Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Organic's outdoor 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: Organic's outdoor 2009

    Ben ook benieuwd wat daar van gaat komen!

    Hoop dat je probleem (wantsen) over is.

    Ga zo door!

    Comment


      #77
      Re: Organic's outdoor 2009

      ziet er netjes uit hoor
      God was never on your side..

      Comment


        #78
        Re: Organic's outdoor 2009

        Thx for reacties
        Allereerst verontschuldig ik mij ook voor de oerlelijke achtergronden op de foto's. Ik zou het liever ook allemaal doen in de hoofdtuin, maar dat gaat niet.

        Jo markster
        Ja, tegenslagen met de planten is relatief 't Is vooral de onzekerheid, kan ik de grow afmaken of niet

        Vanavond pak ik de resoluut de wantsen en andere bladzuigers aan met Bayer.

        De Black Jack stekken, daar hebben er maar 4 het van gered. 1 van de 4 is nog een twijfelgeval.
        Wat mij wel opvalt is dat het gelukt is. Ik had nooit gedacht dat deze zouden wortelen door ze met prop neer te poeffen in het hoge gras.
        Ik had al afgelopen dagen de ventilatiegaten bovenaan opengezet. Maar nu heb ik het propdeksel moeten verhogen m.b.v. izomo. Zo worden ze toch ook weer niet direct blootgesteld aan felle windstoten waar we vandaag wel mee te kampen hebben.




        De Amnesia Haze Volle Grond doet het goed... ze gaat wel een beetje hangen. Ze kan best wat water gebruiken, maar voor wie weet hoe ik ze grootbreng... Ze kan gerust nog even wachten.



        De S.A.D. vertoont ook vergeelde bladeren en krijgt nochtans op volle dosis voeding. Straks maar eens een grondmix klaarmaken, rijk aan stikstof en deze rond de plant uitstrooien. Als de bloei bijna op haar einde is leg ik een nieuwe laag grondmix rijk aan vinassekali. Een zeer bushy lady





        Vragen staat vrij, antwoorden dan weer minder. Maar toch bedankt om de grow te volgen allesinds
        Last edited by organic; 15 July 2009, 16:04.

        Comment


          #79
          Re: Organic's outdoor 2009

          ze staan er naar mijn idee prachtig bij.keep m green!

          Comment


            #80
            Re: Organic's outdoor 2009

            Jo Organic, ruilen van plantjes ghehe

            Comment


              #81
              Re: Organic's outdoor 2009

              Yo Organic,

              Had overlaats gewoon enkele zaden in tuin geploft met deksel prop erop. Allemaal zijn ze uitgekomen. Op hetzelfde moment in voorgroeikot evenveel zaden laten ontkiemen van dezelfde zadenoogst, helft niet uitgekomen, ik denk door te warm. Dus ja, natuur doet wel zijn werk he!
              Zie dat je de stekken op de blote tegel hebt gezet, dat zou ik niet doen. Om te wortelen hebben stekken warmte nodig aan de wortel, niet in je prop. De bodem moet dus warm genoeg zijn. Een steen warmt vlug op in de zon en wordt heel koud snachts... Bij mij staat alles gewoon op de volle grond die wat los is gemaakt en bedekt met wat batmix (als worteltje door jiffy dan nog steeds makkelijk los te maken zdr schade en direct voeding he, nooit tekort).
              En ja, veel suc6 nog met de rest he kerel!!! Jammer dat je zoveel zorgen hebt!

              Grtz $iR
              sigpic

              Comment


                #82
                Re: Organic's outdoor 2009

                Goeie tip Smoke allot... Is inderdaad kouder!
                Merci voor uw goed zorgen man

                Thanks Markster
                En neen Iwantweed, deze zijn allemaal lekker voor mezelf
                Als ze smaken zoals ze ruiken, damn

                Update:
                Ik zit met een dilemma, BJ stekken volle grond of in pot...
                Ach, ik heb nog tijd denk ik zo... hoewel het medium al zo goed als volledig doorworteld is. Eentje ervan vliegt hoogtwss in mijn compostkuip.
                Ik composteer nu wietplanten en ga die compost dan volgend jaar gebruiken.



