Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Comment


      Re: eerste kweek.

      okey dan komt dat wel goed maak ik volgend seizoen een mooi verslagje

      Comment


        Re: eerste kweek.

        Ziet er goed uit Laurens

        Hoe is dat "ongelukje" gebeurd ?

        Greetz

        Comment


          Re: eerste kweek.

          ja moest een lader pakken om de toppen eens te bekijken van de plant in volle grond en toen ik de ladder terug dicht deed zat dat er tusse
          grtz

          Comment


            Comment


              Re: eerste kweek.

              oow kan je dat al smoken?
              dan ga ik het vlug even van de comosthoop halen.
              wel wat slecht nieuws...







              teveel geel zoals jullie zien!!
              grtz

              Comment


                Re: eerste kweek.

                Ik heb hetzelfde probleem bij m'n Medusa en ik denk dat ik ze teveel N geef in haar bloei. Gebruikte jij ook Bio Nova Supermix voor aarde als voeding?

                Ik ga voorlopig stoppen met die BN Supermix mee te geven en ga nu ieder weekend (als ik thuis ben, zit op kot...) een goeie dosis Bio Nova PK 13-14 meegeven.

                Een andere verklaring is dat ze haar bladeren leegzuigt omdat ze die energie nodig heeft om naar haar toppen te sturen.

                Greetz

                Comment


                  Re: eerste kweek.

                  ja ik dacht eerst aan teveel water heb ze dus tot vndg lekker droog laten staan 4dagen ong grond was hellemaal droog maar bladeren hingen niet slap! heb ze 6ml bloeivoeding pk13-14 gegeven op 10l water. meer of minder zeg maar? ik gebruikte gewone universele potgrond zoals ik ervoor deed miss idd wat teveel N. maar we zien wel. zolang hij niet sterft ben ik blij.
                  grtz

                  Comment


                    Comment


                      Re: eerste kweek.

                      ja toen de vergelingbegon ben ik wat meer beginnen geven van 1 naar 2 en dan naar 3 en nu inneens 6ml als dit niet helpt ja dan minder. maar hoesnel werkt voeding eigelijk wnr kan ik resultaat zien?
                      grtz

                      Comment


                        Comment


                          Re: eerste kweek.

                          oke thanx voor de info en hier hebben jullie een pic van het klein geknipt takje





                          Comment


                            Re: eerste kweek.

                            Lol Zie ik daar een Packard Bell-laptop? Ik heb identiek dezelfde denk ik, heb jij ook 2 X 160 gig interne HD's?

                            Mooi geknipt Laurenz Nu nog tien dagen het takje ergens omhoog hangen en het is klaar voor gebruik. Een wel erg vroege proever, zeg maar

                            Greetz

                            Comment


                              Re: eerste kweek.

                              jep packard bell maar het is maar 1x160gb maar een zeer goede laptop voor games
                              haha ben wel benieuwd of ik wat ben met dit rokertje

                              Comment


                                Re: eerste kweek.

                                Oorspronkelijk geplaatst door laurens_enzu
                                ja toen de vergelingbegon ben ik wat meer beginnen geven van 1 naar 2 en dan naar 3 en nu inneens 6ml als dit niet helpt ja dan minder. maar hoesnel werkt voeding eigelijk wnr kan ik resultaat zien?
                                grtz
                                geef je ze niet te veel bloeivoeding?
                                mag je die pk13 14 wekelijks gebruiken ?

                                Comment

                                Bezig...
                                X