Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

    Da's niet zo mooi.
    Het kan ook een muis zijn geweest, ik zie hier vaak dat vogels juist de lobblaadjes eten, omdat daar de voeding in zit.
    Een muis knaagt de stam door, om te zien of er iets lekkers bovenin hangt misschien ? Ik had dat vorig jaar bij 4 meloenplantjes in een kas.
    Een duif probeert bijv. de plant uit de grond te trekken om het zaad te eten.

    Het ziet er wel erg geknipt uit, geen jaloerse of afkeurende levensvormen in je omgeving of lopen er soms kippen los ?

    * dat stuk wat over is kun je de twee onderste blaadjes van verwijderen, en dan knip je nog 2-3mm van de stam af en zet ze in een fles water. Niet in de felle zon.
    Best kans dat dat nog wortels gaat maken, dan kun je ze eind vd maand nog planten.

    ** Die oogsttijd van september is onzin, dat begrijp je wel eh... Purple Power is ook een oldscool soortje
    Als je paars hebt staan kom ik wel elke keer je foto's kijken
    Last edited by QnQ; 5 June 2015, 12:07.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #77
      Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

      Goh QnQ, nu je het zegt kan dat best wel eens zo geweest zijn, van die muis.
      Een paar weken geleden zat ik met een paar vrienden in de achtertuin en ineens zagen we een muisje lopen door de tuin...
      Misschien dezelfde bad ass?
      Dacht dat alleen vogels aan de planten zou eten, nooit aan muizen gedacht, maar dat zal het dan wel geweest zijn.
      In ieder geval blijven nu tenminste wel alle beesten buiten de buurt van de dames door het kippengaas en gaan we vrolijk verder.

      * De blaadjes waren al helemaal zielig slap. Toen ik ze oppakte vielen ze zo wat uit elkaar. Zonder na te denken de blaadjes verfrommelt in de container gegooit en de wortel kluit + lobblaadjes over de schutting geknalt op gemeentelijke grond met gras. (Wiet weet?? hihi)

      ** Ja uit alle verslagen blijkt dat je toch minimaal 4 weken er bij moet reken qua bloeitijd. Ik dacht dus dat ik beter een kon kiezen die september aan gaf dan oktober/november. Ik wil toch wel een geestige opbrengst ophalen. De Purple 1# is inmiddels besteld en betaald.
      Afwachten maar

      Laat me af en toe maar even weten wat je er van vind

      Love,
      Wunkie
      Last edited by xAlecia; 5 June 2015, 12:35.
      Life's a bitch and then you die.
      So fuck the world and lets get high.

      Comment


        #78
        Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

        muizen,...waar er 1 is zijn er meestal 2 of meerdere.
        Dat komt ervan, al die proeven op muizen, geen wonder dat ze wel een cannabisplantje lusten

        Tegen slakken kan je ook proberen wat gebroken ei schelletjes rond je plant te leggen of ze te lokken naar een andere plaats met wat zoetigheid(best in de schaduw of op donkere plekken)

        Comment


          #79
          Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

          Nee Wunkie Shit.. dat was een redelijk groot plantje wat is aangevallen ook.. Ik heb het gaas bij mijn plantjes net weer weggehaald maar bij nader inzien doe ik het er maar weer omheen..

          Gelukkig heb je nog een paar plantjes over ! Laten we het erop houden dat het altijd erger kan haha.

          [SIZE=1]
          Last edited by tsjonko; 7 June 2015, 09:47.
          - Kweekverslag 2015

          Praten tegen je plant helpt!

          Comment


            #80
            Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

            minder voor je wunkie....

            misschien een trucje die wel uit te voeren is. want je hebt 2 potten geloof ik.

            ik ben getogen in een bosachtig gebied. en vele muizen getrotseerd. als we vroeger
            de dames veiliger wilde houden namen we een grote emmer (cement emmer, of zelf opblaasbadjes).
            deze 20 tot 30 cm vullen met water. hierin maak je van bijvoorbeeld bakstenen een verhoging die
            tenminste 5 cm boven het water uit komt. hierop zet je de pot. mocht de muis terug komen
            dan valt deze erin. werkt overigens tegen alles wat kruipt en sluipt.

            suc6

            ps. neem niet een te grote emmer, want reflectie van zon op water kan je plant doen verbranden.
            gooi er een hand eendenkroost in. dit woekert een badje zo vol en voorkomt reflectie verbranding.
            en wees allert op schimmel en aanverwanten, dus hou je dames hoog boven dat water mocht je deze
            oplossing willen proberen.

            Comment


              #81
              Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

              Wietje Wanker:
              Zeg dat nou niet, ik hou al zo van muizen. Misschien zet ik nog wel een muizenval ofzo. Beter blijven ze wel uit men huis.
              Heb overigens nog nooit keutels ergens gevonden, ook niet in de tuin, dus of er meer zijn denk ik niet. (laat mij maar in die waan )
              Dat van de eierschalen is een goeie tip! Ik zie ook overal bier blikken ingegraven maar volgens mij is dat alleen voor vollegrond.
              Ik zal er nog eens aan denken.

