Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greyvol's buitenkweek 2016

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Greyvol's buitenkweek 2016

Lol Greyvol dat verduisteren is inderdaad iets wat je wel iedere dag moet doen anders heb t geen zin .
    Gewoon zo verder toch ,kom allemaal goed

Comment

Pinksterpitten zit erop

Zo zeg,(stond eigenlijk de tering nog bij) goed naar Stemma geluisterd en lekker liggen pinksterpitten. Vandaag naar de bijen gekeken en dat is net als een kampvuur, daar kun je ook naar blijven kijken. Tof, hoop activiteit, of paniek van we hebben geen queen meer of ze zijn volop aan de gang het netjes te maken. We zullen zien.. Vinger in druivensap is leuk om te doen, dat likken ze eraf. deed me aan meikevers denken en kun je ze terug dirigeren. Ze maken drie rondje en vertrekken dan recht voor me neus

Zojuist even langs de mevrouw van het hout, die was helemaal happy dat ik langs kwam en het liet zien wat we gedaan hebben met het hout. Was een oude kast gemaakt door haar overleden man en ze wilde het niet zomaar weggooien. Ze was depri, heb daar antennes voor blijkbaar. En ze kon even haar verhaal bij me kwijt.

Ik herken dat zei ik zoveel ellende, daarom ben ik ook zo blij met die korf zei ik. Lekker bezig zijn met iets anders. Ze word vergeetachtig, heeft versleten schouder is misselijk overgeven en paniekaanvallen en zit ook met veel medicijnen. Kan niet meer autorijden, sporten, en ga zo maar door.

Mens, mens ik twijfel heel erg om het over de wiet thee te gaan hebben maar hou me in. Trek me dat erg aan en dacht ga dat dadelijk gewoon weer opschrijven. Weet niet zo goed wat ik ermee moet. Dit komt nu op mijn pad, maar voelde me niet prettig bij het verzwijgen..

Ik word emotioneel en merk dat aan mijn stem, en vertel heel kort dat ik niet meer kan werken en dat het eraan zit te komen dat ik niet meer kan eten en dan een rugzakje krijg met buisjes. Die ellende als een zombie onder de pillen aan het werk in de auto is nu voorbij en probeer te genieten. Dat is moeilijk zeg ik met al die ellende maar probeer bezig te blijven met andere dingen.

Ik weet niet wat het is zegt ze, maar jou kan ik vertrouwen. Dat doet me goed, maar ondertussen denk ik. Dat staat vanmiddag nog op internet.

Mijn ouders misten me al tijdens Pinksteren, en vertelde me over het cannabis gebruik. Bij mijn pa scheelt het wel, bij veel pijn steekt ie er een op. Hij vind het vies. Het idee daarachter is het belangrijkste denk ik zelf en hij heeft ook de thee op.
      Mijn moeder had die nu zelf (te licht) gemaakt en maar één kopje. Die had dus weer nare dromen; kleinzoon in de put en er niet uit kunnen krijgen. Ik zei voor de grap zeker te weinig thee op en toen vertelde ze dus dat ze het zelf gemaakt had

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg
      Last edited by Greyvol; 17 May 2016, 15:12. Reden: Ja, alles lekker door elkaar, wie wil er nu orde als je weet dat er chaos bestaat?
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Goedenmorgen greyvol

Balen dat de koningin weg of dood is
        Hoop dat het bijenvolk nog wat broed heeft van de oude koningin om zo een nieuwe groot te brengen

Vind het knap dat je zo positief bent en probeert het beste er van te maken
        Ik vloek nu : GVD. omdat . ik niet zo goed weet wat te schrijven
        We leven met je mee , hou je sterk grey denk niet teveel vooruit en pluk de dagen dag voor dag
        We Love u

Comment

image.jpg image.jpg
          image.jpg image.jpg

Bling bling bugje (Het rozemarijngoudhaantje (Chrysolina americana)
          image.jpg image.jpg image.jpg
          Last edited by Greyvol; 18 May 2016, 15:47.

Comment

Nice.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
              Nice.
              Woohoo he back!

Comment

Ik mag enkel nooits meer op de chatbox, bij gods gratie wel gewoon op het forum grey,.. Dus ik volg je trouw.

Comment

Gelukkig

Comment

Om de een of andere rede had je meteen mijn sympathie, waarom,.. geen idee. Ik denk je recht uit je hard manier van vertellen van wat je overkomt. mooi om te zien dat je nu zelf de beestjes al opzoekt, ghehehehe. en je vriendin de fun van fotograferen heeft ondenkt.

Edit, je levenskracht sprak me meteen aan, dat was het. niet zeuren doorgaan....

Comment

Ghihihi

Comment

Comment

Schitterende clip en mooi nummer man.

Comment

Gaaf nummer he Flint

Was Brazil aan het luisteren en kwam er nu pas achter dat dat ook Kate Bush is. Hahaha beetje late reactie. Lekker muziekje aan en flesjes brouwen mooi man!

image.jpg image.jpg

Recept gesnacked hier ergens, dacht HJM maar weet niet meer zeker;
                            Heermoes thee

Het kiezelzuur, wat een heel goed middel is tegen bestrijding van heel wat schimmels. Het werkt niet verdelgend, maar het verstevigt de celwanden van de planten waardoor ze zich beter kunnen beschermen tegen schimmelplagen.
                            Laat 100 gram verse of 25 gram gedroogde heermoes gedurende 24 uur in een liter water trekken. Zeef het mengsel. Zonder het verder aan te lengen kun je het op je planten sproeien, best ’s ochtends bij droog weer. Het is een zeer goed en goedkoop middel tegen schimmels en witziekte. Het versterkt de celwand van de planten waardoor ze beter beschermd zijn tegen allerhande plagen.

Comment

Heermoes werkt prima. De meeste mensen zien het als onkruid en proberen het te bestrijden door het uit te trekken. Heermoes heeft echter een hele lange penwortel. Als er ook maar 1 stukje in de grond achterblijft groeit daar gewoon een nieuwe plant uit. Ik laat hier de heermoes fijn staan die lange penwortel brengt namelijk silicium omhoog waar andere planten niet aan kunnen. Als het wat veel woekerd knip ik het gewoon af en leg het afgeknipte als mulchlaag tussen me planten. Tijdens het verrotten wordt dan het silicium beschikbaar voor de plante die niet zo diep wortelen. ALs je van heermoes af wil dan is daar een heel eenvoudige oplossing voor. Voed je grond. Heermoes houd absoluut niet van voedselrijke gronden. Op goed doorvoede grond verdwijnt de heermoes vanzelf.

Comment

Thanx Flint voor de info, net mijn buitenplanten incognito gemaakt
                                Voor de autotrip alvast, hoef ik dat niet op het laatst te doen.. Luizen zijn weg, de neemactie is goed gelukt. Meerdere malen per dag heb ik gespoten en de klimop achter de planten met spiritus en zeep gedaan.

image.jpg
                                De kat van de buren kwam ook even kijken, gisteren een bijenangel uit een oor van de hond kunnen trekken. Zat er dik in, ze blijven nu uit de buurt wel. Er zit ook een ekster op het dak die wat bijen snoept zo nu en dan. Aantal fly-overs gezien al en veel activiteit.
                                image.jpg
                                image.jpg image.jpg image.jpg
                                Attached Files
                                Last edited by Greyvol; 19 May 2016, 13:31.

Comment

Bezig...
                                X