Thanx! groeien goed nu met die pk13-14, vandaag de laatste dag.
Hoe zien ze eruit?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Hier een pic, straks ff een vergrootglas aanschaffen, nog tips waar ik die kan halen?Attached FilesComment
-
Eyo Beernd,
Heb weer ff een kleine update gedaan. Flink last van schimmels en toprot gehad. Gelukkig op tijd kunnen snoeien en alle rotte shit eruit gehaald... Wel balen man!
Van het weekend wordt het heerlijk weer, kunnen ze wel ff gebruiken!
NB : Wat vind jij van het nieuwe forum? Ik vind het zwaar RUK, vorige was echt veel overzichtelijker...
CU!Comment
-
HELP wat is dit???? knippen of laten staan?Comment
-
Geen zorgen maken, heb effe iets voor je gerust te stellen. Zoek maar uit welk soortje het is
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...jes-t2119.html
Greetzzz
JonaComment
-
he bobo, dat dacht ik ook al, het is k2 en geen purple plant of iets. dus oogsten voordat ie gaat rotten??Comment
-
ow ow, die foto's had ik moeten uitvergroten (zo ook je eerste foto's waar niets van paars te merken valt), my bad :rolleyes:
Dacht dat je blaadjes gewoon paars waren, maar ze krullen aan alle kanten dus zal inderdaad wel iets grondigs mis zijn.
Hangen er uberhaupt al buds aan eigenlijk? staat precies niet zoveel aan
Spijtig mocht dit op een 0 opbrengst leiden
Comment

Comment