De eerste maal ; 4x NLX

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #16
    Re: De eerste maal ; 4x NLX

    Zien er dik ok uit.
    Welke voeding ga je geven?

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • BaZe
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 282

      #17
      Re: De eerste maal ; 4x NLX

      ziet er gelikt uit

      alleen ik zal nooit buiten kweken is niet te doen in mijn plaats me buren smoken ook en denk de rest van de straat ook wel ruiken hun de planten weet ik zeker dat ze die gaan jatten

      wel slim idee met je emmers
      2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
      http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

      Comment

      • Wierie Wierie
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2008
        • 848

        #18
        Re: De eerste maal ; 4x NLX

        Oorspronkelijk geplaatst door westport
        Zien er dik ok uit.
        Welke voeding ga je geven?

        Grtz
        Dat weet ik zelf ook nog niet precies.

        Ik wil voeding van canna geven.
        Ik weet alleen niet of ik de Bio Canna neem of de gewone Canna

        Iemand suggesties>?

        NLX outdoor kweek 2011
        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

        Comment

        • Wierie Wierie
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2008
          • 848

          #19
          Re: De eerste maal ; 4x NLX

          Zo mensen ik ben begonnen met de voeding.

          Ik heb voor normale canna gekozen......dit meer omdat er geen bio was.
          Haha

          Ik heb 4 planten en ik heb 15 ml Canna Vega met 4 liter water gemengt en verdeelt over de 4 planten.
          Is dit wat? Of zou ik er meer voeding bij moeten doen?
          NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

          Comment

          • Wierie Wierie
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2008
            • 848

            #20
            Re: De eerste maal ; 4x NLX

            Even een update weer...

            Ik zie nu ineens dat ik al knopjes in de planten heb

            Ik snap het niet ze zijn pas 3 weken oud en dit is de eerste week buiten.
            Het is toch helemaal niet de bedoeling dat die plantjes nu al in bloei gaan?




            Last edited by Wierie Wierie; 1 May 2009, 09:40.
            NLX outdoor kweek 2011
            Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
            De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

            Comment

            • SaRs!
              Wicked Stoner
              • Jan 2009
              • 249

              #21
              Re: De eerste maal ; 4x NLX

              Autoflower?

              Ik weet het niet, het is wel raar ja :p

              Haal je ze ook binnen?

              Want dan kan het dat je ze te vroeg binnen gehaald hebt en zo op 12-12 hebt gezet ofzo.

              Peace

              Comment

              • Wierie Wierie
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2008
                • 848

                #22
                Re: De eerste maal ; 4x NLX

                Ha nee ik haal ze helemaal niet binnen.

                Ze hebben 18/6 gestaan de eerste 2 weken binnen en staan nu precies een week buiten. Buiten is het ongeveer 12/12 nu en snachts blijven ze ook gewoon lekker buiten.

                Raar ja...........nou ik wacht af..... we zien wel wat het wordt
                NLX outdoor kweek 2011
                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                Comment

                • Flip Hasjkip
                  Wicked Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Sep 2008
                  • 3595

                  #23
                  Re: De eerste maal ; 4x NLX

                  Het aantal uren zon is op dit moment zo'n 14 uur. Auto-flower is een mogelijkheid ? Misschien heb je wel geluk, is je wietje lekker vroeg klaar dit jaar !

                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment

                  • Wierie Wierie
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2008
                    • 848

                    #24
                    Re: De eerste maal ; 4x NLX

                    Hmm ik hoop het niet eigenlijk want dan heb ik zoiets van ik had nog wel een kweek er bij kunnen doen. misschien groeit hij lekker door nog heel lang
                    NLX outdoor kweek 2011
                    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                    Comment

                    • DenGiles
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2009
                      • 157

                      #25
                      Re: De eerste maal ; 4x NLX

                      ik geef men plantjes dat naar buiten gaan 18ur licht nu, als ze volgend maand buiten zouden gaan, gaan ze toch niet beginnen bloeien hoop ik wegens het uurverschil?grtz
                      Wil je van Bil bel dan naar GIL

                      Comment

                      • Wierie Wierie
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2008
                        • 848

                        #26
                        Re: De eerste maal ; 4x NLX

                        Ja dat hoop ik ook niet giles........ ik weet het niet wat er bij mij aan de hand is. Erg appart maarja we zien wel hoe het verder gaat
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                        Comment

                        • DenGiles
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2009
                          • 157

                          #27
                          Re: De eerste maal ; 4x NLX

                          haha ja idd zal de vraag eens in mijn thread stellen grtz
                          Wil je van Bil bel dan naar GIL

                          Comment

                          • Derooie2
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 107

                            #28
                            Re: De eerste maal ; 4x NLX

                            Waarom heb je die stokken bij je planten staan? Ik bedoel, hoe krijgen ze daar steun van? Groeien ze daaraan of zo iets ?

                            Comment

                            • Wierie Wierie
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2008
                              • 848

                              #29
                              Re: De eerste maal ; 4x NLX

                              Haha nou ik had ze eigenlijk er al bij gestoken voor als hij straks wat groter is en dan hoef ik straks niet meer door alle wortels heen te steken.
                              NLX outdoor kweek 2011
                              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                              Comment

                              • Wierie Wierie
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2008
                                • 848

                                #30
                                Re: De eerste maal ; 4x NLX

                                Update!!

                                Zo mensen de knopjes groeien dus niet verder en blijven zo groot als ze zijn.
                                De plantjes groeien inmiddels wel weer verder

                                EN HOE!

                                3 cm in 2 dagen ze gaan als een speer met dit lekkere weer

                                De grootste is nu al 38 CM!!

                                Dat vraagt om mooie fotos !!

                                |||
                                vvv



                                Last edited by Wierie Wierie; 1 May 2009, 09:41. Reden: ja uuh ff wat vergete sjonge jongeeuh
                                NLX outdoor kweek 2011
                                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                                Comment

                                Bezig...