                De ice cool, weinig over te melden... Heb ik gewoon buiten gezet en laten doen. Deze staat echter al wel in volle grond.



                SAD wordt hoe langer hoe bossiger en vind dat ze in mijn mening strak en fier staat. Moch alleen in mijn mening wat groener zijn... Maarja, ik denk toch dat ze mij zal bekoren in het eindresultaat.



                De Amnesia volle grond heb ik dan toch maar power-zyme gegeven en de traditionele supervit erbij. Kwestie van de sporenelementen en aminozuren op peil te houden. Vraag me echter wel af of dat onder voeding kan gerekend worden?



                De Amnees stek verbaasd me... zo ruiken dat ze doet, abnormaal. Veel straffer (de typische straffe wietgeur) dan de zaadplant. De zaadplant ruikt meer haziger.
                Ik moet zeggen dat die koeienmest toch goed werkt. Maarja, steekt nog ander lekkers bij ook he. Zoals je kan zien op de foto rechts heb ik ze opgesnoeid. Ik kreeg haar bladeren maar niet strak en fier... Ik denk dat ze nu beter haar energie kan verdelen door de opkuis. Moet ik ook niet meer dieven in de komende toekomst. Ben blij dat ik het gedaan heb. Ik heb er ook gelijk de slecht ontwikkelde scheuten afgehaald zodat ze alle energie op de goede kan centraliseren.



                Denk dat ik pas opnieuw update als de bloei er flink in komt....
                Grtn

                EDit = 27/07/09 voor de opgekuiste amnees te tonen
                Last edited by organic; 28 July 2009, 00:01.

                Comment


                  #83
                  Re: Organic's outdoor 2009

                  hehe organic...je leeft nog
                  Je buitentuintje ziet er toch wel lekker uit zeker kerel!!! Zou daar wel eens nachtje komen kamperen.
                  Mja, herkenbaar he die dame. De SAD die bij mij indoor 67 dagen heeft gestaan (laatste oogstronde tricho's >50% amber), en goed donker heeft gehad (ook gekliefd geweest ) is heavy... Die vreemde smaak zit er nog steeds een beetje in maar is niet meer zo overheersend en stoort eigenlijk niet meer. Goede high en sterke stoned, maar eigenlijk de combi die me het meest aanstaat. Jammer dat het zon klein plantje is, spaar ze voor een goed moment en check haar dan eens optimaal
                  Mja en dat de stek beter is of de zaadplant heb ik ook wel al eens meegemaakt, volgens mij omdat je 'ervarener' begint te worden en ze ook 'beter' hebt verzorgd vanint begin (voeding, warmere temperaturen, ...). Aminozuren zijn volgens mij een bouwsteen voor voeding, en sporenelementen worden Secundaire/macro-voedingsstoffen genoemd (mobiel over de hele plant). micro = magnesium & calcium.
                  Suc6 nog kerel!

                  Grtz $iR
                  sigpic

                  Comment


                    #84
                    Re: Organic's outdoor 2009

                    Thx smoke allot
                    Ik ben dan toch maar begonnen met voeden hoor.

                    Puur natuur aan de volle grond, had ik misschien beter eerder bedacht. Kon ik die grond opwaarderen, want de grond van hier voldoet echt niet om die Amnesia Haze de vervullen.
                    De stek in een maar amper 11L pot doet het beter en is de zaadplant inmiddels al ingehaald. Qua sterkte gaat de pluim toch naar de zaadplant, denk dat het in potentie ook wel zo zal zijn. Want komt een "petrol" geurke af, en de andere ruikt meer naar rabarbar.

                    Moet hier toch ff zeggen, die ICE COOL amai mijne zak mannen. Die heeft een echt speciaal geurke en hoop dat ze dat ook zal omzetten in smaak.
                    De BJ stekken doen het goed, ik overweeg eentje snel op 24h te zetten en uit te groeien tot volwaardige moeder. Dan moet ik toch weer geen zaadjes opnieuw kopen he. Ik ben gewoon zot van Black Jack.
                    Een soortje dat niet gierig op voeding is, en dat zet zich om in kwaliteit zeker?

                    Enfin, hier de foto's.



