Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

    eens naar pyrethrum van eco style zoeken , goe productje voor de beestkes en bio shizzle !
    en zoals bella als zegt en ik al zei op de chat , geen zorge over de mineer vlieg .
    bij de nerf zit da larfke meestal gewoon me een naaldje eruit en hup dood shtampe .
    me u duim en vinger squeeze is ook goed ze .
    succes ermee !

    Comment


      Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

      Ik ben uiteindelijk van al mijn luizen afgekomen door calypso van bayer. Top spul tegen alle soorten luizen, witte vlieg, mineer, etc. Desis werkt trouwens ook errug goed!

      Comment


        Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

        Bedankt allemaal
        Waardeer jullie feedback enorm!
        Uiteindelijk heb ik toch besloten een bestrijding middel aan te schaffen voor de luizen.
        Dit omdat het de larven van de lieveheersbeestjes ineens een stuk lastiger te vinden zijn.
        Dit kwam ik tegen bij de Action voor iets minder dan 3 euro...
        3-7-2015 (14).jpg3-7-2015 (15).jpg3-7-2015 (16).jpg
        Dit ga ik vanavond op de onderkant van de bladeren spuiten...


        ::Update::

        3-7-2015

        AutoWhite en Skunk
        Groeidag 47

        Purple
        Groeidag 23


        AutoWhite
        3-7-2015 (1).jpg3-7-2015 (2).jpg3-7-2015 (6).jpg3-7-2015 (5).jpg


        Purple
        Het word al echt een mooi dametje
        3-7-2015 (7).jpg3-7-2015 (8).jpg


        Skunk
        3-7-2015 (9).jpg3-7-2015 (10).jpg

        Hortensia
        3-7-2015 (12).jpg

        Zonnebloemen
        3-7-2015 (11).jpg

        Love,
        Wunkie
        Life's a bitch and then you die.
        So fuck the world and lets get high.

        Comment


          Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

          Ziet er mooi uit hoor

          Zou je dat wel op spuiten.. je hebt toch amper luizen? Een paar is echt niet erg en misschien doet dat spul wel veel kwaad... risico niet waard denk ik.

          Comment


            Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

            Ik dacht al jouw roze pot te zien in Q's topic
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

              Hey hypnotized,
              Je hebt wel gelijk, ik heb het er nog steeds niet opgespoten. Ik hou het dagelijks in de gaten en er komen nu ook niet echt meer luizen bij... Dus ik stel het sproeien met dat spul nog even uit.

              Stemma, hahah ja dat kan, het zijn leuke potten! Kon me al haast niet voorstellen dat ik de enige zou zijn met zulke knallers!


              Jongens, klein vraagje...
              Ik heb nog 1 purple zaadje over en eigenlijk kriebelt het best om die nog even in de volle grond te knallen, ik heb ruimte zat.
              Gewoon om te zien wat er gebeurt...
              Denken jullie dat dat nog kan? Of kan ik hem beter bewaren voor volgend jaar?

              Love,
              Wunkie.
              Life's a bitch and then you die.
              So fuck the world and lets get high.

              Comment


                Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                het zou nog kunnen maar je opbrengst gaat
                ten eerste erg laag zijn
                en ten tweede laat zijn
                je weet zelf dat een plant de eerste twee weken amper iets voorstelt
                en de langste dag ligt al twee weken achter ons dus

                beter bewaren tot volgend jaar

                Comment


                  Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                  Ok B2N, je hebt gelijk, dan maar braaf wachten... En volgend jaar 1tje in de volle grond zetten

                  ::Update::

