Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

    Ghehehe
    Gister avond kwam ik thuis van de bioscoop en ineens zag ik dat 1 Purple boven was!! Heel leuk en blij natuurlijk. En normaal gesproken zou ik het meteen hebben gepost hier op t forum maar er was een probleem... Jawellll
    Namelijk... Ik durfte niet xD
    Ik ben namelijk naar die nieuwe horrorfilm 'unfriended' geweest met mijn zus.
    Toen ik thuis kwam meteen mijn vriend gebeld en gevraagd of hij bij me wou slapen. Was toch best wel ff spannend haahha!

    Nu zijn we een nachtje verder en durf ik weer met een gerust hart op de computer :p
    Dus hier de foto's met de Purple in de hoofrol.
    Zag ook net dat de 2e purple ook boven komt dus bij deze:

    10-06-2015
    Purple groei dag 1

    10-6-2015 (3).jpg10-6-2015 (4).jpg10-6-2015 (7).jpg

    En zoals je ziet doet de Skunk het fantastisch *trots*

    Love
    Wunkie
    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

    Comment


      #92
      Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

      hahaha, vrouwen

      Mooi dat je purple's boven de grond zijn! Is het eigenlijk de bedoeling dat die vanaf het begin al paars zijn of komt dat later pas ?
      - Kweekverslag 2015

      Praten tegen je plant helpt!

      Comment


        #93
        Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

        Tsjonko, ik weet het eigenlijk niet. Volgens mij was het bij het verslag van bella en batmeid waar ik echt een complete paarse plant zag. Terwijl in het verslag van Stemma kwam de paarse kleur pas tevoorschijn in de bloei. Welke soortjes dit precies waren weet ik ook niet meer ghehee.
        Ik hoop wel dat mijn plant vroeg paars word, vind het er toch wel erg vet uit zien!

        Goed, nu over naar de orde van de dag.

        Update

        11-6-2015
        Groeidag 26

        We zijn inmiddels weer 4 dagen verder sinds de laatste update over Skunkie en AutoWhity.
        De dames zijn heerlijk gegroeit!

        Skunk #1:
        Over de skunk valt niet veel te zeggen, ze doet het gewoon super! Ik geef af en toe water en voor de rest is ze alleen maar fijn aan t zonnen. 1x per dag controleer ik op beestjes en af en toe moet ik een verdwaalde bladluis verwijderen. Maar ik vind het nog te vroeg om echt tot actie over te gaan. Wil liever niet te veel bestrijding middelen gebruiken.

        11-6-2015 (1).jpg11-6-2015 (3).jpg11-6-2015 (2).jpg


        AutoWhite:
        Zij doet een beetje vreemd. Vanochtend stond ze al een beetje scheef dus toen heb ik haar gedraaid. (Dit doe ik dagelijks zodat elk blad evenveel zon krijgt)
        Maar nu kom ik dus thuis en is ze helemaal scheef getrokken. Kijk maar naar de foto's. Onder aan de stam ziet het er ook gek uit. Het lijkt wel of ze uit haar 'velletje' knapt. De stam begon al te verkleuren, donkerder te worden, en nu zie je dus helemaal een open kras met binnen in mooi groen. Verder zien de bladeren er prima uit dus tot nu toe lijkt ze er geen last van te hebben. Nou, kijk maar gewoon naar de foto's en oordeel zelf!
        Misschien kan ik haar nog even helemaal tot de lobblaadjes instoppen?
        11-6-2015 (4).jpg11-6-2015 (5).jpg11-6-2015 (6).jpg

        Groeidag 2
        Baby Purple's #1
        Hier valt nog niet veel over te zeggen. Sinds ze boven zijn staan ook zij constant buiten.
        Er zijn er 2 en er zit 1 dag verschil tussen het in de grond stoppen en ook de boven komst.
        Maar laten we voor t gemak maar even aanhouden dat ze beide 9-6-2015 zijn geboren.
        1 gaat uiteindelijk naar een vriendin toe.