              Tsjonko:
              Leuk dat je een verslag geopend hebt! Ik heb al een abbo, leuk al die soortjes
              Ja ach balen. Maar purple in inmiddels binnen dus die gaan zo lekker de grond in

              Bramonius:
              Jeetje, daar is wel heer erg over na gechat zeg! hihi. Maar zo veel moeite heb ik geen zin om te doen. Dat moet ook ververst worden om rotten en stinken te voorkomen in de tuin. En ik denk dat zo'n constructie super opvalt!
              Mocht ik er in de toekomst nog last van hebben dan zal ik het zeker in overweging nemen!!! Maar nu probeer ik t lekker simpel te houden. Bedankt voor het meedenken




              Even geen foto's vandaag, ik heb t huis vol visite maar wou toch even reageren M'n hele handen ruiken naar speklappen want, we gaan lekker BBQen! Hhmmmmmm....
              Zojuist in de postbode geweest en heeft de Purple #1 van Dutch passion gebracht
              Meteen m'n vriend naar de winkel gestuurd voor pokon zaai en stek grond.
              Ik stop nu meteen 1 zaadje in de grond en dan ga ik lekker eten...

              Fijn weekend allemaal

              Love,
              Wunkie
              Life's a bitch and then you die.
              So fuck the world and lets get high.

              Comment


                #82
                Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                Ik ben benieuwd naar die purple, als die echt mooi paars wordt dan doe ik er daar volgend jaar ook 1 van. Moet er donders mooi uitzien.
                - Kweekverslag 2015

                Praten tegen je plant helpt!

                Comment


                  #83
                  Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                  7-6-2015
                  Groeidag 22

                  Skunk
                  7-6-2015 (3).jpg7-6-2015 (5).jpg

                  AutoWhite
                  7-6-2015 (6).jpg


                  So far, so good.
                  De purple laat nog even op zich wachten, staan heerlijk in t zonnetje voor t raam.

                  Love,
                  Wunkie

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
                  Last edited by xAlecia; 8 June 2015, 16:03.
                  Life's a bitch and then you die.
                  So fuck the world and lets get high.

                  Comment


                    #84
                    Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                    Je hebt hem dubbel gepost [emoji12] . Maar ze gaan lekker. Mooi grote bladeren ook
                    Last edited by tsjonko; 7 June 2015, 22:29.
                    - Kweekverslag 2015

                    Praten tegen je plant helpt!

                    Comment


                      #85
                      Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                      Ik heb niets gezegd, muizen zijn nu eenmaal mijn beste vrienden,
                      zou niets slechts durven zeggen over hun

                      Slakken daarentegen, de eerste aardbeien hebben ze toch niet lekker opgegeten

                      Comment


                        #86
                        Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                        Lekker gebarbecued ?

                        Op zich kan een plantje wel wat hebben, maar als ze net ontkiemd zijn, zijn ze wel erg kwetsbaar. Ik heb hier al regelmatig wat geknakt, wij vrouwen hebben aan de voorkant iets meer volume das best lastig.

                        Heb je de purple al gezaaid ? Ik vind paarse soortjes ook zo mooi,
                        heb nu een zwartpaarse Dark Devil staan. Helaas herma, daarom had ik hem in de kliko gegooid toen hij 2 weken oud was. Na een nacht toch maar uit de kliko gehaald en met zijn 3 afgeknipte takjes buiten in een pot met aarde gezet. En ze is mooi geworden ! (en geen bal meer gezien....)
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #87
                          Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                          Tjonko: Oops, ik zie het inderdaad. Het is aangepast!

                          WietjeWanker: Ohhh ja slakken zijn ook echt hinderlijk inderdaad!!! Heb er hier ook last van, maar dan vooral bij de zonnebloemen...

                          Stemma:
                          Jaa dankje, het was heerlijk en gezellig. Zelf wat cocktailtjes gemaakt, helemaal leuk
                          Oh echt, heb je daar een foto van? Of een verslag? Ben echt benieuwd, wil wel graag een verslag zien waar de verloop van groen naar paars goed kan zien.
                          Want ik had ook begrepen dat lang niet alle paarse planten meteen paars zijn, maar dat dat pas zichtbaar word in de bloei.
                          Ik hoop dat mijn purple #1 wel mooie paarse bladeren krijgt.
                          Hij zit inmiddels sinds zaterdag in de grond, toch wel in een apart potje.
                          Nog niks boven dus we wachten vrolijk af

                          Love,
                          Wunkie
                          Life's a bitch and then you die.
                          So fuck the world and lets get high.

                          Comment


                            #88
                            Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                            Een link naar mijn verslag staat in mijn handtekening,
                            hier een foto
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment


                              #89
                              Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                              Wow.. dat ziet er zeker indrukwekkend uit zo'n paars wietje

                              Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
                              - Kweekverslag 2015

                              Praten tegen je plant helpt!

                              Comment


                                #90
                                Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                                Ohhhh lekker stemma!
                                Zal je verslag even bekijken
                                Life's a bitch and then you die.
                                So fuck the world and lets get high.

                                Comment

                                Bezig...
                                X