Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4721

    #181
    Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

    Mooi hoor!
    Goed gedaan Gps
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment

    • Gps
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2014
      • 1988

      #182
      Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

      Dank je wel. Erg blij met resultaat, vooral omdat het elk jaar iets beter gaat.
      Lets not criticize but legalize

      Comment

      • Hoeloes
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2016
        • 1051

        #183
        Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

        Lijkt wel een kerstboom zonder kluit die plant. Hihi.
        Verder ziet ze er erg potent uit en ben benieuwd hoe ze je zal smaken.
        Super mooie oogst!
        Die amnesia stekken bij mij doen het ook nog goed, geen rot.
        Wel een afdak er boven.


        I like it!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment

        • Blowa
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jul 2016
          • 247

          #184
          Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

          Gecondoleerd en ook gefeliciteerd! Wauw! Dat is aardig wat hehe! Geniet er van! Laat even weten hoe het smaakte!
          Probeer je eens in te leven in het plantje!

          - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

          Comment

          • Haze smoker
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2016
            • 871

            #185
            Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

            Zo nette oogst
            jij bent in ieder geval voor een jaartje van de oogstkoorts af

            Comment

            • Sof2
              Zaadje
              Nieuw Lid
              • Oct 2016
              • 3

              #186
              Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

              hallo allemaal ,
              ik zit Gps nu al een tijdje te volgen , om te zien of ik er iets van kon leren , het verschil is dat ik de amnesia haze in de volle grond in de tuin heb gezet , 2 stuks .
              ze hebben nu allebij 12 weken gebloeid van 1 zijn de toppen helamaal paars geworden en de haartjes zijn allemaal bruin , maar ik wou dit jaar op trichomen oogsten maar deze zijn allemaal nog melk wit en wou wachten op amber , nu heb ik sinds kort begrepen dat sommige haze soorten niet amber worden , ik zit nu in dubio of ik ze om moet halen IMAG0352.jpgIMAG0354.jpgIMAG0355.jpg

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              nog even een foto van de dames in hun volle glorie IMAG0350.jpg

              Comment

              • Gps
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2014
                • 1988

                #187
                Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Hoeloes
                Lijkt wel een kerstboom zonder kluit die plant. Hihi.
                Verder ziet ze er erg potent uit en ben benieuwd hoe ze je zal smaken.
                Super mooie oogst!
                Die amnesia stekken bij mij doen het ook nog goed, geen rot.
                Wel een afdak er boven.


                I like it!!!
                Een kerstboom is ook waar ik aan dacht, bij de hoogste, deze heeft wel minder dikke toppen.

                Tot nu toe verbaast de amnesia mij tav toprot enorm. Vorig jaar en dit jaar nu 4 planten geen toprot.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door Haze smoker
                Zo nette oogst
                jij bent in ieder geval voor een jaartje van de oogstkoorts af
                En niet bij elk geluid buiten gelijk aan je planten denken.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door Sof2
                hallo allemaal ,
                ik zit Gps nu al een tijdje te volgen , om te zien of ik er iets van kon leren , het verschil is dat ik de amnesia haze in de volle grond in de tuin heb gezet , 2 stuks .
                ze hebben nu allebij 12 weken gebloeid van 1 zijn de toppen helamaal paars geworden en de haartjes zijn allemaal bruin , maar ik wou dit jaar op trichomen oogsten maar deze zijn allemaal nog melk wit en wou wachten op amber , nu heb ik sinds kort begrepen dat sommige haze soorten niet amber worden , ik zit nu in dubio of ik ze om moet halen
                nog even een foto van de dames in hun volle glorie
                Ik heb geen idee. Van een wietsoort die niet amber zou worden heb ik nog nooit gehoord, maar ik ben nou niet bepaald een expert.

                En met die foto's kan ik niets, ik heb niet voldoende ervaring om te zien of een plant om moet.

                De eerste van mij had in de hoofdtop 50 % amber trichromen, met de andere twee durfde ik niet langer te wachten.
                Lets not criticize but legalize

                Comment

                • Sof2
                  Zaadje
                  Nieuw Lid
                  • Oct 2016
                  • 3

                  #188
                  Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                  ik had een stuk gelezen van haze soorten die niet amber werden , maar ik zie nu op de plant die ik nog in een bak had en 10 dagen geleden al heb geoogst vanwege rot en waar ik nog wel een paar topjes heb laten zitten , zie ik toch ambers komen , maar ik schijn me te hebben verrekend ik dacht dat ze al 12 weken bloeiden maar ik zit
                  in week 9 of tien , eigenlijk moeten ze dan nog twee weken

                  Comment

                  • Gps
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2014
                    • 1988

                    #189
                    Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                    Sinds vandaag zit de eerste Amnesia in weckpotten. Een pot van 2 liter en ongeveer een kwart liter in een liter pot.

                    Ik ben positief verbaast over een aantal toppen. Die zijn gewoon stevig en absoluut niet luchtig. Voor buitenwiet verbaast me dit, maar ik kweek ook nog niet zo lang.

                    Voor een goed rookverslag rook ik momenteel te veel wiet, maar ik ben erg tevreden.
                    Lets not criticize but legalize

                    Comment

                    • Haze smoker
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2016
                      • 871

                      #190
                      Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                      Euhmm

                      Comment

                      • Sof2
                        Zaadje
                        Nieuw Lid
                        • Oct 2016
                        • 3

                        #191
                        Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                        hebben jij/jullie nog tips aangaande cuuring

                        Comment

                        • Haze smoker
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2016
                          • 871

                          #192
                          Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                          Hee Sof 2
                          je gaat naar www google .nl
                          type daar Jointje draaien curen
                          en dan kom je hier
                          Ben onlangs een mooi postje tegen gekomen en omdat er vaak toch nog vrij veel onwetenheid is over hoe nu precies te "curen" hier even wat verduidelijking

                          Comment

                          • Gps
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Apr 2014
                            • 1988

                            #193
                            Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sof2
                            hebben jij/jullie nog tips aangaande cuuring
                            Of je maakt even een eigen topic aan ?

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Haze smoker
                            Euhmm
                            Ik typ dit met plakkerige handen, ik ben nog bezig met het vullen van de weckpotten.
                            Ik hoop dat ik niet vergeet, nog even een foto te maken als ik klaar ben.

                            Ben nu met de tweede plant bezig, de eerste had de beste toppen (deze cured dus misschien dus nog wel wat) , maar deze toppen zijn ook niet slecht.
                            Dan rest nog de derde en hoogste plant, maar deze heeft wel met de dunste toppen.
                            Lets not criticize but legalize

                            Comment

                            • Haze smoker
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2016
                              • 871

                              #194
                              Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                              Hehehe mijn gsm plakt ook al lekker
                              En dunne topjes smaken soms verassend lekker

                              fijn dat de potten gevuld raken daar doe je het toch voor

                              rookverslag maken als je de eerste van de dag rookt

                              Comment

                              • Gps
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2014
                                • 1988

                                #195
                                Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                                Hehehe

                                Zoals belooft de foto's

                                DSCF0004.jpgDSCF0002.jpg

                                Meest linkse pot is 2 liter de andere zijn 1 liter.
                                Ik ben erg tevreden, het gaat elk jaar iets beter.

                                De pot waar herbs opstaat vind ik wel lachen. ( het heilige kruid )

                                De Amnesia is duidelijk beter als de Early skunk. Van de Amnesia word ik namelijk wel high.
                                Qua smaak denk ik dat ik iets eerder had kunnen stoppen met voeding geven.
                                Lets not criticize but legalize

                                Comment

                                Bezig...