Organic's outdoor 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Oblivion
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 245

    #106
    Re: Organic's outdoor 2009

    Leuk om te horen dat het goed met je gaat!
    Een mens moet idd prioriteiten stellen in z'n leven..
    Het ga je goed! (Niet als afscheid bedoelt )

    Comment

    • Xtreme
      Banned
      • Jul 2009
      • 4271

      #107
      Re: Organic's outdoor 2009

      Leuk Organic, kennelijk heb je goed nagedacht. Je hebt volkomen gelijk met dat micro-klimaat. Dat experimenteren zie ik ook wel zitten. Als iets je niet aanstaat, waarom dan ergernis of maar wat aanrommelen? Gewoon rooien of rigoureus snoeien die hap, je hebt immers nog andere planten genoeg.

      Xtreme

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #108
        Re: Organic's outdoor 2009

        Wau knap van je Orga
        We hebben samen een dik gevecht geleverd hier , maar nu neem ik mijn petje voor jou af hoor.
        Knap dat je zo afstand hebt genomen en je gezin op de eerste plaats hebt gezet.
        Inderdaad kweken moet een hobby blijven en leuk zijn dan komen er de mooiste planten te voor schijn.
        Je weet er genoeg van en je ben slim genoeg dus ook dat komt goed.
        Wens je veel geluk en liefde toe samen met je kindje en vriendin

        groetjes Bella
        God was never on your side..

        Comment

        • SirSmokeAllot
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 1968

          #109
          Re: Organic's outdoor 2009

          Nice one orga zelf ook een dipje gehad en ur right!
          Keep up the good work en laat ons nog eens iets horen over je wacky experimenten Zul je binnekort kunnen gaan roken van je orgatobacco extra zware sjag? Hou het leuk!

          Grtz $iR
          sigpic

          Comment

          Bezig...