De eerste maal ; 4x NLX

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #136
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Mooi Wierie Wierie,

    Denk maar zo: nu hebben de stekken ook genoeg plaats. ik neem aan dat je de beste hebt overgehouden. Zie het als een mooie kans om eens stekken te selecteren. Ze zullen vast nog mooie dames worden.

    En ja de drie in de waterbak staan er super vol op. Gaat goed! Hoeveel vingers maken ze nu per blad¿ Ook mooi dat de schimmel achterwegen is gebleven maar blijf alert he.

    Hopelijk ga je een mooie oogst tegenmoet.

    Grtz

    Comment

    • Wierie Wierie
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 848

      #137
      Re: De eerste maal ; 4x NLX



      Thanks Monty

      Ze hebben nu 5 tot 7 vingers per blad! En bovenaan de plant staan de blader steeltjes fier schuin omhoog richting de zon.

      Ze hebben het super naar hun zin
      NLX outdoor kweek 2011
      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #138
        Re: De eerste maal ; 4x NLX

        de dames staan er mooi en bossig bij.zoals ze nu beginnen te strekken lijkt erop of de bloei eraan komt!

        Comment

        • Xilvero
          Retired
          • Jun 2009
          • 208

          #139
          Re: De eerste maal ; 4x NLX

          Ziet er goed uit, ga zo door!

          Comment

          • SirSmokeAllot
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 1968

            #140
            Re: De eerste maal ; 4x NLX

            mwahahahah...ik voel de bubbels al op mijn tong
            Grtz $iR
            sigpic

            Comment

            • Wierie Wierie
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2008
              • 848

              #141
              Re: De eerste maal ; 4x NLX

              Tijd voor een update



              Na noodweer is er bij de gehalveerde slechte plant die al was doorgebroken door de schimmel nog een tak afgebroken.










              De andere 3 doen het perfect en de bloei is reeds al een week op gang!





              De stekken gaan ook perfect nog! Ik ben benieuwd wat er af gaat komen
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

              Comment

              • SirSmokeAllot
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2008
                • 1968

                #142
                Re: De eerste maal ; 4x NLX

                Wat een monsters wierie man!
                Grtz $iR
                sigpic

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #143
                  Re: De eerste maal ; 4x NLX

                  Wau pieriepierie
                  Gaat goed bij jou mooie boomen heb je hoor knap werk
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • snaaps
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 181

                    #144
                    Re: De eerste maal ; 4x NLX

                    Ken je nagaan als je ze in de vaste grond zou hebben gezet zouden ze wellicht nog groter zijn geworden..

                    Ik denk dat ik volgend jaar ook voor NLX ga, lees goede kweek verslagen hier over.

                    Comment

                    • organic
                      Psychonaut
                      • May 2009
                      • 739

                      #145
                      Re: De eerste maal ; 4x NLX

                      Damn da gaat vooruit daar kolossaal !

                      Comment

                      • Wierie Wierie
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2008
                        • 848

                        #146
                        Re: De eerste maal ; 4x NLX

                        Zo ik ben een weekje op vakantie geweest en me moeder heeft de planten verzorgt.

                        Het gaat erg goed de bloei zet goed door.
                        Wat me op valt is dat de plant een stuk MINDER ruikt als voordat de plant in bloei stond. Heel erg raar

                        Me moeder heeft ze een andere plek in de tuin gegeven want door harde wind waren ze al 5 keer omgewaaid.

                        Ook de stekken hebben al knopjes!

                        Tijd voor foto`s



                        De planten op een rij






                        Toppen




                        De gehalveerde plant




                        De Stekken

                        Gaat goed maar ik denk dat ze nog best lang moeten bloeien
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                        Comment

                        • Tosti
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 306

                          #147
                          Re: De eerste maal ; 4x NLX

                          Lijkt ook erg veel op mijn bosje

                          Comment

                          • Wierie Wierie
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2008
                            • 848

                            #148
                            Re: De eerste maal ; 4x NLX

                            Ja klopt ze lijken erg. Zou best kunnen dat dat ook NLX is.
                            NLX outdoor kweek 2011
                            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                            Comment

                            • SirSmokeAllot
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2008
                              • 1968

                              #149
                              Re: De eerste maal ; 4x NLX

                              Hey wierie man!
                              Mooie monsters he, had je verwittigd Zie dat ze bijna de deur voorbij hebben gestoken, ik voel de bubbels al op mn tong
                              Ziet er lekker uit man, hoop dat ze allemaal de rit kunnen uitmaken. Over het geuren kan ik nog weinig zeggen want het is al zo lang geleden maar een koolstoffilter was niet echt nodig. Heb al plantjes gekweekt die veel sterker geuren maar laat je niet misleiden wierie, NLX is the bomb! Een verborgen verleidster
                              Rofl, ik moet steeds lachen als ik de titel van je topic zie. Constateer dat de groeimicrobe je serieus in zn macht heeft samen met je moeder Gelukkig dat zij er nog is of je hele tuin stond al vol

                              Grtz $iR
                              sigpic

                              Comment

                              • Wierie Wierie
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2008
                                • 848

                                #150
                                Re: De eerste maal ; 4x NLX

                                Haha ja thnx sir... ja als het nog wat groeit krijg jij die fles met bubbels.

                                Alleen wat bedoel je met groeimicrobe..... ik ging even zoeken

                                mi·cro·be de; v(m) -n klein organisme, m.n. ziektekiem

                                Bedoel je dat ik al lekker het kweekvirus te pakken heb?

                                Dat kan je wel zeggen ja
                                NLX outdoor kweek 2011
                                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                                Comment

                                Bezig...