                  AutoWhite & Skunk
                  Groeidag 52

                  Purple
                  Groeidag 28

                  AutoWhite
                  Zij doet het echt hartstikke goed, ze is gestopt met groeien en de toppen worden groter en groter.
                  Weet iemand toevallig wat de gemiddelde groei+bloei tijd is van een White widow?
                  Want mijn plantje staat al vol op in bloei, terwijl de bigbang van mijn vriend, die tegelijk geplant zijn, nog helemaal geen voorbloei laat zien.
                  Daarmee concludeer ik dat elke autoflower zijn eigen tijd nodig heeft om te groeien en bloeien.
                  Dus specifiek het aantal dagen waarna een gemiddelde White widow autoflower plant klaar zou kunnen zijn... Iemand?
                  Hier de foto's
                  8-7-2015 (3).jpg8-7-2015 (1).jpg8-7-2015 (4).jpg8-7-2015 (2).jpg8-7-2015 (10).jpg

                  Skunk
                  Zij pakt inmiddels goed uit na het toppen en groeit zoals je van onkruid verwacht. De geur valt tot nu toe nog echt mee, hoewel ik denk dat dat straks met het bloeien wel heftiger word...
                  8-7-2015 (7).jpg8-7-2015 (9).jpg

                  En het baby meisje purple die heel goed haar best doet om net zo knap te worden als haar tante's
                  8-7-2015 (5).jpg8-7-2015 (6).jpg

                  Groepsfoto
                  8-7-2015 (8).jpg



                  Love,
                  Wunkie.
                  Attached Files
                  Life's a bitch and then you die.
                  So fuck the world and lets get high.

                  Comment


                    Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                    Meestal gaan autoflowers bloeien tussen hun 5e en 8e node dus dat kan op verschillende tijden zijn idd.

                    Als je de ruimte heb zou ik gewoon nog een zaadje erin knallen, dan kom je als alles meezit aan een mooie voorraad
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                      Planten kan altijd nog maar zoals b2n zegt opbrengst lager en later. Je kunt ook overwegen om een (mirco) kweekje binnen te doen in de winter.. ik zit hier zelf ook over na te denken. Dan krijg je dan ook weer een voorraadje wiet erbij

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
                      - Kweekverslag 2015

                      Praten tegen je plant helpt!

                      Comment


                        Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                        Hey stemma. Nee ik denk dat ik toch nog even wacht. Dat zaadje wat ik nog heb is geen autoflower. Stel nou dat ik hem vet lekker vind... dan ga ik er liever volgend jaar een mooie knaller van maken in de volle grond

                        Tsjonko. Ja daar heb ik indd ook aan zitten denken. Maar ik ben echt totaal niet technisch ingesteld. En als ik azarius moet geloven heb ik alleen al aan mijn autowhite genoeg om 2 jaar can te roken. Er moet namelijk 100 gr van af komen buiten en ik rook niet eens een gram in de week. Dus ik ben eigenlijk te lui om al die moeite in huis te nemen... en ik heb ook echt een hele kleine duplex woning dus dat word echt lastig...

                        Zojuist heb ik de skunk weer lekker mishandeld. Ik heb haar geknakt. (Supercropping)

                        20150709_120901.jpg

                        Ps.
                        Omg vet kut uploaden ja gewoon via Internet op mobiel. Volgende keer gewoon op de laptop haha :p

                        Love,
                        Wunkie
                        Attached Files
                        Last edited by xAlecia; 13 July 2015, 16:48.
                        Life's a bitch and then you die.
                        So fuck the world and lets get high.

                        Comment


                          Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                          Geloof nooit een zaadboer wunkie, zo`n opbrengst ga je nooit halen.

                          Je plantjes zien er goed uit, ben wel benieuwd hoe je de skunk gaat ruiken als hij vol in de bloei staat.
                          Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                          Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                          Comment


                            Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                            Goeiemiddag allemaal!!


                            Dit weekend ben ik een heerlijk weekend weggeweest naar Parijs met mijn vriend. We hebben genoten <3
                            IMG_1364[1].jpgIMG_1396[1].jpgIMG_1422[1].jpgIMG_1432[1].jpgIMG_1494[1].jpg

                            TheGreenNoob:
                            Nee dat snap ik ghehe, maar als ik uit ga van minimaal 50% dan heb ik alsnog ruim genoeg voor het komende jaar. Plus, ik heb 3 planten staan. Dus met wat ik nu aan het kweken ben heb ik zo ongeveer genoeg voor 3 jaar hahaha. Dus ik verwacht dat er een hele hoop geschonken gaat worden aan vrienden enzo.
                            Bedoel je hoe de skunk gaar ruiken? Of hoe ik de skunk ga Gebruiken?
                            De geur ben ik ook echt benieuwd naar! En ik ben van plan een scrog te gaan maken voor de Skunk, maar of dit gaat lukken moeten we nog maar even afwachten. Bekijk de foto's van de Skunk maar eens.


