De eerste maal ; 4x NLX

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Wierie Wierie
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2008
    • 848

    #91
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    uuhm dan moet ik even rekenen.

    Ze zijn vanaf 1 april ongeveer.... dus nu 2.5 maanden ongeveer
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

    Comment

    • Wierie Wierie
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 848

      #92
      Re: De eerste maal ; 4x NLX

      Mensen ik heb een vraag............

      Als mijn planten straks in bloei gaan ga ik over van Canna Vega op Canna Flores.

      Nu vraag ik me af..... kan ik daarbij dan ook pk13/14 gebruiken?
      Of is het beter om bijvoorbeeld Canna Boost ofzo te gebruiken?

      Wie kan mij hier wat info over geven
      NLX outdoor kweek 2011
      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #93
        Re: De eerste maal ; 4x NLX

        Op de canna site staat wel een schema maar dat is voor binnenkweek , maar daar geven ze maar 1 week pk 13/14 mee en de hele bloeicyclus cannabooster.

        Grtz.

        Comment

        • D0RDT
          Wicked Stoner
          • May 2009
          • 215

          #94
          Re: De eerste maal ; 4x NLX

          Ik zou de gehele bloeiperiode pk13/14 gebruiken. alleen de laatste weken voor je gaat oogsten alleen water om te voorkomen dat je die pk13/14 straks oprookt en dat jij hard in de bloei schiet

          Comment

          • Wierie Wierie
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 848

            #95
            Re: De eerste maal ; 4x NLX

            Hmm de meningen verschillen dus.....

            Wie heeft hier meer info over
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment

            • organic
              Psychonaut
              • May 2009
              • 739

              #96
              Re: De eerste maal ; 4x NLX

              Volgens iemand op de chat kon je PK13/14 op halve dosis bij een booster gebruiken.
              Dat heb ik dus gedaan bij mijn speed devil en is mooi groen gebleven zonder overfeed kenmerken.
              Dat is mijn mening....
              Maar dat is uw vraag niet:
              Uw vraag is: beter cannaboost of pk13/14

              In mijn booster zit allesinds een pakje meer dan 13/14

              Ik heb hier zelfs kali korrels liggen met een K waarde van boven de 30.

              Dus op zich... kies maar, maar ik persoonlijk zou voor de booster gaan

              Comment

              • Smoking Fifi
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2009
                • 1362

                #97
                Re: De eerste maal ; 4x NLX

                Oorspronkelijk geplaatst door D0RDT
                Ik zou de gehele bloeiperiode pk13/14 gebruiken. alleen de laatste weken voor je gaat oogsten alleen water om te voorkomen dat je die pk13/14 straks oprookt en dat jij hard in de bloei schiet
                Denk dat je es de instructies op de fles moet lezen

                PK 13/14 Gebruiksaanwijzing
                ● Voor gebruik de fles goed schudden
                ● Voeg 3 weken voor de oogst, PK 13/14 toe aan een vol voedingsvat in de volgende dosering:
                150 ml concentraat op 100 liter voedingsoplossing (1:666) Dit mengsel 3-6 dagen met het gietwater meegeven.


                --> bron: http://www.canna.nl/node/1306
                Anders zouden ze het er wel bijzetten als het heel de bloei mag meegegeven worden zonder kwaad, zou voor hen grotere verkoop betekenen dus meer winst

                PS: ik verkies PK13/14, het is bewezen dat het werkt. Zelf ook al ondervonden en als ik de boost gebruik zie of smaak ik totaal geen verschil dus deze is echt geldverspilling. En bij PK13/14 merk ik toch wel een klein verschil: iets hardere en meer gevulde toppen..
                En de cannaboost is geen voeding maar een supplement dus kan je naast canna boost nog altijd evenveel voeding (bv PK13/14) geven. Maar ik zeg het nogmaals ik ben ervan overtuigd dat dit enkel iets uithaalt als je tekorten hebt in je reguliere voeding die er normaal gezien niet zouden mogen zijn dus heeft deze echt geen nut.
                Let wel PK13/14 is wel een voeding dus het deel PK13/14 moet je van je reguliere bloeivoeding aftrekken
                Last edited by Smoking Fifi; 24 June 2009, 05:18.
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment

                • Wierie Wierie
                  Senior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2008
                  • 848

                  #98
                  Re: De eerste maal ; 4x NLX

                  aha bedankt voor deze nuttige info.

                  Dus ik moet er rekening mee houden dat ik de PK13/14 niet teveel met de flores meng...
                  anders krijg ik overvoeding.

                  Oke mooi nou het is nog niet zover maar dan ben ik daar al in iedergeval weer van op de hoogte
                  NLX outdoor kweek 2011
                  Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                  De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                  Comment

                  • tiezzz
                    Expert Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 80

                    #99
                    Re: De eerste maal ; 4x NLX

                    Hoi

                    Ik zat met het zelfde probleem.
                    Wat moet ik kiezen pk 13/14 of canna boost.
                    Ik heb uiteindelijk gekozen vook pk 13/14.
                    Heb het nagevraagd bij Growshop die gaf ook het advies pk 13/14.
                    Ook door jullie andworden heb ik hier voor gekozen, en zoals ik nu lees heb ik de goede keus gemaakt, dus bedankt daar voor.


                    grzzz tiezzz

                    Comment

                    • Wierie Wierie
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 848

                      #100
                      Re: De eerste maal ; 4x NLX

                      Ja ik ga ook voor de pk 13/14 alleen even kijken hoe ik een goeie combi maak met terra flores.
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                      Comment

                      • Wierie Wierie
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2008
                        • 848

                        #101
                        Re: De eerste maal ; 4x NLX

                        Zo jongens...... weer meer als een week verder en de planten groeien echt gigantisch hard nu met dit warme weer.....

                        Het bladprobleem is opgelost.... ik heb de planten wat meer Terra Vega gegeven bij het water en nu zijn de bladeren weer mooi groen zonder gele puntjes. Ook de 1 vingerige bladeren zijn gestopt.

                        Er komen nu weer mooi 3 en 5 vingerige bladeren tevoorschijn aan de bovenkant dus dat is een goed teken










                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                        Comment

                        • Exmember3559
                          Expert Stoner
                          Nieuw Lid
                          • Jun 2009
                          • 98

                          #102
                          Re: De eerste maal ; 4x NLX

                          Ze staan er mooi bij ,, zien er ook vrij stevig uit
                          zal binnenkort wel worden beloond

                          Comment

                          • Smoking Fifi
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2009
                            • 1362

                            #103
                            Re: De eerste maal ; 4x NLX

                            WOW het zijn mooie groene bomen aan het worden
                            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                            A. The cop!

                            Comment

                            • Wierie Wierie
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2008
                              • 848

                              #104
                              Re: De eerste maal ; 4x NLX

                              @ MR. Green

                              Ja die stammen zijn echt heel erg dik aan het worden
                              NLX outdoor kweek 2011
                              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                              Comment

                              • SirSmokeAllot
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2008
                                • 1968

                                #105
                                Re: De eerste maal ; 4x NLX

                                Jaja wierie,
                                Nog enkele van die zo'n dagen en je moet me een fles champagne rosé
                                Mooi gedaan man, zien er verleidelijk uit en vol lekkere nieuwe scheutjes!
                                Grtz $iR
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...