Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xAlecia
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • May 2010
    • 422

    #226
    Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

    Denk je dat echt luhoe? Zou het echt aan de Dreft hebben gelegen?
    Spiritus is brandbaar enzo... Dat leek mij logischerwijs toch schadelijker dan een beetje zeep, gezien dat feitelijk gezien eetbaar is. (je wast er immers je borden mee af)

    Mochten de beestjes terugkomen zal ik beter afwegen/meten en echt groene zeep gebruiken.
    Al ben ik bang dat de zichtbare schade niet zo duidelijk zou zijn omdat ik dus al behoorlijk wat schade heb van de zeep/spiritus...
    Dus dan ben ik eventueel te laat...

    En dan houden we eventueel bella's tip in gedachte: Beestjes horen bij de natuur, dus lekker laten zitten. (Vrij Vertaald)

    In de bloei sproei ik sowieso liever niks meer...
    Of kan het geen kwaad om dat 2 weken van te voren in de toppen te spuiten?

    Love,
    Wunkie
    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

    Comment

    • Stemma
      Exquisite Grower
      420 Member
      • Mar 2014
      • 7415

      #227
      Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

      Ik denk ook dat Dreft de boosdoener is, supergeconcentreerd.
      Maarreh ook kant en klaar brouwsels kunnen schade achterlaten, kijk van de week maar in mijn topic, ik moet het nog bijwerken.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment

      • xAlecia
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • May 2010
        • 422

        #228
        Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

        ::Update::

        Skunk
        Groeidag 77
        Op de Skunk valt niks aan te merken. Zij groeit vrolijk verder.
        Wel vroeg ik me af; ik heb een paar weken een ongeluk gehad met de stam die zo'n 7cm gesplitst is. Dit heb ik opgelost door er plakband overheen te plakken.
        Kan ik dat er nu weer gewoon afhalen omdat het geheeld is of moet ik dat nu laten zitten?
        5-8-2015 (3).jpg5-8-2015 (9).jpg
        Busted
        5-8-2015 (1).jpg5-8-2015 (10).jpg

        Purple
        Groeidag 53
        Hier ga ik nu niks over zeggen...

        5-8-2015 (4).jpg5-8-2015 (7).jpg5-8-2015 (11).jpg

        AutoWhite
        Zij is dus 4 dagen geleden geoogst en hangt er vrolijk bij in een doos.
        Nu is de geur ook een stuk minder dan de 2e dag na oogst. Hopelijk trek dat nog bij na het curen.
        20150802_155130.jpg
        5-8-2015 (13).jpg
        5-8-2015 (14).jpg
        5-8-2015 (17).jpg

        En het knipafval. Er is al zon 2/3 verdwenen, het leek eerst zo veel ghehe.
        5-8-2015 (20).jpg5-8-2015 (19).jpg


        En de Zonnebloemen. De grootste is nu 2.85 en ze beginnen knoppen te krijgen
        Zonnebloemen 5-8-2015 (1).jpgZonnebloemen 5-8-2015 (2).jpg

        Dat was hem weer
        Adios amigos!!

        Love,
        Wunkie
        IMG_1721[1].jpg
        Attached Files
        Life's a bitch and then you die.
        So fuck the world and lets get high.

        Comment

        • PPMbuzi
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2015
          • 192

          #229
          Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

          Ok t is het een vrouwen downie ding geworden. Ik samen met mijn zus, jut en jul aan de klus.
          Veel gelachten, gevloekt en geklooit...
          En ook nog eens veeeeeeeeeeeel te groot maar ok xD
          Het is iets....
          Ik dacht het niet Wunkie
          Balkon-kweek 2015

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #230
            Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

            Tape zsm verwijderen als het kan. Doordat het afgesloten zit, blijft er vocht in plakken en dat zal gaan rotten. Als je het laat ademen is die kans ongeveer 100x kleiner. Dan kan het netjes indrogen, en vormt de plant vanzelf stevig houtweefsel om het af te dichten.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • xAlecia
              Son of the Bong
              MemberLucky Member
              • May 2010
              • 422

              #231
              Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

              @ PPMbuzi: Nou echt hé!! Ik sta er gewoon versteld van hihi!!

              @ LR2: Ja zo'n gedacht ging er ook ongeveer door mij heen, vandaar dat ik t even vroeg Maar bedankt voor je reactie! Morgenvroeg zal ik meteen t plakband weghalen. Nu zie ik niks ghehe

              Love,
              Wunkie
              Life's a bitch and then you die.
              So fuck the world and lets get high.