        11-6-2015 (8).jpg11-6-2015 (9).jpg

        En een groepsfoto:
        11-6-2015 (10).jpg




        Verder had ik nog een foto van de zonnebloemen die ik wilde laten zien. Misschien vinden jullie het ook wel grappig om daar af toe wat over te zien?
        IMG_1124[1].jpg


        De hortensia vol op in de knop. Wisten jullie dat er hier een bepaalde soort van is die je ook kan roken? Vaak worden hortensia's gestolen. Beetje jammer dat die ene soort alleen in china groeit... Vond ik wel interessant. Deze heeft wel een beetje verdorde bladeren, geen idee hoe dat komt...
        IMG_1126[1].jpg

        Aardbei!!!
        IMG_1130[1].jpg


        Een motje die nog even op de foto wilde. Nou, dat mag Sorry voor de donkere foto.
        IMG_1113[1].jpg

        Nou dat was m weer voor vandaag. Lekker uitgebreid updateje dacht ik zo...
        Nu lekker een een wijntje

        Love,
        Wunkie
        Last edited by xAlecia; 11 June 2015, 21:27.
        Life's a bitch and then you die.
        So fuck the world and lets get high.

        Comment


          #94
          Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

          Mooie update

          De kleine plantjes draaien uit zichzelf in hun geheel (bladeren en stam) mee met de stand van de zon. Normaal gesproken in volle grond zo een 180 graden, maar door het draaien van de pot nu 360 en elke dag komt de zon weer ergens anders op. Zal weinig met die stam te maken hebben misschien, maar kan toch enige stress opleveren. Daarom laat ik mijn planten liever 1 richting op staan.

          Groet!
          Balkon-kweek 2015

          Comment


            #95
            Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

            Ppmbuzi echt ? Ik dacht dst het bij plantjes in een pot juist slim was on te draaien zodat ze mooi recht groeien.. anders heb je zo'n scheve plant haha. Maar dat kan dus stress opleveren ?..

            Plantjes staan er overigens nog mooi bij hoor wunkie

            Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
            - Kweekverslag 2015

            Praten tegen je plant helpt!

            Comment


              #96
              Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

              Ik kan het me voorstellen dat het stress oplevert, een plant hoort niet te draaien. Maar anders benaderd, wat is er beter aan een rechte plant? Is het de moeite waard?
              Balkon-kweek 2015

              Comment


                #97
                Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                Een rechte plant lijkt me wat steviger ? Stel de planten worden daadwerkelijk groot, mooie toppen eraan, als je dan een kromme plant hebt kan ik me voorstellen dst ie t niet helemaal kan houden. Maar je hebt wel weer gelijk dat ze in de natoer ook niet worden gedraaid...

                Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
                - Kweekverslag 2015

                Praten tegen je plant helpt!

                Comment


                  #98
                  Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                  Het is niet alleen stress, wat PPM ook zei, elke keer dat je een plant omdraait, gaat de plant de bladeren weer helemaal terug moeten draaien naar de zon.
                  Dit kost energie, die ze ook in andere zaken had kunnen steken.
                  En als ze omvallen, zet je er een stokje naast.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #99
                    Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                    Oh.. bedankt QnQ. Daimn.. xd weer wat geleerd !

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G386F met Tapatalk
                    - Kweekverslag 2015

                    Praten tegen je plant helpt!

                    Comment


                      Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                      Bedankt voor alle reacties jongens!!
                      Dus zoals ik het nu begrijp mag ik ze absoluut niet draaien?
                      Jeetje zeg, ik dacht juist dat dat goed was... :O

                      QnQ:
                      Voor een stok er bij ben ik nog al tegen. Heel misschien doe ik dat wel maar dan pas echt op t eind als blijkt dat ze de toppen echt niet kan houden.
                      Het is een autoflower dus volgens mij word ze niet zo groot.
                      Hopelijk groeit ze alsnog lekker door...
                      Nu in de zon staan haar bladeren weer goed naar de zon gerekt dus last heeft ze tot nu toe niet.

                      I'll keep you posted!

                      Love,
                      Wunkie
                      Life's a bitch and then you die.
                      So fuck the world and lets get high.

                      Comment


                        Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                        Goed nieuws!
                        Hoewel de barst groter lijkt te worden trekt de plant wel weer recht en staat ze er weer wat mooier bij vandaag.
                        Ondanks de regen



                        Love,
                        Wunkie
                        Life's a bitch and then you die.
                        So fuck the world and lets get high.

