Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Organic's outdoor 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Organic's outdoor 2009


    Round one...fight!!! Was waarschijnlijk da boerke, is op vrije voeten en heeft smoor nodig!!! hehe lol...
    Suc6 met je SAD man, ziet er naar mijn mening overheerlijk uit! Mooi van onder tot boven En die slakjes? Zien er net uit als die uit mijn aquarium en vijver. Staat die dicht bij vijver of stilstaand water misschien?

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment


      #62
      Re: Organic's outdoor 2009

      Iszo, geen zorgen Een buitenplant zal ik nooit binnenemen, tenzij een stek ervan

      Smoke allot
      LOL Yeah

      Ja dien boer met zijn slaafkes... Dat da terug op vrije voeten mag lopen... en wij maar voorzichtig zijn en discreet. Mah bon, het was een procedure fout en die zullen ze wss niet meer maken en ook niet bij de homegrower.

      Die slakken...
      Kan ik die dan gewoon in de vijver gooien zonder dat ze stikken? Nu gooi ik ze van het veld af. Er is hier een vijver ja, maar toch een 30m afstand tussen de plant en vijver.
      Want hier in de vijver toch wat algen hoor. Niet te doen en geen goedkope filter hoor!
      Filter was duur, met fonteintje

      Maar het gaat komen, .... we gaan bezoek krijgen.
      Ik overweeg de BJ uit te trekken en uit te spreiden via stekken.
      Ik moet er nog eens heel goed over nadenken... maar we hebben maar een week. God/Soma help me!

      Ja die S.A.D. is mooi he maar veranderde weer van geur.... straffer.. meer wietgeur er in, en dat speciale zoete ebt weg.
      Je ziet ook dat ik ze een beetje opgesnoeid heb he?
      Tzal hopelijk geen anderhalve meter hoog worden.. of kzal langs boven mogen snoeien (of mss wel marcotteren haha)

      Heerlijke updates volgen... Het amnees stekje staat ook mooi fier naar boven.
      Dat is het experimentje dat ik doe. Ene in volle grond, met nul de kote voeding. Zelfs geen water! Ze zal al echt slapkes moeten hangen voor ik ze water ga geven.
      Die stek gaat wel voeding krijgen... maar pas in de bloei. Steekt beendermeel, bloedmeel en supermix in de grond.

      De BJ stekjes doen het ook goed.

      Jaja, mijn dames hebben alles behalve te klagen
      Los van de accidentjes dat BJ heeft moeten verduren.

      Comment


        #63
        Re: Organic's outdoor 2009

        Oorspronkelijk geplaatst door easyrider View Post
        eh? staad die speeddevil nu in bloei of zie ik dat verkeerd ?
        Lijkt er wel op zo te zien.

        Grtz

        Comment


          #64
          Re: Organic's outdoor 2009

          Joe mannen, vandaag ist zover...
          R.I.P. black jack!
          Ze heeft veel meegemaakt, ze heeft zich telkens sterk gehouden.
          Maar ze vliegt de compost op

          We gaan verder met een stekje tussen het hoog gras.

          Comment


            #65

            Comment


              #66
              Re: Organic's outdoor 2009

              Ja het moet gewoon, ze is er door gekomen en ging het zeker halen... maar het moet... ze komen op bezoek.

              Comment


                #67
                Re: Organic's outdoor 2009

                Oorspronkelijk geplaatst door organic View Post
                Ja het moet gewoon, ze is er door gekomen en ging het zeker halen... maar het moet... ze komen op bezoek.
                Ahja, klote man he maarja na regen komt zonnenschijn.

                Comment


                  #68
                  Re: Organic's outdoor 2009

                  De drank roept naar me, "het is maar 50m stappen, kwartiertje gieten en je bent even de zorgen vergeten"

                  Tegelijk denk ik, het zal dan weer een ravage worden met onherstelbare gevolgen...

                  Tranen staan me nabij, mijn mond tot op de grond geplakt.. gefronste wenkbrauwen...
                  Mijn prijsdame is op de compost... ik kan niet deftig de stekken laten wortelen... het hangt allemaal van hoop af...
                  Wortelen ze? Gaan ze aanslaan?

                  De drank roept me weer, "ik ben legaal jongen.... kom kap je vol, laat die wiet voor wat het is..."

                  Ik vecht nog even door, afvragend of de drang altijd op een toppunt komt bij de minste tegenslag...

                  Ze is eraan, ...
                  Dramaqueen opstellend druk ik dadelijk op "submit reply"... while I'm wondering why the government doesn't want me to be high...
                  Attached Files

                  Comment


                    #69
                    Re: Organic's outdoor 2009

                    Men, man.

                    umpf, hard man. maar laat die drank maar ff want daar heb je morgen spijt van. doorsta je rouw en kom tot nieuwe inzichten man.

                    grtz

                    Comment


                      #70
                      Re: Organic's outdoor 2009

                      Onze laptop is kapot!
                      Ik heb een oud machientje uit de kelder moeten halen om terug online te kunnen.

