Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste kweek verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: mijn eerste kweek verslag

    beste,
    ik heb de grote tak nu al 1week vast staan aan de plant met een tie-rip en dat deel doet het nog steeds hij is nog groen niet geel uitgeslagen ofso.
    mag ik nu zeggen dat mijn plant en een groot deel wat afgescheurt was is gered??? hoop het durp alleen niet te kijken of hij weer is vast gegroeid.
    alvast bedankt.

    Comment


      #47
      Re: mijn eerste kweek verslag

      beste iedereen.
      hier een foto updateje.
      de eerste 5 fotos zijn van de plant waar 1hoofd tak en een redelijke tak van waren afgebroken.
      eentje is herstelt en is nu een soort van knak geworden is te zien op foto 4, de ander heb ik vast gezet aan de stam met een tie-rip ziet het nauwelijks meer dat is de laatste van de 5fotos.
      en is wat ik op foto 2en3 zie de bloei????? hoop t
      Attached Files

      Comment


        #48
        Re: mijn eerste kweek verslag

        en dan hier nog wat fotos van de overige dames.
        toch weer gegroeid in lengte en breedte.
        de grootste (tezien op foto 2 is een silver haze ben ik achter)
        de rest is allemaal nlx.
        graag reacties op de dames.
        groeten
        Attached Files

        Comment


          #49
          Re: mijn eerste kweek verslag

          iemand reactei please

          Comment


            #50
            Re: mijn eerste kweek verslag

            The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 8 characters.
            Last edited by iszo; 10 September 2009, 18:16. Reden: dubbele post

            Comment


              #51
              Re: mijn eerste kweek verslag

              silverhaze lekkerrr, staan er verder goed bij toch, wat wel een goede is, is denk ik als ze eenmaal in de bloei staan om een topbooster toe te voegen en voila..

              Comment


                #52
                Re: mijn eerste kweek verslag

                een topbooster wat is dat bloeivoeding ofzo???? en horen ze niet allang in bloei te staan die nlxen??????

                Comment


                  #53
                  Re: mijn eerste kweek verslag

                  iemand nog reacties over het herstel van me plant en over hoe de rest erbij staat??
                  ook ben ik benieuwd ik lees overal op het forum dat de planten al 2a3 weken in bloei staan bij mij nog niet???????????????
                  heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp

                  Comment


                    #54
                    Re: mijn eerste kweek verslag

                    Oorspronkelijk geplaatst door waezel View Post
                    dat de planten al 2a3 weken in bloei staan bij mij nog niet???????????????
                    heeeeeeeeeeeeeeeeeeelp
                    geen paniek, mijn planten staan nu allemaal pas vandaag min of meer in bloei, voordat de haartjes boven de toppen uitkomen merk je dat juist onder je toppen meerdere haartjes beginnen te ontstaan, als je dit ziet merk je dat je planten ongeveer 1week in bloei zijn...

                    Het is niet erg dat ze later in bloei schieten, zorg wel dat je als het regent je planten na de regenbui af te schudden om toprot te vermijden, doe dit ook best vanaf eind september in de ochtend om het ochtend douw te verwijderen.

                    Je planten herstellen ook goed, dus dat komt allemaal goed,..
                    en tot slot raad ik je eventueel aan als voeding terra flores te gebruiken en eventueel voor je silver haze er canna boost aan toe te voegen

                    succes!

                    Comment


                      #55
                      Re: mijn eerste kweek verslag

                      Hi weazel,
                      Heel veel planten zijn erg laat met de bloei dit jaar,
                      dus als ze geen vals licht krijgt gedurende de donkerperiode zou ik me niet druk maken.
                      Nog even geduld dus.

                      De afgebroken tak heeft duidelijk nog voldoende sapstroom om te overleven,al is het wel een ernstige wond.
                      Hou deze heel goed in de gaten,de wond is extra gevoelig voor schimmel en rot,zorg ook dat er geen water in de wond blijft staan na wateren of regenbui.

                      Grts
                      Daniella
                      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                      Misty's ABC

                      Comment


                        #56
                        Re: mijn eerste kweek verslag

                        @evel smoker bedankt voor je reactie,
                        hoe komt het dat veel planten dit jaar zo laat bloeien dan?? raar.
                        wat doet die canaboos bij mijn silverhazeje hoor het graag

                        @misty71 bedankt voor je reactie,
                        de tak waar jij het over hebt is idd een erge wond, maar de foto waar je een tak en stam ziet was helemaal afgescheurt heb de tak precies terug gezet waar hij de scheurnaden vertoonde hij blijft groen en dat terwijl hij er helemaal aflag de tak is ongeveer aansteker dik.

                        hopelijk blijven jullie me kweek volgen zal er morgen weer wat fotos opzetten dank u

                        Comment


                          #57
                          Re: mijn eerste kweek verslag

                          mensen de bloei van mijn dames is zichtbaar begonnen.
                          zet er morgen weer wat fotos bij groetennn

                          Comment


                            #58
                            Re: mijn eerste kweek verslag

                            beste iedereen helaas is mijn fotocamera niet zo best dus kan jullie niet laten zien wat ik kan zien over de bloei misschien op deze fotos toch zichtbaar dat ze in de bloei gaan??????? bedankt alvast
                            Attached Files

                            Comment


                              #59
                              Re: mijn eerste kweek verslag

                              iemand reactie op de fotos aub???

                              Comment


                                #60
                                Re: mijn eerste kweek verslag

                                idd op de fotos niet zo goed te zien of ze al bloeien.al lijkt de 2 foto als je m vergroot op n vrouwtje.maar zeker ben ik niet!
                                grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X