Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: eerste kweek.

      hi,waarom gooi je er niet gewoon wat verse potgrond bij met wat wormenmest dan krijgt ie genoeg voeding om groen te worden en gelijk ook voeding om straks lekker vet te worden

      gr Greenland
      If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

      Comment


        Re: eerste kweek.

        de potten zitten al hellemaal vol want dit heb ik al eens gedaan hoor
        grtz

        Comment


          Re: eerste kweek.

          oke even een update:
          heb niet echt goed nieuws.. ik zal vandaag weer een mannetje moeten omhakken dus dan is de eindstand 2vrouwelijk en 3 manelijk. de mannelijke is de kleinste van de potten.
          wel goed nieuws: de vrouwelijke plant begint al verschillende haartjes aan te maken dus dat zit wel goed.
          de zelfgemaakte mestof is wel aan het lukken denk ik. het water begint al lekker groen te zien dus dit moet wle een goed teken zijn morgen is het klaar en kan ik het me plant geven.







          Comment


            Re: eerste kweek.

            als de bloei begint heeft je plant niet meer zoveel stikstof nodig maar pk 13 14 zou ik nog even mee wachten tot de bloei er goed in zit ongeveer vanaf de 4 de week mzzl

            Comment


              Re: eerste kweek.

              jammer van die mannetjes maar ze zien er wel heel goed uit


              Grtz Ceristo

              Comment


                Re: eerste kweek.

                Ben erg benieuwd dude, hoe ja planten reageren op je mest stoffen, good luck!!

                Comment


                  Re: eerste kweek.

                  haha ik ook
                  heb ze het zondag toegediend en ja die avond ben ik naar de zee vertrokken. nu maandagavond 23:00uur ben ik thuisgekomen en is het wat te donker om ze goed te zien dus vol spanning aan het wachten tot morgen
                  grtz

                  Edit

                  hoera voor de zelfgemaakte mestof!
                  De delen die al geel waren zijn nu bruin geworden maar de vergeling is niet verder uitgebreid dus nu heb je groen en dan bruin.
                  Vandaag ga ik hem een laatste keer die voeding geven en dan verder afwachten
                  grtz

                  Comment


                    Re: eerste kweek.

                    ik zie net dat men pk13-14 is aangekomen vandaag
                    dus morgen ofzo geef ik men planten een spoeling met gewoon water en da ga ik beginnen aan de pkn 13-14.
                    er staat op langzaam opbouwen.
                    dus nu is de bloei al begonnen of niet ik zie al overal witte haartjes en er komen geen nieuwe bladeren bij.
                    zit ik dan al in de bloei of nog niet?
                    er staat dus op 10 - 100ml per 100 liter.
                    dus dan moet ik beginnen met 1ml water op 10 liter?? is dat niet wat weinig?
                    grtz
                    Attached Files

                    Comment


                      Re: eerste kweek.

                      Foto van het vrouwtje?

                      Als de toppen een andere vorm krijgen en daar witte haartjes uitkomen is het bloeien begonnen.

                      Peace

                      Comment


                        Re: eerste kweek.



                        opbouwen van 10 ml tot 100 ml, op 100 lt. water

                        ja dus opbouwen 1 ml tot 10 ml, op 10 lt. water
                        beter een grotere hoeveelheid doen, en je planten heel goed water geven
                        zeg (bijv. 2 planten = 4 ml totaal, rond je af op 5 ml - 40 liter water) 20 lt. per plant. En dan je planten goed doorspoelen, en na een kwartier weer wat geven

                        Comment


                          Re: eerste kweek.

                          @ ashdra:
                          ja denk wel dat ik het zo ga doen alleen nog een oplossing vinde waar ik zoveel water kan indoen

                          @ smokey:

                          hier heb je wat foto's. zoals je kan zien veel witte haartjes maar niet echt topvorming.










                          en hier nog gewoon wat foto's:



                          gebroken stam bij getopte aftakking



                          grtz

                          Comment


                            Re: eerste kweek.

                            Mooi struikje .

                            Spijtig van de gebroken stam maarja, iedere buitenkweker heeft wel iets van tegenslag he.

                            Cant wait to see her in flowering stage

                            Peace

                            Comment


                              Re: eerste kweek.

                              ik ook
                              maar eu zou ik morge al voeding beginnen geven of nog eerst een keer met gewoon water doorspoelen?

                              Comment


                                Re: eerste kweek.

                                Ik heb die PK 13-14 van Bio Nova ook voor m'n buitenkweek dit jaar en het is inderdaad straf spul!

                                Persoonlijk ga ik het pas beginnen toedienen halfweg september, wanneer ze ongeveer twee weken in bloei staan. Je zou het in principe nu al kunnen meegeven maar ik wacht liever zodat ze - wanneer de echte toppen zich beginnen te vormen - een boost krijgen.

                                Om je doseringsprobleem op te lossen kan je een medische spuit (weliswaar zonder injectienaald ) gebruiken. Ik heb er nog een paar gevonden van toen m'n moeder even ziek geweest is. Onze dokter heeft de gewoonte om de spuiten bij ons achter te laten, zonder naalden welteverstaan

                                Gewoon de spuit uitspoelen en dan zou je normaal vrij goed kunnen doseren...

                                Wat bedoel je met doorspoelen? Je vorige voeding uit de grond krijgen ofzo? Da's al helemaal niet nodig, je plant zal er deugd genoeg van hebben Bovendien is het niet al te denderend weer geweest de afgelopen dagen en zal je plant zich tegoed gedaan hebben aan haar favoriete kost: vers regenwater

                                Greetz

                                Comment

                                Bezig...
                                X