mijn eerste kweek verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • waezel
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2009
    • 63

    #1

    mijn eerste kweek verslag

    Korting op 420shop
    beste mensen,
    hier mijn eerste kweek verslag.
    ik heb 6planten staan alleen weet ik niet wat voor soorten het zijn.
    het zijn wel allemaal vrouwtjes.
    ik post hier een paar fotos zodat mensen me kunnen helpen.
    plant 1 is ongeveer op heup hoogte, plant 2 is ongeveer 1,62, plant 3 is ook op heup hoogte, plant 4 is ook heup hoogte maar wel heel vol en breed voor 5 en 6 geld het zelfde.

    fotos komen vanavond
  • bassassin
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 382

    #2
    Re: mijn eerste kweek verslag

    Hee Waezel,

    Ben erg benieuwd naar de foto's. 6 planten is net 1 boven het toegestane maximum van 5 planten als ik met niet vergis. Misschien kun je overwegen er 1 weg te geven oid.

    Grtz
    node voor node van klein naar groot
    LST LEMON SKUNK VERSLAG

    Comment

    • waezel
      Advanced Stoner
      Member
      • Apr 2009
      • 63

      #3
      Re: mijn eerste kweek verslag

      beste bassasin,
      ik probeer steeds de fotos te uploaden maar het duurt steeds zo lang weet niet of ik het wel goed doe.

      Comment

      • bassassin
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 382

        #4
        Re: mijn eerste kweek verslag

        Oorspronkelijk geplaatst door waezel
        beste bassasin,
        ik probeer steeds de fotos te uploaden maar het duurt steeds zo lang weet niet of ik het wel goed doe.
        Probeer je foto's eerst klein te maken in bijv. paint (ctrl+w). Dan kun je uploaden via manage attachments onder in je scherm. Dan bladeren en op upload klikken. Zodra het scherm verandert klik je op sluit venster en op post reply. Hoop dat het zo lukt

        Grtz
        node voor node van klein naar groot
        LST LEMON SKUNK VERSLAG

        Comment

        • waezel
          Advanced Stoner
          Member
          • Apr 2009
          • 63

          #5
          Re: mijn eerste kweek verslag

          bij deze de fotos
          Attached Files

          Comment

          • waezel
            Advanced Stoner
            Member
            • Apr 2009
            • 63

            #6
            Re: mijn eerste kweek verslag

            hier een aantal fotos van het blad
            Attached Files

            Comment

            • bassassin
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 382

              #7
              Re: mijn eerste kweek verslag

              Ziet er allemaal prima uit!

              Het is een buitenkweek verslag dus bij deze vraag ik een mod om je te verplaatsen naar buitenkweken. Succes met de laatste fasen

              Grtz
              node voor node van klein naar groot
              LST LEMON SKUNK VERSLAG

              Comment

              • monty
                Banned
                • May 2009
                • 11215

                #8
                Re: mijn eerste kweek verslag

                Oorspronkelijk geplaatst door waezel
                beste mensen,
                hier mijn eerste kweek verslag.
                ik heb 6planten staan alleen weet ik niet wat voor soorten het zijn.
                het zijn wel allemaal vrouwtjes.
                ik post hier een paar fotos zodat mensen me kunnen helpen.
                plant 1 is ongeveer op heup hoogte, plant 2 is ongeveer 1,62, plant 3 is ook op heup hoogte, plant 4 is ook heup hoogte maar wel heel vol en breed voor 5 en 6 geld het zelfde.

                fotos komen vanavond
                Ghehe, heup hoogte, euh hoe hoog is je heup¿

                Comment

                • waezel
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Apr 2009
                  • 63

                  #9
                  Re: mijn eerste kweek verslag

                  kan iemand mij vertellen wat voor soort planten dit zijn?? heb echt geen idee.
                  en staan ze er goed bij wordt dit een goede opbrengst en wannneer gaan ze bloeien.

                  Edit?? kan iemand mij iets zeggen????
                  Last edited by westport; 20 August 2009, 09:43.

                  Comment

                  • Mokee
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Dec 2008
                    • 45

                    #10
                    Re: mijn eerste kweek verslag

                    Hallo Waezel,
                    Je planten staan er goed bij. Welk soort het is, geen idee, en de soort bepaalt mede de bloeiperiode en de duur ervan. Over het algemeen gaan wietplanten bloeien als de dagen korter worden. In deze contreien dus half/eind augustus. Dan hebben ze tot half/eind oktober nodig om uit te bloeien(ongeveer 8 tot 12 weken) en dan kun je oogsten.
                    ('t zijn gemiddelden die ik noem, zoals ik al zei, de soort plant bepaalt de uiteindelijke bloei(periode) en ook de opbrengst)
                    De informatie is trouwens allemaal prima terug te vinden op deze site. Lees wat kweekverslagen en je bent alweer een stuk wijzer.
                    Succes met je planten, en een mooie nazomer gewenst!!

                    Comment

                    • waezel
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Apr 2009
                      • 63

                      #11
                      Re: mijn eerste kweek verslag

                      beste mokee,
                      bedankt voor je reactie,
                      ik zal je op de hoogte houden.
                      een aantal van me bladeren zijn geel en ik denk dat dat voeding tekort is?????
                      is het slim om daar supermix bij te gooien???
                      er word mij vertelt dat het silverhaze planten zijn.
                      ik post snel weer wat fotos. iemand anders nog suggesties? dank u

                      Comment

                      • bassassin
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2009
                        • 382

                        #12
                        Re: mijn eerste kweek verslag

                        jo post maar een closeup van je blad. Er is ook een sectie bladproblemen op de site. Kijk daar anders even rond. Na een aantal posts kun je deelnemen aan de chat. Daar zijn genoeg mensen met verstand van zaken. Silver haze is echt een lekker wietje dus zet je schrap! Grtz
                        node voor node van klein naar groot
                        LST LEMON SKUNK VERSLAG

                        Comment

                        • waezel
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Apr 2009
                          • 63

                          #13
                          Re: mijn eerste kweek verslag

                          thnx,
                          heeft iemand nog iets te zeggen over me plantjes?
                          en kunnen het misschien toch een ander soort zijn? een kenner misschien?

                          Comment

                          • green farmer
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2009
                            • 359

                            #14
                            Re: mijn eerste kweek verslag

                            Flinke plantjes voor de eerste keer, maar ik moet zeggen ze zien er goed uit hoor!
                            Succes verder nog man!

                            greetz

                            Comment

                            • waezel
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Apr 2009
                              • 63

                              #15
                              Re: mijn eerste kweek verslag

                              thnx green farmer,
                              ga zo nog wat fotos plaatsen van het blad enz

                              Comment

                              Bezig...