Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stemma doet stout (2016)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Stemma doet stout (2016)

    Zo trekt Oost-Indische kers bladluis aan zodat het als een biologisch anti luizen middel kan worden ingezet.
    Bladluizen op Oost-Indische kers wijzen op een tekort aan kalk in de bodem.

    Dus het trekt luizen aan beter zet je deze 2 zover mogelijk van elkaar vandaan zo dat alle luizen naar die oostindiche kers gaan
    en juist niet naar jou wiet .
    Ik heb hier elke jaar oostindiche kers en hij hij doe wat hij moet doen hij zit bom vol luizen dat wil je niet bij je planten hebben staan.

    Groetjes
    God was never on your side..

    Comment


      #62
      Re: Stemma doet stout (2016)

      Raar bij mij ieder jaar vol rupsen. Ze komen hier al op. Veel weggetrokken. Zaait zichzelf snel uit.
      sigpic it is just a flower

      Comment


        #63
        Re: Stemma doet stout (2016)

        @Tuinbroek, voor jou is er altijd plaats man, al moet ik de boel verbouwen
        @Bella, bedankt, ik had ze eigenlijk naast de wietplanten gedacht. Dat is dus niet zo'n goed idee eigenlijk.

        6 juni
        Nog de beloofde foto's van gisteren.

        5 juni (de PRxWD 5 en Toxic Berry 5 zijn ca. 1 week later gezaaid, zal de datum zo checken)

        P1060562-1.jpgP1060566-1.jpg
        P1060569-1.jpgP1060574-01-1.jpg

        "Operation" Mineervlieglarves.... ze schuilen zich vaak op bij de nerven, met een naald zijn ze er zo uit te wippen.
        P1060582-1-1-1.jpgP1060581-1-1 (2).jpgP1060581-2-1.jpg
        P1060587-1.jpgP1060589-1-1.jpgP1060597-1.jpg

        Dan weer wat aarde mixen om de autoflowers te zaaien, gelijk in pot van bestemming, rootpouch 12 liter.
        Omdat de BenJ potgrond op was in het tuincentrum heb ik gekozen voor Atami bi grow mix (zonder perliet)
        Daarnaast ook Atami wormenmest gekocht. Heb dus om en nabij 2,5 delen welkoop potaarde,
        2,5 delen bi grow mix atami en 1 deel atami wormenmest gemixed. (lamme arm )

        P1060558-1.jpgP1060557-01.jpg

        Op de wormenmest van atami, geen enkele opdruk, toch is dat gek.
        Voor de liefhebbers een foto van de warmenmest, veel zwaarder dan potaarde.
        P1060560-1.jpgP1060598-01-1.jpg

        En dan.....ik kan mijn Industrial auto plant CBD zaadjes nergens vinden!!
        Dan maar eerst degene die ik wel heb. 2x Malana Bomb en 2 x Blue Mammoth van Barneys Farm en
        2 x Cheese autoflower van Spliff, de laatste op verzoek van mijn oudste zoon.
        Gezaaid in een kuiltje zaai en stek grond.
        P1060603-01-1.jpgP1060608-01-1.jpg
        De Royal Medic toch maar iets grotere schoenen gegeven, in dezelfde grondmix

        P1060609-01-1-1.jpg

        En vandaag 6 juni hebben de eerste Hurkle en Therapy hun kopje al laten zien op de derde dag!

        P1060610-1.jpg

        Tot de volgende update, eerst eens verder zoeken...
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #64
          Re: Stemma doet stout (2016)

          Oorspronkelijk geplaatst door batmeid View Post
          Ken ik nog ergens bij iemand op schoot??? Ben niet zwaar en zal niet wiebelen
          Pick me, pick me!

          Comment


            #65
            Re: Stemma doet stout (2016)

            Die larves zijn weer op dreef, hier ook op de canna en de sla zelfs .
            Gaat lekker zo, de zon geeft weer een prima boostje .

            .
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              #66
              Re: Stemma doet stout (2016)

              Tis een hele snelle mooie klimmer met geweldig mooie bloemen maar zet hem juist daar waar je luizen wil hebben als ze komen.

              Suc6
              God was never on your side..

              Comment


                #67
                Re: Stemma doet stout (2016)

                Sjieke collages Stemma! Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal uit gaat pakken.
                Hier nog geen mineervliegen gezien *even afkloppen* en slechts een handvol luizen. Ik heb er zelf meer last van dan de planten.

                Toxic berry, is die eerder niet fout gegaan? Of was dat een andere berry?
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #68
                  Re: Stemma doet stout (2016)

                  Bedankt Hipsy !

