Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beter laat dan nooit :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: beter laat dan nooit

    net even naar de growshop geweest en een fles explode gehaald. wel dure zooi 55 euro maar schijnt wel goed te zijn. de plant zal dikkere toppen maken en deze zullen beter uitharden, ook zal de plant een betere weerstand krijgen.

    nou daar hopen we dan maar op want een beetje extra weerstand kunnen ze wel gebruiken met dit weer

    Comment


      Re: beter laat dan nooit

      terug van weg geweest ipv deze ochtend zijn we gister avond vertrokken, na een geslaagde week vissen.
      @ weedy: ik wist 5 karpers te vangen van 24-35-34-36-41 pond en me pa: 38-41-8-28 pond. niet echt veel vissen maar wel mooie maatjes.

      Comment


        Re: beter laat dan nooit

        ik wil best ook een paar foto's posten maar dan ga ik herkend worden ook al maak ik men gezicht zwart

        Comment


          Re: beter laat dan nooit

          vanavond even bij me collega geweest die ook een paar planten voor mij verzorgt, en zo vriendelijk was om even zijn camera te lenen (was de mijne vergeten)
          en die planten zijn echt enorm en zitten bom en de bom vol mooie toppen. tot onze verbazing blijken 2 planten waarschijnlijk van een purple soort te zijn.







          dat word een leuke opbrengst ben alleen als de dood voor toprot

          Comment


            Re: beter laat dan nooit

            Grote planten man! Ik weet ook bijna zeker dat ik wel toprot ga krijgen... Het probleem is dan alleen of ze al oogstklaar zijn dan...

            Nouja, we hopen op het beste!

            Comment


              Re: beter laat dan nooit

              Damn..!! Is geen boom ook, daar pluk je de vruchten van
              je plantjes zien er allemaal mooi uit vriend, keep it up.

              B

              Peace

              Comment


                Re: beter laat dan nooit

                thx ik denk idd dat ze niet slecht zijn voor de eerste keer, kan niet wachten tot ik ze kan oogsten. ben heel benieuwd hoe veel ik heb aan het einde van de rit. naja we zullen het wel zien. ik gok zelf nog een week of 4/5

                Comment


                  mooie plant succes

                  Comment


                    thx ik heb 1 plant al geoogst volgende week gaan er meer plat. foto's volgen

                    Comment


                      Ik zal de foto's zeker zien. Mooie planten waren/zijn het. Ik zie op die foto wel wat huizen staan op de achtergrond, kunnen ze daar de wiet geur nog niet ruiken?
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        ja dat kunnen ze wel maar valt wel mee joh ze zijn hier niet zo moeilijk. die bij mij thuis staan stinken helemaal erg. ik denk dat mijn buurvrouwtje elke ochtend zo stoned als een garnaal is na het tuinieren

                        Comment


                          nou triest nieuws!!!!

                          afgelopen nacht zijn er 3 planten gestolen bij mij achterhuis. gewoon afgeknipt
                          1 was zo goed als klaar voor de oogst, die 2 andere waren nog niet zo ver maar goed.

                          gelukkig heb ik nog wel wat over hier en daar.

                          Comment


                            Zwak vind ik dat... Echt heel zielig de mense die dat gedaan hebben...
                            De moed niet laten zakken, gewoon een binnenkweekje starten man!
                            Volgend jaar vliegen we der weer in met zen allen wat buitenkweekjes betreft

                            Keep it up!

                            Jona

                            Comment


                              Gestolen planten zijn altijd erg, zeker als je er zoveel tijd en moeite ingestoken hebt...

                              Je kan het blijkbaar allemaal nog goed relativeren, da's al een pluspunt. Kopje niet laten hangen en uitzoeken wie het geweest is. Loontje komt ooit wel om z'n boontje.

                              Ik heb het vorig jaar zelf voorgehad, twee planten weg met pot en al. Dan zakt de moed je in je schoenen hoor, als je er maar 4 had staan... Daarom zitten er dit jaar ook scheermesjes in de handvaten van m'n potten. Wie het nu waagt om m'n 60-literkuipen op te heffen, mag zichzelf grotendeels vingerloos beschouwen Een andere optie is alle planten aan elkaar schakelen met kettingen, touwen en staven allerhande. Zo duurt het een eeuwigheid voor dieven dat ontward hebben en kan je ze misschien op heterdaad betrappen.

                              Vind het echt kut voor je en voel met je mee. Fucking dieven...

                              Greetz

                              Comment


                                nou de moed zit me zeker niet in de schoenen hoor. toen me vriendin me vamorgen belde (had het zelf niet gezien nog) was het wel ff balen, maar dat was na 5 min ook weer voorbij hoor. ze hebben de potten laten staan dus daar kunnen de geraniums weer in

                                het enige waar ik wel van baal is dat de planten nog niet klaar waren. kijk tis natuurlijk ook zonde als het dan gejat word, maar dan hebben ze er ook wat aan. dan weet ik teminste dat er iemand geniet van mijn kweekje

                                Comment

                                Bezig...
                                X