Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Organic's outdoor 2009

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Organic's outdoor 2009

    kloten man... tentje beetje weggestopt in de kelder?
    sigpic

    Comment


      #32

      Comment


        #33
        Re: Organic's outdoor 2009

        Yo Organic!

        Enkel slecht nieuws uit jouw hoek man!!! Klote...
        Heb er nog eens over nagedacht, misschien kun je deze ernaast/erachter zetten om niet kenners een beetje af te leiden. Denk ook dat als die iets groter is de andere plantjes misschien onopvallend kunnen verdwijnen in de achtergrond.



        Japanse esdoorn, maar denk dat je die wel kent. Bestaat ook in het groen, maar weet de naam niet meer. Tis uiteraard een boom die iets groter wordt, maar als die zo klein is en met het blad... Enfin, weet anders ook niet echt hoe je het moet oplossen.
        En misschien toch kippendraad maken voor de hond? Soort van ronde kooi maken die je makkelijk kunt wegnemen en terugzetten door uiteindes samen te doen met snelbinder (heb zo mijn compostbak gemaakt met klein houten skeletje). Is niet echt stevig maar zo springt hond er misschien niet meer tegen aan omdat "vast obstakel".
        Ben nog altijd zot van uw speeddevil!!!

        suc6 kerel!
        Grtz $iR
        sigpic

        Comment


          #34
          Re: Organic's outdoor 2009

          acer nu weet je het weer

          Comment


            #35
            Re: Organic's outdoor 2009

            hehe lol @ Leo...spanks
            sigpic

            Comment


              #36
              Re: Organic's outdoor 2009

              Echt jammer van die black jack man.. Hopelijk komt het nog in orde met haar! Voor de rest prachtige dames. Wens je een mooi oogstje toe!
              grtzzzz

              Comment


                #37
                Re: Organic's outdoor 2009

                DE BJ is al terug in orde, ze komt schoon recht... maar da had wss niet gebeurd als ik haar niet in de vluchte had gespalkt. Ze was het breken nabij en hing nog aan elkaar met velletjes en enkele vezels.
                Taai soortje die Black Jack van Sweet Seeds Female.
                Nirvana heeft er nu ook eentje, om even als extraatje bij te vermelden.

                Bedankt voor de tip van die japanse esdoorn Smoke Allot.
                Maar kga ze gewoon ferm in snoeien en tussen de netels plaatsen, dus we gaan lekker door.

                Wel met planten minder, maargoed.
                De Speed Devil is bijna klaar en dan komt het aantal terug te liggen op 1 plant. We kunnen er dus maar het beste van zien te maken, en tegen de oogst op is snel bij oogsten indoor. Maar dat is voor ver in het najaar.

                Over de Speed Devil gesproken, ik kom daar vandaag toe. Ik was nieuwsgierig, want vond dat ze her en der een rare topconstructie had. Het zwellen blijft me ook al gedurige tijd weg en ik denk: ja hallo?
                Dus nieuwsgierig als we zijn scheur ik een zaadhoes open en tot mjin grote verschrikking lijk ik wel een minizaadje in productie te zien.
                Gaat de energie hier naar zaadtransport of zie ik hier verkeerd?
                Nergens merk ik mannelijke bloemen op, maar ik merk wel degelijk iets op IN een zaadhoes dat mij nooit eerder op een cannabis plant is opgevallen.

                Alhier de foto's, ik heb de rare ontwikkeling met een klein rood cirkeltje omringd. Zo kan U er ook wijzer aan geraken.



                En dan hier gewoon wat foto's, snoepjes voor het oog.
                Dat er al wat voorspel mag zijn in de outdoor sectie:


                Comment


                  #38
                  Re: Organic's outdoor 2009

                  ziet drr lekker uit!

                  Comment


                    #39
                    Re: Organic's outdoor 2009

                    zier er mooi uit organic denk dak volgend jaar ook wa lowryders op een gurilla plek neer zet of hoe het ook mag hete XD later

                    Comment


                      #40
                      Re: Organic's outdoor 2009

                      Mag kik nog is updaten?

                      Black Jack:
                      Jullie weten welke stress dit meisje te veduren heeft gekregen. Toch bloeit ze helemaal open tot een klasse dame. Ze toont haar seks al en als ik mijn neus over haar oksels wrijf word ik gek van nostalgie.
                      Dit soortje heeft mij echt de liefde voor outdoor gegeven en mijn kweeklust aangewakkerd. Deze zal je dus ALTIJD in mijn komende grows blijven tegenkomen. Omdat ik haar ken, we hebben een band. We zijn connected.

                      Ze komt er door. Desondanks alle kloppen, ze blijft haar rechthouden uit liefde voor haar baasje.


                      Amnesia Haze

                      Ik heb haar in volle grond gestoken iets nadat ik haar topte. De 11L pot was tot mijn grote verbazing heel snel doorworteld. Het is een echte woekerdame, en laat stekken wortelen in minder dan een week onder de juiste omstandigheden.
                      Om de juiste dagen te weten moet je maar eens kijken op de eerste pagina van mijn draadje. Aan de hand van de datum kan je dat zien.
                      Ze ruikt niet hazig, maar ze begint dat wel zachtjes te doen.
                      Als ik in haar oksel ruik ben ik ook wel verkocht... maar het is een lange bloeier he... en ik moet verhuizen... hopelijk komt dat goed

                      Ze heeft in de startblokken voeding gekregen, maar nu geef ik haar enkel volle grond zonder voeding of niets. Ze heeft wel wat organisch mee in de grond van haar vorig medium. Maar dat tellen we niet mee he Die netels rond haar trekken dat ze zo leeg.
                      Ik ben benieuwd hoe een wietje "puur natuur" smaakt ... Als ik er geen high van ontvang, dan zal het eentje voor de smaak worden in de dag