                        Comment


                          Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                          Update
                          15-6-2015
                          Skunk en Autowhite
                          Groeidag 30

                          Purple
                          Groeidag 6

                          Mijn skunk is inmiddels zo groot dat de puntjes van der bladeren al door het kippengaas komen. Ik denk dat ze inmiddels ook wel groot genoeg is om zonder kippen gaas te staan, wat denken jullie?
                          Eerder gaf LR2 mij de tip om vanaf de 4e node te voeden. Als ze nou vandaag in de zon blijft zitten met hangende bladeren dan zal ik vanavond een beetje voeding geven.
                          15-6-2015 (1).jpg15-6-2015 (2).jpg

                          De AutoWhite is prachtig mooi bijgetrokken. Wat dat scheef staan nou veroorzaakt heeft, weet ik niet. Maar ik heb niet meer gedraaid en ze staat weer mooi recht nu. Ze groeit ook vrolijk door dus heel veel is er niet te melden
                          15-6-2015 (4).jpg15-6-2015 (5).jpg

                          En als laatste de baby's.
                          Ook zij groeien gestaag verder en zien er goed uit. Kan niet wachten tot ze eindelijk paars gaan kleuren
                          15-6-2015 (6).jpg


                          ::Update::

                          Ik heb de Skunk net voor het eerst getopt
                          15-6-2015 Getopt.jpg


                          Love,
                          Wunkie
                          Last edited by xAlecia; 15 June 2015, 08:42.
                          Life's a bitch and then you die.
                          So fuck the world and lets get high.

                          Comment


                            Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                            Ik denk dat ze groot genoeg zijn hoor. Zelf heb ik het gaas er ook al van verwijdert en hier gaat t prima.

                            Getopt.. is dat ook verstandig voor mij om te doen misschien ? Zou je me het topic kunnen aanwijzen wat je hier zelf voor gebruikt hebt ?
                            - Kweekverslag 2015

                            Praten tegen je plant helpt!

                            Comment


                              Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd<3

                              Ik heb inderdaad het gaas er af Tsjonko, het zal vast goed gaan nu
                              In mijn allereerste post, onderaan, heb ik een aantal links naar filmpjes staan die ik zelf interessant vond om te onthouden. Daar staat ook een filmpje van toppen bij

                              ::Update::
                              18-6-2015
                              Skunk, AutoWhite
                              Groeidag 33

                              Purple
                              Groeidag 9

                              Bij de skunk zie ik dat nieuw blad aan 1 kant begint te krullen naar beneden, de bladeren zijn ook heel stijf. Ik meende dat ik ergens had gelezen dat dat eventueel door het weer kan komen. Ik voed langzaam een beetje bij sinds dit gaande is maar het lijkt eerst nog niet echt beter te zijn geworden, eerder erger. Ik laat het eerst nog even gaan en hoop dat t snel beter word.

                              De AutoWhite doet het echt super na het rare dingetje vorige week.

                              En de Purple's zijn nog zo klein dat er nog niet zo veel over te zeggen valt. Ze doen het gewoon goed. Nog niks opvallends gezien.


                              Skunk:
                              18-6-2015 (1).jpg18-6-2015 (4).jpg18-6-2015 (2).jpg

                              AutoWhite:
                              18-6-2015 (5).jpg18-6-2015 (7).jpg18-6-2015 (8).jpg

                              Purple's:
                              18-6-2015 (9).jpg


                              Voor de mensen die het leuk vinden om te weten.
                              Maandag ben ik naar het Asiel geweest om een poes op te halen. Ze heet Eefje en ze is bijna 3 jaar oud.
                              Ze was al 2x eerder geplaatst van uit het asiel maar toen bleek dat ze niet met andere katten en kinderen kon, dus 1x is ze volgens de regels weer terug gebracht. En 1x is ze gewoon bij t asiel weer gedumpt. Echt zo zielig...
                              Maar bij mij is ze nu alleen met mij en doet ze het super goed! Echt een knuffel beestje en luistert heel goed ^^
                              Echt super leuk zo een beetje leven in huis
                              Dit is ze, het dropje <3
                              IMG_1175[1].jpg

                              Love,
                              Wunkie
                              Life's a bitch and then you die.
                              So fuck the world and lets get high.

                              Comment


                                Re: Wunkies eerste eigen kweek... So exiteddd&lt;3

                                Wat een schatje
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X