Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: mijn eerste kweek verslag

    het is niet alleen cannabis , elke plant in de natuur maakt zich nu klaar voor de winter door de koude , bladeren vallen van de bomen , gras groeit nimeer, dus je canna plantje zal ook niet verder ontwikkelen door het vriesweer vrees ik .

    Comment


      #92
      Re: mijn eerste kweek verslag

      verdomme dat wil zegge dat ik me wiet gewoon kan weg goeien??

      Comment


        #93
        Re: mijn eerste kweek verslag

        HE Waezel niks weggooien ik hoop altijd op een beetje vorst als mijn vrouwtjes bijna klaar zijn, mijn ervaring is dat ze haar eigen gaat beschermen en meer thc aanmaakt en ze blijft gewoon doorgroeien .

        Comment


          #94
          Re: mijn eerste kweek verslag

          Hallo hier een paar foto's van bevroren toppen 15-10-09
          2 uur later waren ze weer ontdooit
          De groei is door de kou wel minder maar ze heeft geen last van de bevroren toppen
          groet
          Attached Files
          Last edited by magpie; 18 October 2009, 14:56.

          Comment


            #95
            Re: mijn eerste kweek verslag

            Ziet er uit als K2, de echte dan


            Mijn plantjes staan ook nog gewoon buiten en ik laat ze mooi staan. Ik had iets gelezen over een maximum van -15 die ze aan zouden kunnen, al lijkt me dat wat overdreven. Ik probeer in ieder geval direct contact met de grond te vermijden ivm. nachtvorst. Mijn planten staan op 2 tegels met een plank er overheen zo dat de lage temperatuur minder snel wordt overgedragen aan de emmers waar ze in staan.

            Ze staan ook naast het schuurtje en zodra het begint te regenen gaan ze direct in het schuurtje. Ik hoop ze op deze manier nog een week of 2/3 te kunnen laten afbloeien.
            Autoflowers 2016

            Comment


              #96
              Re: mijn eerste kweek verslag

              Hoe is het afgelopen Waezel?
              recht is recht. krom is krom.

              Comment

              Bezig...
              X