              Comment

              • luhoe
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 375

                #232
                Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                Supertoffe buitenscrog, ben benieuwd hoe dat er met dikke topppen uit gaat zien
                Autoflowers 2016

                Comment

                • TheGreennoob
                  Chronic Stoner
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2015
                  • 174

                  #233
                  Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                  Je bent wel super creatief bezig wunkie! Touw, tandenstoker en 2 wasknijpers.
                  Als je bij de action komt moet je ff wat ijzerdraad meenemen. Denk dat dat wat makkelijker is.

                  Laatste meting bij m`n zonnebloemen kwam ik uit op 263cm. Geef het op wunkie, je hebt gewonnen
                  Tweede week: Big Bang en Blackberry auto`s
                  Eerste kweek: Northern lights autoflower & Blue AutoMazar

                  Comment

                  • xAlecia
                    Son of the Bong
                    MemberLucky Member
                    • May 2010
                    • 422

                    #234
                    Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                    Stam is netjes geheeld geloof ik

                    IMG_1776[1].jpg

                    Love,
                    Wunkie
                    Life's a bitch and then you die.
                    So fuck the world and lets get high.

                    Comment

                    • Greyvol
                      Amazing Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Dec 2014
                      • 4720

                      #235
                      Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                      Zeker wel

                      Bietje rare foto voor een dame..
                      Hehehehe
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment

                      • xAlecia
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • May 2010
                        • 422

                        #236
                        Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                        Oorspronkelijk geplaatst door TheGreennoob
                        Je bent wel super creatief bezig wunkie! Touw, tandenstoker en 2 wasknijpers.
                        Als je bij de action komt moet je ff wat ijzerdraad meenemen. Denk dat dat wat makkelijker is.

                        Laatste meting bij m`n zonnebloemen kwam ik uit op 263cm. Geef het op wunkie, je hebt gewonnen
                        Bedankt voor de overwinning

                        Ghehe jaa ik heb gewoon gedaan wat handig/makkelijk/cheap was. Maar heb nu wel in de gaten dat sommige dingen anders moeten.

                        De scrog bijvoorbeeld ook. Als ik de constructie nog eens ga gebruiken dan zal ik niet weer dat zelfde touw gebruiken.
                        Want toen ik het er aan deed was het strak. Maar als het nu warm is gaat het helemaal uitzetten dus zit er super los.
                        En als het heeft geregend zit het echt suuuuuper strak.
                        Dus beter waslijn ofzo

                        Als het straks weer een x gaat regenen zal ik elke hoek ook goed vast zetten. Want nu zit het helemaal schots en scheef en is de plant sterker dan het touw. Dat maakt het begeleiden best lastig ghehe.



                        Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol
                        Zeker wel

                        Bietje rare foto voor een dame..
                        Hehehehe
                        Hey viezerik
                        Het is maar een oksel hoor
                        haha

                        Love,
                        Wunkie
                        Life's a bitch and then you die.
                        So fuck the world and lets get high.

                        Comment

                        • member16666
                          Banned
                          • Jul 2011
                          • 780

                          #237
                          Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                          die opening moet je ook nog afdichten anders kruipen daar wormen en ziektekiemen in
                          ik gebruik daar kaarsvet voor , andere vaseline met zout
                          greetz
                          B2N

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #238
                            Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                            Ik zou niks afdekken gewoon zo laten de wond is al in ge droog .
                            En wat ziet het er allemaal leuk en lekker uit .
                            ben benieuw hoe je wietje straks te roken is .
                            Ik droog ook in een doos met rijst gaat snel droog worden met dit weer en dan snel in een glaze pot in donker zetten en elke dag open doen.

                            Ga zo door vrouwkeee
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • Stemma
                              Exquisite Grower
                              420 Member
                              • Mar 2014
                              • 7415

                              #239
                              Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                              Voelt het wel goed droog aan Wunk, ik vind het zo grauw zien.
                              En is het ook droog in het spleetje zelf (ja ja perverts) ?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              • FlintStoned
                                Banned
                                • Oct 2012
                                • 5580

                                #240
                                Re: Wunkie's Skunk Buiten Scrog! AutoWhite en Purple #1

                                2014-09-25.jpg

                                Geslachtsziekte¿

                                Comment

                                Bezig...