Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plantjesi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

    Hang er misschien ng wat spaarlampen bij? Werkte bij mij zeer goed

    Comment


      Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

      De witte zijn mensen dat er zeer goed kunnen onder kweken en voor weinig stroom verbruik.
      Ik huur woonst met elextriciteit bij in als dit de hoogte in gaat zal het ook opvallen men buitenkweekje kom ik wel even met toe maar wil wat hase soortjes in kasjes onder tl buizen en tornado spaarlampen of led ben nog vol op bezig met kastje staan ook al 2 zaadjes te ontkieme denk en soort scrog toe te pasen.
      buitenkweek 2015

      Comment


        Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

        t-neon zou ik dan nemen, is ook stuk korter dan TL's
        geeft mooi gedrongen planten in het begin
        zijn verschillende versies in , 160W is de zwaarste

        Comment


          Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

          B2n
          Intresant voor te weten dit noteer ik e ga er eens achter kijken.
          Ook eens wat verslagjes lezen men zaadjes liggen te ontkiemen denk ze eerst wat voor te groeien buiten tot en 20 a 30 cm dan netje over en in kast.
          Greets
          buitenkweek 2015

          Comment


            Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

            Hey
            Zou ik deze stek al in potgrond steken ?
            20150807_092135.jpg
            Greets
            buitenkweek 2015

            Comment


              Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

              Heb wat nieuwe foto.s gemaakt als er en deel van scheef staan sorry.
              Het gaat heel goed nog steeds op geen problemen gestoot de achterblijver is nu al evengroot maar zit hier en daar met blad probleem al van als hij en klein zaaiing was.
              Dat was de powerflower van rqs deze zal ik ook niet meer bestellen mss slecht zaden batch.
              het stekje heb ik in aarde gestoken en mee buiten gezet dit is wss voor in kast of gaat naar goede kameraad.
              20150808_094604.jpg
              Met succes plantje geknakt als ander te groot worden ga ik dit ook bij hun doen of snoeien de grootste blijft nu op zijn hoogte groeit precies niet echt meer.
              20150808_094623.jpg
              20150808_094659.jpg
              En deze week eens naar rotterdam geweest nog en lekker foto van special hase van the 4 floors vond wel wat klein topjes.
              20150807_124127.jpg
              Greets
              buitenkweek 2015

              Comment


                Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                De bloei is bij mij bijna zeker aangebroken zie overal mooi pistels en veel haartjes wel wat vroeger dan dat ze mij gezegt hebben op forum ik verduister planten niet dus weet niet hoe dit komt licht uren staan nog iets boven de 14 uur.
                Greets
                buitenkweek 2015

                Comment


                  Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                  Hier bij zet ik en slotje op mijn forum.
                  Heb hier mijn redenen om.
                  Laatste weken word er tog niets meer besproken en vind ik het maar en rare boel.
                  Hoop dat iedereen en mooie groene zomer gaan heben.
                  Greets ganjas
                  buitenkweek 2015

                  Comment


                    Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                    Jammer maar weet wat je bedoelt....
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                    Comment


                      Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                      Iamand dat me kan helpen zit met en probleem denk ik xs.
                      20150920_113231.jpg20150920_113239.jpg
                      buitenkweek 2015

                      Comment


                        Re: buitenkweekje 1 al van februari geplant nog 5 aan het ontkiemen voor in totaal 6 plant

                        Ja da's een rare boel als je goeie bladeren zomaar van je plant afvallen.

                        Als je een slotje wil kun je zelf je topic sluiten als je genoeg rechten hebt en anders klik je even op zo'n driehoekje met uitroepteken.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        Bezig...
                        X