Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    yuu iedereen
    khoop da bij iedereen alles naar wens verloopt!
    ik ben van plan om mijn plant te oogsten wanneer het weer terug verslechtert.
    ps: ongeloofelijk ingewikkeld voor foto's te uploaden maar tochg elukt uiteindelijk.
    pic's
    grtz
    Attached Files

    Comment


      ik doe met je mee ik hak volgende week ook het meeste om. een paar plantjes laat ik nog wat langer staan van 3 planten ben ik zelfs niet zeker of het nog wat word. naja die gaan door de bubbelbags heen dan hehe

      Comment


        je kan er ook cake van make ben ik wle van plan veel te kleine toppen dus wordt lekkere cake hoop ik

        Comment


          is ook een goed idee maar me vriendin wou eens hash gaan maken dus zal een paar van die bubbelbags bestellen. lijkt me zelf ook wel leuk om te proberen

          Comment


            yow yow
            laatste foto's van plant in leve want woensdag gaat hij om.
            heeft al wat toprot gehad en het weer gat er niet beter op worde.
            spijtig gng kan ik jullie nog altijd geen droog resultaat geven van wat er al geoogst is want hij droogt maar niet goed!
            foto's zijn er ook weer!
            Attached Files

            Comment


              Is een prachtige struik geworden ,spijtig dat we niet wat meer zonlicht gehad hebben om de bloemen te vertroetelen. Al bij al zal je nog mooi scoren .

              Grtz

              Comment


                is echt gek op een paar weken tijd van mooi groen naar helemaal paars.
                toppen blijven wel wat klein maar veel kristallen

                Comment


                  50gram droog heb ik na 2 weken.
                  ik heb vandaag een deel van de plant in de pot geoogst. ik denk 20 gram droog gaat worde en wat er nog aan hangt wordt 30 fzo dus totaal nog eens 50.
                  als dit zo is word thet dus ene totaal van 100 gram. ben ik wel tevreden mee voor de te vroege oogst.
                  Attached Files

                  Comment


                    hey laurens dan heb je t toch nog niet zo slecht gedaan .gaat je een aardige euro schelen.hoe smaakt ie?mazzel

                    Comment


                      Hoe heb je het laten drogen? Gewoon aan een lijntje? En heb je het wiet op die foto al gedroogd?

                      Ziet er mooi uit hoor!

                      Comment


                        jaja die op de foto is de gedroogde de rest hangt ondersteboven aan een lijntje.
                        hij smaakt nogal fruit achtig komt niet zo hard binnen en vindt hem hellemaal niet zo hard rieke toch niet zo hard als die van de shops(mischien door het vroege oogsten) maar het is wel goede kwaliteit vindt ik een mengeling van stoned en high.
                        grtz

                        Comment


                          yow vandaag nog een deel droog en geknipt de stand staat nu 130gr en er is nog een stuk plant hoopik op 30-40 gram ik ben best wel tevreden met dete vroege oogst.
                          grtz

                          Comment


                            nou 160/170 gram is toch heel mooi,vooral met t slechte weer wat je gehad hebt!mzzl

                            Comment


                              f*cking dieven!!
                              zondag was ik voor het laatst gaan kijke naar men plant in de grond waar toch nog een goede 10-20gram aanzat. wil ik hem vandaag verder knippen want het had gevroren. ik ga naar men plant en wat zie ik?! gewoon een steel zonder nog takken en een schaar die niet van ons thuis komt! die kl*tzakken hebben gwn de rest meegepikt en wat dan nog het ergste is dat je heel moeilijk in onze tuin kan komen want je moet eerst door ons huis. dus ik vermoed dat een van de buren dit heeft gdn!!! ik wordt er echt ziek van dat je buren je gewoon bestelen en in je tuin komen!
                              en voor de plant in de pot ja meer dan d ehelft toprot heb ik gemerkt vandaag heb er nog wat mooie toppen afgehaald maar laat hem nu maar gewoon sterven en tevreden met de opbrengst.
                              grtz

                              Comment


                                Comment

                                Bezig...
                                X