                  Hi LR2, Leuk dat je er ook bij bent! Ik heb de Toxic Berry niet eerder gehad, maar vorig jaar ging er van alles mis zoals toprot en te laat in bloei schietende planten.
                  Ik hoop dat ik nu tijdig ben begonnen en zal beter letten op "vals licht". Vind lampjes in de tuin heel gezellig, maar zal dus meer in de duisternis vertoeven dit jaar
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #69
                    Re: Stemma doet stout (2016)

                    Gaat best ok toch? Ik heb pech dit jaar. Had voor 100 euro fem zaadjes gekocht om te voorkomen dat ik weer 10 in de tuin had. Had 5 fem kiemplantjes. 5cm hoog. De rest grotendeels weggegeven. Maar toen hebben de kittens alles van de vensterbank gegooit en kapot gekauwd. Daarna had ik nog een paar zaadjes en die zijn opgevreten door slakken. Heb nu 2 of 3 kiemplantjes van het oorspronkelijke plan over. 7th wave en Kali china. De rest, dus ook die mooie Pakistaanse Citral kush is kapoet. Dus aangevuld met 1 Red Escape en nog een Citral van stichting mediwiet. Maar dat kan ook man zijn. We zullen het zien. Ik post het wel in het topic zonder kweekverslag. Succes! Oh ik had nog wat auto flowers van je. Die probeer ik nu wel.
                    Last edited by Eclecticon; 7 June 2016, 13:40.
                    Baas in eigen brein.

                    Comment


                      #70
                      Re: Stemma doet stout (2016)

                      Eeuwige zonde man !! Check je PM
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #71
                        Re: Stemma doet stout (2016)

                        Dan heb ik het verkeerd onthouden
                        Er stond me iets bij van een tegenvallende toxic berry bij iemand, maar geen idee bij wie dat was.

                        Na het topic van wietefras, ben ik er eens op gaan letten. Een iets hoger N-gehalte in de bodem kan de bloei ook aardig vertragen. Misschien is dat ook iets, naast de lampjes, om rekening mee te houden. Beetje voeden op een kwart sterkte voor de bloei bijvoorbeeld, dat kan wel helpen.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #72
                          Re: Stemma doet stout (2016)

                          @LR2, Ik zal zeker op het N- gehalte letten, bedankt voor de tip.

                          11 juni

                          Weinig bijzonders gebeurd, dus een update aan de hand van de foto's.
                          De foto's van vandaag zijn tussen 21.20 u en 21.40 u genomen.

                          De PRxWD op 5 en 11 juni, vooral de PRxWD 1 lijkt goed bijgetrokken.
                          Ik zie nog geen duidelijke voorbloei, wie wel ?
                          P1060562-1.jpgP1060629-1-1.jpg
                          P1060566-1.jpgP1060636-1.jpg

                          De Toxic Berry op 6 en 11 juni, ook hiergeen duidelijke voorbloei nog. Waarschijnlijk ben ik te ongeduldig

                          P1060569-1.jpgP1060640-1.jpg
                          P1060574-01-1.jpgP1060645-1.jpg

                          De Royal Medic op 5 en 11 juni.
                          P1060609-01-1-1.jpgP1060618-1.jpgP1060621-1.jpg

                          Hurkle, CBD Bomb en CBD Therapy op 7 en 11 juni
                          Na de snelle ontkieming na 3 dagen , laten de laatste 2 Hurkle's nu al 8 dagen op zich wachten
                          P1060611-1.jpgP1060622-1.jpgP1060623-1.jpg

                          Ook de op 5 juni gezaaide AFjes laten nog niets zien, nu al 6 dagen!
                          Heb er gister maar wat extra water bijgegoten.
                          Pff in mijn gedachten is er een veldmuisje die de zaadjes stiekem opgraaft.
                          Want eenmaal naar buiten zie ik bij de Hurkle's ook niets meer ontkiemen
                          P1060624-1.jpg

                          Op 7 juni hebben de planten een Vital spray beurt gehad.
                          Was ik eigenlijk eerder vergeten te doen.
                          P1060612-1.jpg

                          En vandaag bracht de post mijn Finse Finola zaadjes, en hoera ! het staat ook op de verpakking
                          P1060648-1.jpgP1060650-1.jpg
                          Samen met mijn op Amazon gekochte 19 liter potten met handvaten,
                          Pot Hogger een smart pot clone. Hier verhuizen de non AF's naar toe.
                          P1060661-1.jpg

                          Morgen ga ik wat Finola zaadjes zaaien, wordt vervolgd....
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #73

                            Comment


                              #74
                              Re: Stemma doet stout (2016)

                              Zeg B2N, deze dame bepoedert alleen met Halloween dus echt vaardig kun je mij niet noemen
                              Maar ik zal eens kijken naar basaltmeel, die tip had je mij vorig jaar inderdaad gegeven.
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment


                                #75
                                Re: Stemma doet stout (2016)

                                Zo dan die purple rocket nr 2 staat er wel heel strak bij zeg.

                                je bent lekker bezig girl en gaat nog goed ook zo als ik kan zien.

                                OJA -> tja geduld heh (ik weet het)
                                sigpic
                                LED there be light

                                Comment

                                Bezig...
                                X