                      SAD

                      Heeft iemand die ooit buiten gehad? Ik denk dat niet dat ze zeer geschikt zijn voor buiten, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
                      Ze sloeg eerst gelig uit, dan binnen in nieuw medium terug groen, dan buiten in dat nieuwe medium en terug naar geel toe.
                      Het loopt niet uit de hand, dus ik wacht even af. Toch zie ik al rare symptomen optreden bij de plant en voor haar leeftijd kon ze gerust al een enkele internodes hoger zijn.
                      Maargoed, Sweet Afghani Delicious zijn afkomstig van Black Domina's, en dat zijn indica's. Dus hoogte moet ik zowiezo niet vewachten.
                      Toch had ik iets meer verwacht, maar zoals ik al zei: ik ga afwachten en zien waar het naartoe loopt.

                      Ze krijgt enkel water, want in het nieuwe medium steekt beendermeel, bloedmeel en supermix.
                      Ik voed niet bij omdat die meststoffen op moeten zijn tegen de bloei eraankomt. Dat ik de pk kan opvoeren naar 20/40.

                      PS: sorry voor de "rap rap-foto's". Maar ze staat op een onopvallend plekje en als ik daar tussen ga lopen vertrappel ik haar "beschutting" van netels.



                      En last but not least....

                      Speed Devil

                      Ze is wel degelijk herma. Ik heb zoveel mogelijk toppen waarin zaad zat verwijderd. Want zwellen deed dat echt niet meer, het stond stil en de zaadhoes sloot zich helemaal op voor zaadjes aan te maken.
                      Ik had een miniscuul zaadje opzij gelegd, maar mijn vriendin heeft dat plastiekje waarin het zat weggegooid.
                      Maar geen zorgen, onderaan gaat ze nog lekker door en die laat ik zeker nog +/- drie weken doorbloeien. Dat zaad leg ik dan weldra opnieuw te kiemen.

                      Ik heb ook een paar oksels bewust leeg achtergelaten, in de hoop da ze levenslust genoeg heeft om in die oksels nieuwe scheutjes aan te maken.
                      Ze ziet nog helemaal groen toont nergens een gebrek.
                      Taai zijn ze wel, en vragen niet veel zorgen. Gewoon in de grond en laat maar doen.
                      Maar zoals ge mij al beetje kent, ze heeft wel een mooi voedingsupplement mogen ontvangen nu en dan.

                      Ik heb er zelfs al van gesmoord, topjes gesneldroogd... Dus smaak kan ik niet meedelen.
                      Het effect was zeker aanwezig, brandende oogjes, licht in het hoofd... En dag erna was ik minder ertussen wel redelijk "stoned".
                      Het is leuk al wat gerookt te hebben uit de tuin, dus op zich geen spijt dat ze niet volledig is uitgedraaid zoals ik wenste.

                      Genoeg gezeverd, hier de foto's van de verscheurde dame. Ze is een beetje depri omdat haar nakomelingen bovenaan weg zijn... Onderaan weinig sporen van herma, maar wel degelijk ook een zaadproductie bezig.

                      Last edited by organic; 20 June 2009, 23:56. Reden: pk 20/30 = 20/40 | pas laats de effectief k waarde te weten gekomen van mijnkalikorrels

                      Comment


                        #41
                        Re: Organic's outdoor 2009

                        mmmmm amnezia haze

                        lekker soortje heb je daar!

                        plantjes zien er gezond en mooi uit, doe je goed!
                        ruikt de amnezia al lekker door?


                        groeten.

                        Comment


                          #42
                          sigpic

                          Comment


                            #43
                            Re: Organic's outdoor 2009

                            Het lijkt als of sommige al in bloei staan , hoe kan jou speed devil al in bloei staan als het een buiten plant is verduister je ?
                            Of is het autoflower?
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #44
                              Re: Organic's outdoor 2009

                              LOL Belladonna, stoned?
                              We hadden het nog zoveel over die speed devil op chat
                              Ik had nog een verslag aangemaakt "nog niet oogsten maar..."
                              Die speed devil staat in bloei omdat het een auto flower van Sweet Seeds is.

                              JA Flava, ze ruikt toch stevig, maar nog niet volledig hazig
                              Maar ze ruikt toch al anders dan ze wat kleiner was.
                              Ik vind dat ze mooi compact blijft voor een Sativa, maar vergeet niet dat ik ze veel later dan bJ gezaaid heb.
                              Als ze de hoogte bereikt heeft trek ik ze naar de grond toe met een touw.

                              Smoke allot, joe man
                              Ja ik hoop echt dat de goden mij gunstig gezind gaan zijn... Het lot zal me wel brengen waar ik hoor te zijn. De jedi force !!!
                              Ge weet, khem ze ff tegen de sneldroger gespannen en khem effect gehad.
                              Dus op zich zal da wel goekomen.

                              Ja, na Speed Devil zou volgens mijn planning SAD het eerste klaar moeten zijn. Ik hoop uiterst 15 september.

                              Sommige scheuten van de BJ lijken toch verzwakt te zijn van de stress, maar khem ze een portie wortelstim gegeven vandaag met het zonneke erop... En ja, ze leek toch meer omhoog te staan dan normaal.
                              Vergeet echter wel niet dat ik ze volledig moet ondersteunen of al mijn scheuten krakken af. En daar hangen nog niet eens toppen aan
                              Maarja, das ineens een mini lstke he lol

                              Comment


                                #45
                                Re: Organic's outdoor 2009

                                Nog steeds nie om van die tape geweest...
                                Keepin' my fingers crossed.
                                Grtz $iR
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X