                    Foto bovenaan:
                    Helemaal links de ice cool, mooie opbouw vind ik. Jammer dat ik ze zo laat zaaide want denk dat zij best wel wat kon worden outdoor. Echt ik blijf erbij, uiterst speciale geur! En de rest zijn allemaal BJ stekken Die pot waar ik de emmer onder heb gezet zal hoogtwss de moeder worden.



                    Foto bovenaan:
                    Amnesia stek, bekijk maar op vorige foto's... ze is enorm aangezweld. Heb ze wel getopt. Ze is nu beter in haar energieverdeling vind ik persoonlijk. Maarja, kan aan mij liggen ook. Ook deze pot staat in een emmer omdat ik haar langs onder water geef.
                    EXTRA info: Ik had pissenbedden onderaan broeden tussen de hydrokorrels in de pot. Ik heb die ne nacht in een emmer laten aantrekken (omdat het medium uitgedroogd was) en 's ochtends alle pissenbedden dood
                    Ecologischer kan toch niet he? Ik voel me nog altijd evenschuldig daarna, maar toch minder schuldig naartoe moederke natuur toe.



                    Foto bovenaan:
                    Amnesia Zaadplant. TAaie dame, maar vraagt toch de nodige stikstof.
                    Vele weten dat ik deze puur natuur wou laten gaan. Maar heb ze toch organische hesi tnt gegeven en bloedmeel laten oplossen in water. Ze doet het in mijn mening sindsdien veel beter.



                    Foto bovenaan:
                    SAD, oh die SAD... wat een strijd ben je toch. Ze zal als eerste geoogst worden en kon maar beter mijn gevecht waardig zijn geweest. Hier heb ik dikwijls van gedacht: uitrukken dan maar? Maarja, it isn't over till the fat lady sings he. (lees joint burns) Want als je haar scheuten even uit elkaar haalt zie je wel dat ze goed zal opbrengen voor zo'n klein struikje te zijn. Ik gok toch op MINSTENS 75g droog.
                    Last edited by organic; 13 August 2009, 14:23. Reden: sleepless night and grammar = crash du fatal

                    Comment


                      #85
                      Re: Organic's outdoor 2009

                      Hey orga ziet er wel goed uit met je plantjes enkel die laatste ik zou hem toch es proberen naar de top van voeding drijven.. Zodat ze weer lekker donker groen komt voor de echte bloei begint dan heeft ze de nodige reserves om megatoppen aan te maken
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                      A. The cop!

                      Comment


                        #86
                        Re: Organic's outdoor 2009

                        Yo orga,

                        Dat was lang geleden man!!! Opletten met teveel stekken en moeders maken van gefeminiseerd zaad he kerel, zou wel eens lelijk kunnen tegenslaan...
                        Voor de rest zien ze er idd goed uit in vergelijking met vorige foto's toch heel wat aangekomen. Vdb is zot van SAD en ikzelf heb er ook wat ervaring mee en blijkbaar is het echt een plant die een te vochtige bodem niet goed kan verdragen (niet echt geschikt voor bij ons buiten dus).
                        Ik vertelde hem dat van de 3 heeft 1tje veel opgebracht en hij sprak onmiddellijk over niet teveel wateren. Na wat denken kwam ik tot besef dat die ene de laatste in het rijtje was en al eens wat minder water kreeg... Van de andere 2 had de batmix een vreemde geur na de oogst en de planten hadden merkelijk minder worteltjes.
                        Veel suc6 nog orga

                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment


                          #87
                          Re: Organic's outdoor 2009

                          Looking good m8!

                          Comment


                            #88
                            Re: Organic's outdoor 2009

                            mooie dames keep up the good work organic

                            hopelijk word het een lekker rokertje

                            Comment


                              #89
                              Re: Organic's outdoor 2009

                              Wat een mooie collectie heb je daar organic.

                              Die BJ stekken doen het zeker goed ben benieuwd wat daar nog af gaat komen
                              NLX outdoor kweek 2011
                              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                              Comment


                                #90
                                Re: Organic's outdoor 2009

                                damn organic hier gaat het ook lekker.
                                blijf zo voortdoen en stuur mij maar eens een amnesia rokertje via de post

                                Comment

                                Bezig...
                                X