beter laat dan nooit :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • leo
    Retired
    • May 2008
    • 659

    #136
    ok de laatste party is nog niet droog maar hier alvast een paar foto's om alvast een indruk te geven van mijn eerste kweekje.


    monster top


    klein deel van de oogst


    de zolder waar alles is en word gedroogt


    mooi paars


    397 gr in potten en zakken 1 zo'n glazen pot is al in rook opgegaan en om er 1 lege bij te zetten vond ik zielig.

    Comment

    • Cannab0y

      #137
      Wow Leo, jij gaat een warme winter tegemoet

      Hier is ook alles geoogst, nu twee weken wachten en dan alles in glazen potten

      Greetz

      Comment

      • darkiess
        Retired
        • May 2008
        • 1645

        #138
        zeker weten dat ziet er grandioos uit

        Comment

        • westport
          Wicked Grower
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 3847

          #139
          Amai zeg wat een oogst, proficiat
          grtzzz


          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

          Comment

          • leo
            Retired
            • May 2008
            • 659

            #140
            ja en er komt nog wat bij maar dat moet nog een week drogen

            Comment

            • laurens_enzu
              T.H.C. Master
              • May 2008
              • 512

              #141
              mooie oogst!
              smoke ze!
              grtz

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #142
                Hehe, jij gaat zeker niet tekort komen .
                Laat het je smaken !

                Peace

                Comment

                • leo
                  Retired
                  • May 2008
                  • 659

                  #143
                  nou het laatste gewogen(op een paar takjes na) 105 gr. dus in totaal 603gr droog rookklare wiet van 11 planten die overgebleven zijn na diefstal budrot en meeldauw.

                  ik begon met 24 planten, na de aanval van slakken hield ik er 16 over. na boven genoemde 11 over. ik gok dat ik tussen de 200/400 gr heb weg gegeven aan mede verzorgers van mijn plantjes( misschien wel iets meer). dus al met al een zeer goede eerste kweek denk ik.

                  Comment

                  Bezig...