Hoe zien ze eruit?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beernd
    Retired
    • Jul 2008
    • 135

    #76
    Thanx! groeien goed nu met die pk13-14, vandaag de laatste dag.

    Comment

    • darkiess
      Retired
      • May 2008
      • 1645

      #77
      lekker man dan ben je bijna klaaar met je oogst en dan lekker knippen laten droogen en dan kan je genieten van je eigen rokertje

      Comment

      • leo
        Retired
        • May 2008
        • 659

        #78
        ben benieuwd naar het gewicht

        Comment

        • beernd
          Retired
          • Jul 2008
          • 135

          #79
          Nou ik denk dat t nog wel een week of 2 gaat duren voordat ik kan oogsten

          Comment

          • beernd
            Retired
            • Jul 2008
            • 135

            #80
            Hier een pic, straks ff een vergrootglas aanschaffen, nog tips waar ik die kan halen?
            Attached Files

            Comment

            • Fridge
              Retired
              • Jul 2008
              • 133

              #81
              Eyo Beernd,

              Heb weer ff een kleine update gedaan. Flink last van schimmels en toprot gehad. Gelukkig op tijd kunnen snoeien en alle rotte shit eruit gehaald... Wel balen man!
              Van het weekend wordt het heerlijk weer, kunnen ze wel ff gebruiken!

              NB : Wat vind jij van het nieuwe forum? Ik vind het zwaar RUK, vorige was echt veel overzichtelijker...

              CU!

              Comment

              • beernd
                Retired
                • Jul 2008
                • 135

                #82
                HELP wat is dit???? knippen of laten staan?
                Attached Files

                Comment

                • Jona
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 2797

                  #83
                  Geen zorgen maken, heb effe iets voor je gerust te stellen. Zoek maar uit welk soortje het is
                  http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...jes-t2119.html

                  Greetzzz

                  Jona

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #84
                    Je planten zijn zo goed als dood. Gaat blijkbaar al een hele poos mis .

                    Ik kan je sterk aanraden om te oogsten, er zal niets meer van bloemen bijkomen op dit moment.

                    Grtz

                    Comment

                    • beernd
                      Retired
                      • Jul 2008
                      • 135

                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      Je planten zijn zo goed als dood. Gaat blijkbaar al een hele poos mis .

                      Ik kan je sterk aanraden om te oogsten, er zal niets meer van bloemen bijkomen op dit moment.

                      Grtz
                      he bobo, dat dacht ik ook al, het is k2 en geen purple plant of iets. dus oogsten voordat ie gaat rotten??

                      Comment

                      • Jona
                        Retired
                        • Jun 2008
                        • 2797

                        #86
                        ow ow, die foto's had ik moeten uitvergroten (zo ook je eerste foto's waar niets van paars te merken valt), my bad :rolleyes:
                        Dacht dat je blaadjes gewoon paars waren, maar ze krullen aan alle kanten dus zal inderdaad wel iets grondigs mis zijn.
                        Hangen er uberhaupt al buds aan eigenlijk? staat precies niet zoveel aan
                        Spijtig mocht dit op een 0 opbrengst leiden

                        Comment

                        • beernd
                          Retired
                          • Jul 2008
                          • 135

                          #87
                          ik ga ze knippen zitten wel toppen aan maar niet zo dik kijk wel of het iets word

                          Comment

                          • leo
                            Retired
                            • May 2008
                            • 659

                            #88
                            zijn al je planten kapot of heb je nog meer, wel jammer hoor

                            Comment

                            • beernd
                              Retired
                              • Jul 2008
                              • 135

                              #89
                              Hoi, nee deze plant is van een kammeraad en zag t en dacht oe das niet goed en toen hek ff info bij jullie gezocht, hij heeft er nog 4 staan die wel goed zijn gelukkig

                              Comment

                              • beernd
                                Retired
                                • Jul 2008
                                • 135

                                #90
                                Vandaag weer zooi budrot eruit geknipt... lijkt wel of het er elke dag bij komt.. echt ruk.. wat raden jullie aan, knippen die handel of nog ff laten staan. de trichomes zijn milky..
                                Greetzzzzzz

                                Comment

                                Bezig...