Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: eerste kweek.

    heb hem direct omgezaagd.
    volgend jaar ga ik wss geen planten gaat niet mogen van men ouders
    en alsk volgend jaar trg planten mag hebben dan wil ik een soortje hebben dat ik ken gene onbekende soort meer
    foto's komen zo..

    pica's




    Comment


      Re: eerste kweek.

      Ziet er goed uit, die 1ne lijkt wel zwaar aangevallen.

      Ik had liever een vrouw naast de plant zien staan maarja .

      Zo een streepje voor je ogen helpt niet veel, ik denk dat je dan beter heel je gezicht bedekt.

      Peace

      Comment


        Re: eerste kweek.

        jaa iedereen wilt wle een vrouwtje
        ja weet ik maar was ook amar gwn voor de lol

        Comment


          Re: eerste kweek.

          wat een strakke hegjes daaro..

          Ja zonde van die vent (de plant dus)

          Comment


            Re: eerste kweek.

            hello iedereen.
            heb vandaag nog mannelijke symptonen ontdekt bij een 2de plant maar kga hem nog even late groeien voor meer zekerheid! ik heb wel weer goed nieuws want heb bij men allergrootste plant precies het begin van zeer kleine haartjes gespot
            dus de stand is tot nu toe: 2manelijk, 2 vrouwelijk en 1 onbekend.
            vindt dit een goed resultaat van zaadjes uit een zakje weed
            grtz

            Comment


              Comment


                Comment


                  Re: eerste kweek.

                  ja wist ik al hoor
                  heb er een tijdje geleden over gedacht om een mannetje bij te houden en binnen verder te kweken maar aangezien ze wat groter zijn uitgevallen dan ik dacht doe ik het toch maar niet
                  en dan dacht ik om de mannetjes weg te geven aan een vriend die 2 huizen verder woont en die wel wou hebben maar denk dat de kans dan wat te groot is op bevruchting.
                  Ik heb trouwens net gehoord dat een vriend van mij een helleboel cannabisplanten zou hebben zien staan in een weiland naast golfclub kleidaal. wie weet is het van iemand van dit forum Ik ga in ieder geval daar eens een kijkje nemen en dan zal ik jullie wel wat foto's laten zien

                  nu nog wat foto's

                  stukje van de omgezaagde plant:




                  's ochtends vroeg:






                  grootste plant waarschijnlijk vrouwelijk:






                  in de potten vanuit de tuin:




                  in de potten:








                  steeds meet paarse verkleuring op de grootste plant in de pot, weet misschien iemand de oorzak? komt ook enkel voor op deze plant.



                  grtz

                  Comment


                    Re: eerste kweek.

                    Euh.. Aloha !

                    Die paarse verkleuring komt (volgens mijn) gewoon door de lage temperatuur snachts. Sommigen zeggen dat ze ziekten voorspellen of iets dergelijks, maar dat vind ik maar vage shit. Het zal wel zo zijn dat lage temperatuur ziekte in de hand kan spelen... Maar mijn plant heb het ook, en ik vind dat mijn planten het kei goed doen, dus volgens mij is het allemaal wel in orde.

                    Wees wel wijs, en houd het in de gaten!


                    je planten staan er vet bij dude!

                    Comment


                      Re: eerste kweek.

                      zowiezo ik check elke dag op ziektes en ongedierte
                      ja van die ziekte geloof ik niet echt paarse verkleuringen kunnen op veel wijzen.. maar vindt het raar dat het maar bij 1plant is.
                      maarja we zien wel verder
                      grtz

                      Comment


                        Re: eerste kweek.

                        ik heb het ook bij 1 plant het begon toen ik de plant in de bloei zette daarvoor was alles gewoon groen.
                        Als je het tijdens de groei hebt duid het meestal op een tekort (stikstof,fosfor of iets anders) maar kan ook de kou wezen door de lage temperatuur neemt de voorraad fosfor af.

                        btw heftige planten heb je staan zal wel een hoop afkomen,heb je ze al gedieft?

                        gr
                        If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

                        Comment


                          Re: eerste kweek.

                          nee dieven heb ik niet gedaan.wel getopt eerst wou ik hel gwn late groeien maar toen hij zo groot werdt toch aar getopt maar bleef maar groeien

                          Comment


                            Re: eerste kweek.

                            Dit staat op een ander forum over paarse verkleuring in de steel en bladeren:

                            Die paarse verkleuring, waar jij het onlangs over had, is i.d.d. een magnesium tekort.
                            Kan je verhelpen door naar de DA drogist te gaan en een potje Magnesium Sulfaat te kopen.
                            Geef je plant ca. 15gr van dit zout opgelost in water.
                            Binnen 24 uur zie je resultaat.


                            Ik heb het even opgezocht want ik kreeg er ook last van bij mijn PPP's

                            Comment


                              Re: eerste kweek.

                              thanks xav zal dinsdag eens gaan halen want heb mrogen geen tijd.
                              grtz

                              Comment


                                Re: eerste kweek.

                                hello iedereen ben vandaag dus een product gaan kopen: bitterzout (is op basis van magnesium)
                                en ja dit opgelost in water en de planten begoten eens zien of het helpt
                                grtz

                                klopt het dat de cannabis plant eenkeer hij in de bloei is meer begint te strechen? dit is precies toch bij mijn plant

                                Comment

                                Bezig...
                                X