                      Ja 't heeft dik pijn gedaan... Maar nachtje slapen en de =BJ stekjes nog mooi recht te zien tussen het hoge gras, voelde ik me wel beter.
                      Ik heb geen alcohol gedronken, maar ik ga morgen toch achter een vette zak wiet hoor

                      Hopelijk slaan te stekken aan...
                      Ik ga ook niet meer op elke pagina van't forum kunnen lezen, want het duurt soms heel lang voor dat geladen is. Schuld -> laptop

                      Dus fingers crossed ... want ik wil echt wel opnieuw BJ roken dit jaar.

                      Comment


                        #71
                        Re: Organic's outdoor 2009

                        Tjonge jonge, niet bij te houden. Weekje afwezig en den outdoor is al een bijbel lang aangegroeid.
                        Iedereen goed bezig

                        Ik heb hier na de tegenslagen toch eindelijk wat voorspoed .
                        Op een kleine tegenslag na bij de Amnesia Haze, Hier te lezen

                        Soit, we gaan updaten he.

                        Amnesia Haze Volle Grond Puur natuur:
                        Als ge op de link geklikt had, weet ge welk haar enige probleem is.
                        Verder dan dat bouwt ze mooi op, ze bouwt langs boven op de scheuten mooi dicht op elkaar op. Ik kan hier alleen maar langwerpige buds bij inbeelden.
                        Hoe deze van kwaliteit gaan zijn weet ik niet. Ik geef ze niets van voeding en ook geen water. Gewoon de volle grond en de regen dat de natuur haar gunt. Als ze echt slappekes gaat hangen, dan pas kom ik met water af.
                        Nu ze wat gaten heeft, ga ik toch eens overwegen of ik ze geen extra magnesium geef om meer weerstand in het blad op te bouwen.
                        Other then that... ze gaat sweet en geen klachten


                        _____________________________

                        Amnesia Haze Stekje in 11L pot met organisch en voeding op water.

                        Ja dit stekje komt van een vorige zaadplant. Een andere dan die in volle grond. Ze kan wel wat meer gebruiken, maar die van RQS hebben niet veel nodig, dus geef ik ook uiterst weinig.
                        Pas in bloei zal ik de pk's deftig opvoeren en hopen dat ze kristal over haar bladeren zal sneeuwen gelijk een suikerfeetje snoepjes onder het kopkussen legt.


                        Ge zou gaan denken dat ik me vergis heb van stek en dat dit een BJ is he?
                        ___________________________________________

                        S.A.D. Volle Grond, Organisch en voeding op water.

                        Zoals verwacht... Klein, compact en bossig. Ik heb ze proberen fimmen, maar de onderste internodes gaan niet samen met de bovenste groeien peisek. Enfin, er steken in ieder geval 4 scheuten naar boven, maar mogen in mijn mening gerust een stuk aansterken. De voeding staat dus op maximum hoeveelheid. Enzymen, tnt en geregeld nog een portie wortelstim.

                        Ze heeft haren opkuis en onderhoud met open armen ontvangen en staat fier naar de zon gericht. Gezegend zijt haar bestaan.


                        ___________________________________

                        Black Jack Stekken

                        Wat een zonde, een mooie grote zaadplant die al mooi op leeftijd was moeten nekken. Nog voor de fleur van haar leven. Het zij zo, gedane zaken nemen geen keer. En wat ik gedaan heb, moest gedaan worden.
                        Moge Soma mijn daad begrijpen en de stekken wat meer weerstand geven.

                        Veel stekken gaan achterblijvers worden, staan ook niet optimaal. Gestekt en tussen hoog gras geplaatst.
                        De ene die ik van dicht gefotografeerd heb is wss de enige dat ik ga overhouden. Scharminkels horen hier niet thuis, zeker niet na teveel tegenslag.
                        De oogst is gezakt ziender ogen en ik mag blij zijn dat ik dit jaar maar een 100g droog oogst. Het zij zo.
                        Algoed dat dit maar een hobbykweekje is he ! Maar ik hoop er langs de andere kant ook lang van toe te komen.


                        ___________________________________________

                        Sweet Thai en Ice Cool zaailingen 1L pot.

                        Valt niet veel over te melden. Krijgen enzymen en wortelstim tot het potje volworteld is en dan volle grond. Ze krijgen wel een enorme groeiboost door de zon. De zon werkt wel een stukje beter dan wat spaarlampen en/of tl-lampen


                        De grootsten is den Thai

                        Comment


                          #72
                          Re: Organic's outdoor 2009

                          High Organic,

                          Ja weekje weg en het forum is weer flink gegroeid, gaat bijna net zo snel als je planten he. ziet er schoon uit die struiken.

                          Keep it up.

                          Comment


                            #73
                            Re: Organic's outdoor 2009

                            Hey, nu kom ik je verslagje toch ook volgen hoor! Jammerlijke tegenslagen zoals ik die ook ken. Succes met de plantjes en al de rest uiteraard!

                            Comment


                              #74
                              Re: Organic's outdoor 2009

                              ik snap de problemen niet zo ,die planten zien dr hartsikke lekker uit!gewoon lekker hun ding laten doen.en lekker blijven knuffelen!

                              Comment


                                #75
                                Re: Organic's outdoor 2009

                                mmm ziet er lekker uit,ben eens benieuwd binnekort
                                ik blijf je volgen

                                Comment

                                Bezig...
                                X