De eerste maal ; 4x NLX

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SirSmokeAllot
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 1968

    #166
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    wierie wierie man, wat een voorraadje is daarvan gekomen. mwahaha!
    Smakelijk!

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment

    • Wierie Wierie
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 848

      #167
      Re: De eerste maal ; 4x NLX

      Yo yo yo

      Hier alweer een update en nu over het gewicht.

      Ik sta echt versteld van mezelf. Ik heb heel veel weg moeten gooien vanwege schimmel en ook eerder in het jaar een aantal delen van de plant weg moeten knippen vanwege schimmel op de stam. Dit waren soms echt flinke takken.

      Ze liggen nu nog voor de verwarming op schotelsleetjes (om van de berg te glijden) erg handig om op te drogen

      Ondanks alles



      606 Gram droog!

      van 4 planten/struiken

      Echt mooi en ik heb zoveel weg moeten gooien van schimmel bij de laatste plant bijna de helft van alle toppen!

      Als dat niet was gebeurt zat ik denk ik rond de 800 gram droog.
      Volgend jaar wil ik voor de kilo droog gaan
      NLX outdoor kweek 2011
      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

      Comment

      • killercore
        Retired
        • Apr 2009
        • 300

        #168
        Re: De eerste maal ; 4x NLX

        lekkere oogst man kom je zeker tijd mee door ^^

        Comment

        • Focus
          Retired
          • May 2009
          • 61

          #169
          Re: De eerste maal ; 4x NLX

          hallo'kes

          dat ziet er zeer goed uit, man man, zo'n berg weed en dit enkel voor uzelf? stevige smoker

          ik hoop met mijn tweeling 100gram droog te halen, ik verwacht niks minder

          in elk geval veel succes en laat het u vooral smaken

          greetz

          Comment

          • Wierie Wierie
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 848

            #170
            Re: De eerste maal ; 4x NLX

            Nou nee niet alles voor mezelf hoor.

            Ik heb nog wat rokende medevrienden die graag wat van mij willen overnemen
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment

            • MarcoPM
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2008
              • 220

              #171
              Re: De eerste maal ; 4x NLX

              Zoooo wat veel!
              Ik hoop volgend jaar ook zoiets te halen, geweldige oogst.
              Jammer van de toprot, maar hier mag je ook heel erg blij mee zijn!

              Comment

              Bezig...