Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Organic's outdoor 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Organic's outdoor 2009

    puik werk organic ziet er mooi uit

    Comment


      #92
      Re: Organic's outdoor 2009

      Joe mannen en vrouwen,

      Wees welgekomen in mijn nieuwe update.
      Vandaag staan enkel de zaadplanten in de kijker.

      Daar is toch wel wat werk aan verricht. Ik heb de Amnesia zaadplant in een 80L kuip gedropt met Aveve universele grond voor bloeiende planten. Ik heb hier zo goed als geen organische stoffen in bijgevoegd omdat ik graag mineraal wil bijvoeden.
      Ik heb ook alle verkleurde bladeren eraf gesnoeid om te kijken of haar voeding nu voldoende is. Als daar nog verkleuring in komt, weet ik dat ik nog meer moet opdrijven. Maar ik ben safe om te stellen, she got all she needs.




      De SAD heb ik geheel opgesnoeid. Alles wat in mijn ogen geen energie waardig was is zonder pardon afgevlogen. Nu is er ook een betere windstroom en groeien de scheuten minder in elkaar. De scheuten zijn beenhard, echt aangehout. Ze moet nog wel de deftige bloei in, maar dat is heel vlakbij nu. Maar als ik dan zo even de weken uittel, betwijfel ik ten zeerste of zij eind september klaar zal zijn. Dit is nochtans haar oogstdatum volgens Sweet Seeds en net daarom heb ik haar in de volle grond laten steken. Achja, we gaan zien he... De fat lady hasn't sang yet.

      Comment


        #93
        Re: Organic's outdoor 2009

        Je moet je SAD zo lang mogelijk laten staan orga of je zult kattepis roken, geloof me nu toch eens.
        Voor de rest ziet het er wel lekker uit he allemaal, maar wat pruts jij toch veel aan een plant
        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #94
          Re: Organic's outdoor 2009

          Ja zit met een verhuis he... Ik dacht ja, eind september is haalbaar. dus lekker laten staan.
          Big mistake. Had ik haar ook maar beter gepot Maarja, spijt komt altijd te laat he.

          En hoezo veel prutsen aan een plant? Heb haar gewoon opgesnoeid voor een betere energieverdeling. Fluffy topjes moet ik niet hebben, dus is verloren energie als ik dat laat staan.

          Ik doe dat bij alle planten, dat ze alle energie kan focussen op de schoon toppen.

          Comment


            #95
            Re: Organic's outdoor 2009

            Yo Organic, ziet er goed uit! Heb jij al topkes staan? Die van mij zo net niet.

            grtzz

            Comment


              #96
              Re: Organic's outdoor 2009

              mooie plant nice work

              Comment


                #97
                Re: Organic's outdoor 2009

                Ik kap ermee gasten! Sorry en het ga jullie goed!

                Comment


                  #98
                  Re: Organic's outdoor 2009

                  huh ,nee man !gewoon lekker blijven kweken

                  Comment


                    #99
                    Re: Organic's outdoor 2009

                    O waarom kap je er mee Organic?
                    God was never on your side..

                    Comment


                      Re: Organic's outdoor 2009

                      kmon orga man...en je tentje enzo. we moeten nog zoveel ontdekken...
                      Grtz $iR
                      sigpic

                      Comment


                        Re: Organic's outdoor 2009

                        ..

                        Comment


                          Re: Organic's outdoor 2009

                          stay, ik heb nog veel van je te leren.

                          grtz

                          Comment


                            Re: Organic's outdoor 2009

                            Hij gaat niet weg alleen zijn planten redden het niet tot de verhuizing dan zijn ze niet klaar
                            Organic blijft gewoon hier hoor das mn beste vriend
                            God was never on your side..

                            Comment


                              Re: Organic's outdoor 2009

                              Hey orga man wat is er gebeurd?

                              Ok niet alles gelezen
                              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                              A. The cop!

                              Comment


                                Re: Organic's outdoor 2009

                                Ok beste mensen, een woordje uitleg is wel gepast...

                                Ik was vooral zo kort en bondig omdat ik onder veel stress stond die periode.
                                Nu ik er later op terugkom lijkt het me verstandig hier een woordje uitleg bij te geven.

                                Ik zit in een relatie van vier jaar, onze liefde is vermenigvuldigd en de tijd tikte voor een nieuwe woonst. Werkloos dat ik was, leek het verstandig even afstand te nemen van internet in het geheel. Maar vooral minder gedachten op cannabis te kanaliseren en meer op "vooruitgang".
                                Duidelijkheid: Ik heb het hier niet over blowen maar over growen. (is growen verslavender dan blowen? hmz)

                                Ik weet dat ik veel in me heb, (niet om te egotrippen) en het zou zonde zijn dat teniet te laten gaan door me te laten verdwalen in een sleur.
                                Ik denk dat even afstand van het geheel nemen de beste keuze in mijn leven was.
                                We zijn gestetteld en ik heb recent een job gevonden die mij eigenlijk wel ligt. De tijd gaat mooi voorbij en de collega's zijn heel joviaal jegens mij toe.

                                Uiteraard zal ik nog wel blijven hobbykweken, maar met ietsje minder fetish aan verbonden. Het is leuk een hobby te hebben, maar ik moest het even in balans brengen. Andere prioriteiten stellen.

                                De Amnesia zaadplant en SAD zaadplant zijn goners lieve mensen, waren veel te groot geworden. Dat risico om ze even in het zicht te stellen leek me niet slim. De lamp ophangen was en is helemaal geen optie (momenteel).
                                Komt nog werkvolk over de vloer, god weet of die wijkagent nog komt kijken waar we nu ingeschreven staan.

                                Dus laten we het verlopen even geborgen en veilig zoals het is.

                                Met andere woorden, organic gaat het allemaal wat trager aanpakken en het er niet meer zo nauw met nemen.
                                Ik hoop dat dit duidelijkheid schept?

                                Het allerbeste toegewenst aan iedereen hier
                                Moge de vruchten vroeger afrijpen zoals wel blijkt bij meerdere fruitsoorten dit jaar. Men prijst 2009.
                                Ook deze laatbloeier (ik), komt toch tot de fleur van het Zijn.

                                Blessed be all!

                                Organic

                                Comment

                                Bezig...
                                X