Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beter laat dan nooit :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Je ziet het heel positief in, wat natuurlijk maar een voordeel kan zijn in zo'n situatie. Maar zoals Canna zegt zal je aan een 'verdedigingsmechanisme' moeten werken. Ik ga wel eens een topicje opstarten waar iedereen zijn ideeen over een buitenkweek beschermen kan voorstellen .
    En dat van die scheermesjes vind ik best wel geslaagd eigenlijk. Gewoon een gat boren in je pot en deze met de ketting ergens aan vastleggen is ook een optie. Al hebben ze bij Leo gewoon de plant omgekapt en daar valt weinig tegen te beginnen (of je steekt een Pitbull in je tuin ).

    Greetzzz

    Jona

    Comment


      het nadeel is met zulke dingen dat je vaak zelf de cigaar bent. kleine moeite om zo iemand te verminken met scheermesjes of finaal af te rossen als je hem kan achterhalen. maar zelfs als iemand je plantjes komt stelen en hij snijd zijn vingers er af ben jij zwaar de lul.

      Comment


        Let the dog do all the work :p

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door leo28 View Post
          zelfs als iemand je plantjes komt stelen en hij snijd zijn vingers er af ben jij zwaar de lul.
          Integendeel, dan is hij de lul. Hij komt op jouw terrein, hij gaat in jouw tuin en hij probeert iets te stelen dat van jou is. Maakt niet uit of het nu wiet is of een oude strandstoel, maar hij is daar met de bedoeling te stelen. Als jij die persoon niet uitgenodigd hebt om in je tuin te komen, heeft hij geen poot om op te staan. Als hij dat zou gaan aangeven, gaat de politie ook vragen wat hij daar aan het doen was. Achteraf bekeken kan de dief zelfs als inbreker bestraft worden.

          Een hond aan een goeie lange ketting is nog altijd de beste optie. Een goeie Rotweiler of Duitse Herder zou de klus wel moeten klaren.



          Greetz

          Comment


            ja idd gewoon met je poten van andermans spullen afblijven!een american stafford klaart de klus ook wel

            Comment


              als je hem verminkt wil ik nog wel eens zien hoe ver je komt. in nederland ga jij voor gaas dat is zeker.

              Comment


                ja dat klopt ook wel weer hier in nl is de wet geving gewoon zo krom als een banaan,alleen jammer dat jij nu de dupe bent en achter blijft met een lege pot.succes

                Comment


                  Hij doet het dan toch zichzelf aan? Ik vermink hem dan niet, hij verminkt zichzelf.

                  Stel nu, jij houdt van wat actie en besluit om een hindernissenparcours aan te leggen in je tuin. Je graaft diepe putten die je dan camoufleert, je bouwt een loopbalk met pinnen eronder, ...

                  Stel dan, die persoon komt in je tuin zonder dat jij ervan weet. Hij heeft de bedoeling om te stelen, maar moet eerst langs het hindernissenparcours. Als je hem niet kent, ben je op geen enkel vlak uitleg verschuldigd. Je kan enkel aansprakelijk gesteld worden als de persoon in kwestie onder jouw verantwoordelijkheid valt. En ongenode gasten vallen niet onder je verantwoordelijkheid .

                  Greetz

                  Comment


                    Weet niet hoe het in Nederland zit daarmee, maar in Belgie is het ten strengste verboden van dergelijke zaken te installeren in je tuin
                    Al vind ik dergelijke afweersystemen wel doeltreffend. Die van die scheermesjes vind ik serieus geslaagd. Gaan dwars door je vingers
                    Zal hen leren van aan andermands planten te komen. Je blijft nu eenmaal van vrouwen als ze dat niet willen

                    Greetzzz

                    Comment


                      haha word steeds leuker. je hebt zeker een goed punt. echter als je scheermesjes onder de randen van je potten plaatst, en neem daar ook in mee dat je geen geraniums kweekt. heb jij de intensie om ongewenste gasten schade toe te brengen, en daar kom je in nederland niet mee weg denk ik.

                      voorbeeld: man steekt zijn eigen vrouw 7 keer met een mes. een voorbij ganger geeft de dader een schop voor zijn gezicht. de dader breekt zijn kaak. de te hulp schietende man kreeg 100 uur werkstraf voor het breken van de kaak van de dader. echt gebeurd!!!

                      Comment


                        godsamme die lui wie planten bij iedereen weghaalt zijn echt zielige mensen, ze nemen zelf niet de moeite om ze zelf te zetten en te verzorgen! gewoon eikels zijn t!! zielige hoopjes mensen

                        Comment


                          ja heel triest toen ik net thuis kwam zag ik de schade. heel haastig half geknipt en gebroken. de plant die er nog stond miste dus zijn top en een paar zij takken. al met al heb ik nog een kleine 250 gr aan knipsels en kleine topjes er af kunnen halen. zelfs hier en daar nog een redelijk topje ook. ik heb alles maar in een zak gedaan en in de vriezer gegooit. op die manier kan ik er later misschien toch nog een redelijk stukje hash van maken.

                          Comment


                            klote nieuws en inderdaad als ze dan al klaar waren dan hadden ze nog wat ffs,bij mijn weten mag je een inbreker op je eigen terrein helemaal de typhus slaan zo lang die de openbare weg maar niet meer op kan kruipen.

                            Comment


                              tot nu toe 397gr puur droog rookwaar ik gok dat er nog 100 a 150 gr bij zal komen. ik wacht ook tot alles droog is dan zal ik wat foto's posten. maar rond de 500 gr is niet slecht voor de eerste keer. dan te bedenken dat ik ook nog (gok rond 300gr) achter gelaten heb bij vrienden die plantjes voor me hebben verzorgt.

                              foto's volgen nog en op naar de volgende kweek.

                              Comment


                                Haba Haba, dat klinkt niet mis .
                                Kijk uit naar de foto's, laat het je smaken!

                                Peace

                                Comment

                                Bezig...
                                X