staan hebben minder blad groen dan in die in de volle grond.
      In het begin van de kweek heb ik ligtmix met pokon moestuin voeding bemest.
      Alleen denk ik dat ik de planten in de potten nu wel wat kan bij voeden.
      Ik heb hier nog een wat voeding staan alleen kan volgens de gegevens van deze voeding van hy-pro is dit grow en Bloom voeding.
      Is deze voeding voldoende voor de plant tijdens de bloei of mis ik nog iets van voeding?
      Als jullie tips hebben hoor ik dit graag!



      En ik heb nog Top booster van Aptus maar dit moet ik in een later stadium van de bloei geven of kan dit al als je kleine topjes ziet?



      Foto's van de planten komen binnenkort weer het begint nu te schemeren!

      Tnkx voor de aandacht..

      Comment


        #33
        Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

        Nou niemand heeft tips?

        Ik ben begonnen met de hypro voeding te geven. Ik hoop dat dit voldoende is.
        We zullen zien...

        De top booster ga ik pas toe dienen als er voldoende top vorming is.

        Comment


          #34
          Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

          Die platte tak is een flatstem. Dat komt weleens voor. Maar de top aan die tak gaat heel bizar worden, bijna als een zwijnenstaart. Ook zal die vatbaarder zijn voor rot. Dus waarschijnlijk zul je die vroegtijdig moeten afknippen. Tot die tijd: geniet er van!
          Op google zijn veel flatstems van veel verschillende plantensoorten te vinden. Altijd wel geinig.

          Bloeivoeding pas geven als je echt duidelijk pruiken ziet. Als het kan, een week of 2-3 later pas. Dan krijg je geen stikstofblokkade vroeg in de bloei, en dan kunnen ze wat langer doorknallen op volle kracht. Ik weet niet wat die hypro voor voeding is, dus vandaar dat ik het effe neertyp. Ziet er verder goed uit!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #35
            Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

            Aah een flatstem ik ga dat eens Google.
            Ik zal de tak zeker in de gaten houden. De powerplant van wietzaadjes.nl heeft dat.

            Uhmm de hypro is grow & bloom Voeding met een N-P-K: 2-5-5 + 0.5 MgO.
            Is dit een goede samen stelling?
            Last edited by bassie007; 27 August 2015, 21:22.

            Comment


              #36
              Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

              Ik ben bang dat mijn planten weer bevrucht zijn. Dit probleem had ik vorig jaar ook al.
              Ik denk dat bij mij in de beurt ergens eens hennepveld is ik had het eens gegoogeld en blijkt er in 2013 een boer is begonnen met hennep te verbouwen in mijn regio.
              Binnen kort eens onderzoek gaan doen of dat blijkt te kloppen.

              Hier een foto van de erg gezwollen clayx deze is van de voor bloei. Tevens zijn er bloei haartjes van de voorbloei bruin aan het kleuren wat kan duiden op bevruchting.
              Ik wacht het af...

              Last edited by bassie007; 29 August 2015, 15:49.

              Comment


                #37
                Re: Tuintje van Bassie 2015! 2x Daimond Girl 2x Power plant 1x Bleu Berry Auto.

                Ik heb net een gezwollen clayx open gemaakt en er zat een zaadje in.
                Ik hoop de de bevruchting alleen bij de voorbloei heeft plaats gevonden (dit was vorig jaar wel het geval). Want dan heb ik teminse nog wat te roken
                Helaas dit jaar weer geen sensimilia.

                Comment

                Bezig...
                X