                            Over naar de orde van de dag: De Dames

                            Toen we thuis kwamen gisteren avond ben ik meteen naar bed gegaan zonder naar de dames te kijken. En vanochtend moest ik werken dus ook toen niet bij de dames geweest. Daarna bij thuis komst weer meteen naar bed haha. Ja het was echt een vermoeiend weekend ghehe.
                            Dus nu net pas na 4 volle dagen voor t eerst weer bij de dames wezen kijken en man, wat zijn ze gegroeit!

                            13-7-2015
                            Skunk en AutoWhite:
                            Groeidag 57

                            Purple:
                            Groeidag 33

                            Skunk
                            4 dagen geleden heb ik de Skunk 'geknakt' (Supercropping). Dit heeft ze goed doorstaan en ze is heerlijk verder aan het groeien. Alles groeit weer mooi omhoog. Met een nette knik in de stengel. Alleen de 2 hoofdtoppen niet. Zij staan weer gewoon recht...
                            Hier de foto's.
                            13-7-2015 (1).jpg13-7-2015 (2).jpg13-7-2015 (4).jpg13-7-2015 (28).jpg

                            AutoWhite
                            In haar prachtige bloei. Ik was van plan om haar zaterdag avond binnen te zetten en haar binnen af te laten bloeien zonder speciaal licht... Omdat ik dus best bang ben voor toprot. En diefstal. Zelf was ik niet thuis dus had dit aan mijn zus gevraagd. Maar dit is ze dus vergeten. Dus nu staat ze doorweekt te zijn buiten. Ik hoop dat dit goed gaat...
                            13-7-2015 (8).jpg13-7-2015 (11).jpg13-7-2015 (12).jpg13-7-2015 (9).jpg

                            Purple
                            Zij is een beetje gestrekt maar dat maakt me niet zo gek veel uit. Bij haar ga ik helemaal niks doen behalve een beetje voeding dat ze sinds vorige week krijgt.
                            Hoop echt dat dit een pareltje word. Ze is al bijna even groot als de AutoWhite haha.
                            13-7-2015 (6).jpg13-7-2015 (7).jpg


                            En de zonnebloemen.
                            1 van de 5 komt al boven de schutting uit. 3 doen het gewoon gemiddeld goed. En 1 blijft klein. Ik denk dat dat door stamrot komt. Zo te zien. Ik laat haar alsnog staan en hoop dat ze alsnog in de bloei schiet... We zullen zien.
                            Zonnebloemen 13-7-2015 (1).jpgZonnebloemen 13-7-2015 (2).jpgZonnebloemen 13-7-2015 (3).jpg


                            Zo, lieve kijkbuiskindertjes, dat was hem weer.

                            Love,
                            Wunkie.
                            Life's a bitch and then you die.
                            So fuck the world and lets get high.

                            Comment


                              Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd&lt;3

                              Leuk om te kijken bij je!! Ziet er goed uit hoor..

                              Je loopt qua groeitijd met je oudste dames op mij voor.. Ik word blij van je verslag!
                              Benieuwd hoe het je afgaat.. En kan ik hoop uit putten voor mijn kwartet buiten.

                              Comment


                                Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd&lt;3

                                Ziet er goed uit Wunkie,
                                Ga zo door, leuk verslag
                                Last edited by Greyvol; 14 July 2015, 08:32. Reden: Oogjes dicht en snaveltje toe..
                                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                                2016 - Greyvol's buitenkweek
                                2017 - Santa Maria van Space Cees

                                Comment

                                Bezig...
                                X